Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef mijsje het volgende:Tico, een heel mooi en bescheiden buikje!
was je bij Jen ook zo mooi?
Dr zaten er ook nog wel wat aan hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:47 schreef mijsje het volgende:
wow, wat een verschil kun je dan hebben tussen twee zwangerschappen... (je kan ook helemaal niet zien dat er ooit 25 kilo extra aangezeten heeft...)
Ja echt hoor... Bij Jen at ik dus echt elke dag een broodje kroket... En uiteraard nog meer, want he ik was zwanger, mijn excuus...quote:
Oooh, is dát het geheim?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
Het geheim: Niet elke dag een broodje kroket naar binnen stouwen.
Is te zien, je bent echt superslank en mooi!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja echt hoor... Bij Jen at ik dus echt elke dag een broodje kroket... En uiteraard nog meer, want he ik was zwanger, mijn excuus...
Dat wilde ik deze keer perse niet. Dus ik heb me echt wel ingehouden, al heb ik gister wel een rol koekjes op... Maar ja..
Ik heb een paar dagen geleden nog een foto geplaatst, d'r is niet zoveel veranderd hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef mijsje het volgende:niet zomaar posten hier, maak eens een foto!
ik wil ook weer Fannetje-buik-gluren
dat is alweer bijna een week geleden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden nog een foto geplaatst, d'r is niet zoveel veranderd hoor
Ja die kwabbuik... Ik vond dat een vervelend gevoel vorige keer.. Een strak hemdje zou daar toch ook wel tegen helpen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een sluitlaken is een soort kuisheidsgordel voor je kwabbuik na de bevalling
Zorgt dat je baarmoeder minder heen en weer rolt en het zou helpen je buikspieren eerder weer in positie te hebben (niet in conditie overigens)
Met bekkenklachten kun je er ook baat bij hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |