Ik wil wel meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kon voor de helft van de prijs naar Mary Poppins![]()
Maar niet gedaan, want ik heb geen musicalpartner
Opvulling omdat het gewoon een slecht programma is?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kut.
Maar zullen we het over iets anders hebben?
Ik snap de toegevoegde waarde van die mystery guests niet![]()
Iemand?
Neem hem maar naar TAL dan.quote:
Goeden moderator.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem hem maar naar TAL dan.![]()
Sorry, ik zet niet graag slotjes op zulke topics, maar ik wil ook niet zo'n partijdige mod worden.
maar als je hier blijft rondhangen moet je wel ff een poppetje naar Benny sturenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
MooiEindelijk een leuke slowchat gevonden
ik ga maandag kijken of die actie er nog is, okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil wel mee![]()
Het is wel duur, maar zou zo het dubbele ervoor betalen
Oh, ja, ik kwam hier gewoon omdat ik me verveelde en ik vind het hier wel leuk. Dus ik denk dat ik blijf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iemand op msn vertelde dat dit een goede slowchat is
Was een grapjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem hem maar naar TAL dan.![]()
Sorry, ik zet niet graag slotjes op zulke topics, maar ik wil ook niet zo'n partijdige mod worden.
Is dat een ander woord voor je sterretje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
heb je mijn bloempje al gezien ?
Okequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kut.
Maar zullen we het over iets anders hebben?
Ik snap de toegevoegde waarde van die mystery guests niet![]()
Iemand?
van DHL?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga maandag kijken of die actie er nog is, ok
De voorrondes vind ik nog wel leuk, maar daarna duurt het zoooo laaaaangquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opvulling omdat het gewoon een slecht programma is?
Ja hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |