We zijn trots op je!quote:
Oh mijn godje, ik heb je gemist.quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat laatste was n grapje, maar verheug me er ontzettend op
Toppie verhaal, Emel, graag hoor ik er meer zodra je weer eens iets meemaakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikkie, moet je even op de hoogte houden over je medenederlanders. We hebben een klant die bij het afrekenen ineens allerlei producten eraf wil das al irritant genoeg, wil ze ook nog een product van 0,60 cent in tweeen betalen (gebeurt vaak) 28 cent pinnen ofzo en de rest contant, wil ze niet begrijpen dat je eerst contant moet en daarna de rest pinnen gaat ze als een debiel tegen je schreeuwen waardoor alle voorbijgangers kijken. Ze steelt. Haar kinderen stelen. Vandaag werd n collega goed gek en riep haar samen naar buiten te gaan, is ze er vandoor gegaan
quote:
nee de rest van mn avonturen zijn privequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toppie verhaal, Emel, graag hoor ik er meer zodra je weer eens iets meemaakt.
Maar wat voor pauper ben je als je iets van 0,60 cent (minder dan één cent, daar bestaat niet eens een munt voor!) wil delen door twee? Of zaten ze je expres te jennen?
Je had je neven en broers moeten bellen, die weten wel raad met zulke mensen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee de rest van mn avonturen zijn prive. Nee, ze zat niet te jennen, volgens mij heeft ze 't echt gwn niet breed, hoorde ook dat ze aan de drugs zit.. Hmm? Niet dat dit haar het recht geeft om ons varkens te noemen
Die zitten helaas allemaal in Turkije. Dat betekent een maandje een brave Emelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had je neven en broers moeten bellen, die weten wel raad met zulke mensen!
Nou, dan kan ik je alleen maar succes wensen in deze moeilijke tijden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die zitten helaas allemaal in Turkije. Dat betekent een maandje een brave Emel
hahahahhahahahaahhahaquote:
Nee joh, was wel toe aan wat rustquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je alleen maar succes wensen in deze moeilijke tijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |