Dat is Char, zit er een a in, nee een b dan, ook niet nou dan vast een c, of wacht een (die slaan we overquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even concentreren op het nummer...zit er een 0 in? En een..wait, let me think..een 6?
dat gel.oof ik dus niet, dat heeft ie van jacobse en van Esquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, Bennie kan er een heel plafond meewitten. En ik heb nog niet gehoord dat het van zijn plafond is gevallen
Ik geloof alleen Robert Redford.quote:
niet in die serie... maar ik geloof wel dat er wat isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie geloven toch niet in die Ghost Whisperer shit?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
Courtney Love en Edward Norton? Wauw, zo leer j enog wat op de vrijdagavond
Nope... is wel handig. Want als ik wat tegen verse ding aan gooi, dan blijft dat hangen aan mijn plafondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, Bennie kan er een heel plafond meewitten. En ik heb nog niet gehoord dat het van zijn plafond is gevallen
quote:
Oh shitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is Char, zit er een a in, nee een b dan, ook niet nou dan vast een c, of wacht een (die slaan we over) e
Courtney Love is een tof wijf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
Courtney Love en Edward Norton? Wauw, zo leer j enog wat op de vrijdagavond
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... is wel handig. Want als ik wat tegen verse ding aan gooi, dan blijft dat hangen aan mijn plafond
Ik heb nu een auto boven mijn bed
quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik had ook 3 weken goed weer, je krijgt wat je toekomt
Wel een hele goede acteur, ik vind Courtney ook welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft afgedaan. Ik viel wel op die sexy psycho-nerd
yeah rightquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... is wel handig. Want als ik wat tegen verse ding aan gooi, dan blijft dat hangen aan mijn plafond
Ik heb nu een auto boven mijn bed
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hmmmstiekem ben ik best stout/rebels
Watquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft afgedaan. Ik viel wel op die sexy psycho-nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |