moest ook lachen om de Duitse vlag..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Terechte klacht. Zoiets zal je in Duitsland nooit zien gebeuren.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wilders is ook populair bij bepaalde buitenlanders hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders! Als die nooit hierheen waren gekomen was Wilders nu niet zo populair!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:04 schreef Brerius het volgende:
WILDERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEEERTJEEEEEEEE FOR PRESIDENT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DE VERLOSSING IS NABIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:04 schreef Brerius het volgende:
WILDERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEEERTJEEEEEEEE FOR PRESIDENT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DE VERLOSSING IS NABIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat roept de linkse kant en die hebben nog nooit iets uitgezeten, behalve het vrijdagmiddagbuffetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Martin1234 het volgende:
Ze geven het nieuwe kabinet nog geen eens een jaar.
Ga je iets doen aan die nodeloos racistische opmerking van Acinonyx, waaraan de rechtse kant haar slechte naam dankt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat roept de linkse kant en die hebben nog nooit iets uitgezeten, behalve het vrijdagmiddagbuffet
Daar was ik al mee bezig, alleen werkt de database niet mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ga je iets doen aan die nodeloos racistische opmerking van Acinonyx, waaraan de rechtse kant haar slechte naam dankt?
Hahaha Grapjasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik bedenk me nu net wat en zit er nu serieus toch best wel hard om te lachen.. (mogen jullie best weten)
Men neme 1 wilders die al sinds ie wat in die kamer zit aan het kafferen is op kabinetten balkenende..
Na de gemeenteraadsverkiezingen zat ie in het debat nog maar eens te melden van blabla wat zijn jullie kut en aub stop er mee..
Als ie nu nog mee ging regeren zou ik zeggen ala hij geeft er tenminste een eigen draai aan..
Maar nee meneer gaat de boel steunen![]()
Nu zijn kiezers niet zo ver dat ze over zulke dingen nadenken, die horen turkentroep BOE ! Huidige situatie BOE ! en scharen zich juichend (zo dus) achter wilders..
Hoe in consequent (ik noem ook het meteen laten vallen van 1 breekpunt) moet die knakker worden wil men er over beginnen te vallen?
In ieder geval niet heel veel langer dan één jaar dan oke!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat roept de linkse kant en die hebben nog nooit iets uitgezeten, behalve het vrijdagmiddagbuffet
Jij moet een troll zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha Grapjas
Zo kan onze Heer en Meester meer invloed uitoefenen dan in de oppositie
Denk eerst na voordat je reageert. LUTSERT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ga je iets doen aan die nodeloos racistische opmerking van Acinonyx, waaraan de rechtse kant haar slechte naam dankt?
quote:
Ik hoop het echtquote:
Bezit jij uberhaupt hersens?quote:
Ja.quote:
Hij steunt wat. En dan iets waar ie op tegen was..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha Grapjas
Zo kan onze Heer en Meester meer invloed uitoefenen dan in de oppositie
Denk eerst na voordat je reageert. LUTSERT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me toch vrij logisch dat dat niet de reactie was waar Nikmans op doelde hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja.
Ik zag maar één entry van de geviseerde user in dit topic. Daarom
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Martin1234 het volgende:
Ze geven het nieuwe kabinet nog geen eens een jaar.
en joah denk ik ook, iets te overtrokken.. Maar is toch een stapel mensen die zon soort mening hebben..quote:
Dat is wat ik bedoel, hij heeft helemaal niks althans geen correcte oplossingen no way!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:37 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Wilders' partij is zo instabiel als het maar kan.
Dat ontbreekt in ieder geval bij jouquote:
Hahahaha mooie trollpogingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dat ontbreekt in ieder geval bij jou
O dierbaar Wilders
O heilig persoon
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze ad'ren,;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Wees onze Herder en wijs ons het juiste pad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dat ontbreekt in ieder geval bij jou
O dierbaar Wilders
O heilig persoon
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze ad'ren,;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Wees onze Herder en wijs ons het juiste pad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat gaat niet daar staat in Van DUITSE BLOED, Dus kan dat onze vriend niet aandoen. De Brabançonne is veel geschikter voor het nieuwe Volkslied van NLquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zeg...
Verkracht liever dat wanstaltige Wilhelmus in plaats van de mooie Brabançonne!
lolquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef Brerius het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet daar staat in Van DUITSE BLOED, Dus kan dat onze vriend niet aandoen.
Wat is daar racistisch aan ? Dat valt gewoon onder de vrije meningsuiting. Toch frapant dat jullie linkse figuren dan weer wel denken alles te mogen zeggen over hetzij rechtse partijen, hetzij mensen die jullie knuffel-standpunten niet volgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor die zogenaamde mening is geen plek op FOK!.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is daar racistisch aan ? Dat valt gewoon onder de vrije meningsuiting. Toch frapant dat jullie linkse figuren dan weer wel denken alles te mogen zeggen over hetzij rechtse partijen, hetzij mensen die jullie knuffel-standpunten niet volgen.
Voor het eerst ben ik het eens met een Duitserquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Ongelofelijk dat deze racist een hoge positie krijgt binnen het kabinet!Waar gaat de wereld naartoe!
Klacht: Wilders Geert.
Onzin, jij hebt niet het recht om censuur te plaatsen op alles wat niet in jouw straatje past.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voor die zogenaamde mening is geen plek op FOK!.
Je vrijheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Onzin, jij hebt niet het recht om censuur te plaatsen op alles wat niet in jouw straatje past.
Ik heb geen idee. Maar we gaan het hoe dan ook meemaken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:59 schreef Martin1234 het volgende:
Dat ontken ik ook niet maar zal Geert Wilders het tot een goed eind brengen,
of maakt hij er een potje van en met het vingertje naar andere wijzen!
Uiteraard met de vele mankementen die zullen volgen triest.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar we gaan het hoe dan ook meemaken.
Dat is nog maar de vraag. Men roept nou wel erg snel dat hij er niks van zal bakken, enkel omdat hij wat apart is... Maar in werkelijkheid weet niemand er geen ene flikker vanaf, misschien doet ie het juist wel heel erg goed. Maar als niemand hem een kans geeft omdat ze te bang zijn, dan schiet het ook niet op, en het is bovendien nogal kinderachtig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:59 schreef Martin1234 het volgende:
Dat ontken ik ook niet maar zal Geert Wilders het tot een goed eind brengen,
of maakt hij er een potje van en met het vingertje naar andere wijzen!
Dat is een mogelijkheid. Maar stel nu gewoon eens dat het wel allemaal goed gaat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:02 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Uiteraard met de vele mankementen die zullen volgen triest.
Dan ben ik gelukkig tuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid. Maar stel nu gewoon eens dat het wel allemaal goed gaat?
Laten we dat nou eerst maar eens afwachten in plaats van al die voorbarige reacties.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:02 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Uiteraard met de vele mankementen die zullen volgen triest.
Kanker nazi/troll ( ik hoop en vermoed het laatste )quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is daar racistisch aan ? Dat valt gewoon onder de vrije meningsuiting. Toch frapant dat jullie linkse figuren dan weer wel denken alles te mogen zeggen over hetzij rechtse partijen, hetzij mensen die jullie knuffel-standpunten niet volgen.
Het CDA is natuurlijk een extreem-linkse partij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:01 schreef Brerius het volgende:
Juliie vergeten 1 ding zeker. Alle shit die we nu hebben, hebben wij te danken aan het links gepeupel.
HET IS DUS TIJD VOOR RECHTS, HET IS TIJD VOOR EEN BETER NEDERLAND.
WILDERS JIEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk stukje van "niet meeregeren" en "gedoogsteun" begrijp je niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Ongelofelijk dat deze racist een hoge positie krijgt binnen het kabinet!Waar gaat de wereld naartoe!
Klacht: Wilders Geert.
Niet waar Het CDA is van oorsprong een centrum rechtse partij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het CDA is natuurlijk een extreem-linkse partij.
Welke shit?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:01 schreef Brerius het volgende:
Juliie vergeten 1 ding zeker. Alle shit die we nu hebben, hebben wij te danken aan het links gepeupel.
HET IS DUS TIJD VOOR RECHTS, HET IS TIJD VOOR EEN BETER NEDERLAND.
WILDERS JIEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaah grapjasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:53 schreef mazeind het volgende:
[..]
Welke shit?
- Dit land hoort tot de meest welvarende landen ter wereld;
- de Nederlandse economie heeft nauwelijks geleden onder de crisis;
o bedrijven die failliet zijn gegaan, hadden al langer moeite om het hoofd boven water te houden, leefden op te grote voet of hadden te maken met slecht management
o bedrijven hebben 'een mindere periode' gebruikt om van de zwakkere broerders/zusters af te komen
- De werkeloosheid is binnen Europa alleen in Oostenrijk lager dan in Nederland:
o Oostenrijk: 3,9% in juni 2010
o Nederland: 4,4% in juni 2010
o Gemiddelde Europa: 9,6%
o Spanje en Litouwen: 20,0%
o VS: 9,5%
o Japan: 5,2%
(bron: http://epp.eurostat.ec.europa.eu)
- een ander onderzoek van Eurostat (2007) leverde ook een staatje op over de levensstandaard in Europa:
1. Luxemburg (LU)
2. Ierland (IE)
3. Nederland (NL)
4. Oostenrijk (AT)
5. Denemarken (DK)
6. België (BE)
7. Verenigd Koninkrijk (UK)
8. Zweden (SE)
9. Finland (FI)
10. Duitsland (DE)
11. Frankrijk (FR)
12. Italië (IT)
(bron: http://europa.eu/abc/keyf(...)/index_nl.htm#chart9)
Over welke "shit" heb je het nu eigenlijk? Waar ik sta, zie ik vooral welvaart. Zo'n 55% van de bevolking bezit een eigen huis, het aantal huishoudens dat 2 auto's heeft is gestegen van 7,8% (1985) naar 25% (2007) [bron: CBS]. We gaan vaker en verder op vakantie. Onze huizen puilen uit van de luxe artikelen, waarvan we de meeste niet eens nodig hebben of gebruiken. iPhones en games vliegen de winkels uit.
Welke shit???
Idd. Feitelijk doet Geert niets verkeerd. Hij heeft zelfs groot gelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:21 schreef DroefSnor het volgende:
Waarom zoveel haat aan Geert? Vrijheid van meningsuiting bestaat zeker niet meer.
Onderbouwing graag ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 06:55 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Kanker nazi/troll ( ik hoop en vermoed het laatste )
ik verslikte me dus echt in mn koffiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als vrijheid van meningsuiting bestaat mogen we haten hoeveel we willenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:21 schreef DroefSnor het volgende:
Waarom zoveel haat aan Geert? Vrijheid van meningsuiting bestaat zeker niet meer.
Omdat het een smerige populist is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:21 schreef DroefSnor het volgende:
quote:
Als jouw soort 'mensen' zich fatsoenlijk gedroeg dan zou Wilders ook niet populistisch geweest hoeven zijn, het is allemaal je eigen schuld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat het een smerige populist is.
Je kan je ook eens druk gaan maken om je waardeloze Nederlands, daar kom je een stuk verder mee dan dit nutteloze geblaatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:23 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
WIlders Geert is een halve gaar die zich schaamt voor z'n kastanje bruin haar.
En z'n moeder komt uit Indonesie, MOSLIM LAND!
je weet niks!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan je ook eens druk gaan maken om je waardeloze Nederlands, daar kom je een stuk verder mee dan dit nutteloze geblaat.
Ik weet genoeg, daarom heb ik ook geen nutteloze kutklachtenquote:
onzin!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, daarom heb ik ook geen nutteloze kutklachten.
Nope, VVD stemmerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:30 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
onzin!
Jij bent gewoon een Wilders Geert supporter!!!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, gek he? Tis jouw onzinnige kuttopic en je komt met in waardeloos Nederlands geschreven non-argumenten...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Even erg! Je valt m'n topic zomaar ALLEEN om mij aan te vallen! Dat zegt al genoeg!
Wie zijn mijn soort mensen, waarom gedragen ze zich niet fatsoenlijk en waarom zou ik daar schuld aan moeten hebben?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als jouw soort 'mensen' zich fatsoenlijk gedroeg dan zou Wilders ook niet populistisch geweest hoeven zijn, het is allemaal je eigen schuld.
Gewoon omdat je niet met het vingertje wijst naar de rotte appels, om hen op hun gedrag te wijzen. Maar er stiekem achterstaat en mee geniet. Omdat zij dingen dien die jij ook graag zou doen, maar het lef er niet voor hebtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie zijn mijn soort mensen, waarom gedragen ze zich niet fatsoenlijk en waarom zou ik daar schuld aan moeten hebben?
Jouw soort opgesnoven onvolwassen pubertjes, waarom jullie je niet fatsoenlijk gedragen is een groot raadsel, vast een hersenafwijking, en jouw schuld omdat mensen hierdoor een gruwelijke haat ontwikkelen voor jouw soort en mensen zoals Wilders op gaan staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie zijn mijn soort mensen, waarom gedragen ze zich niet fatsoenlijk en waarom zou ik daar schuld aan moeten hebben?
Geen idee waar je het allemaal over hebt, maar ik weet wel dat jij je nu zoals wel vaker hier als een debiel onvolwassen volksbuurtpubertje aan het gedragen bent. Ga maar weer lekker bang schreeuwen en boos doen richting alles wat buitenlands is en achter je debiele populist aanlopen. Je bent een idioot die een politiestaat zonder kunst en cultuur dichterbij brengt, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jouw soort opgesnoven onvolwassen pubertjes, waarom jullie je niet fatsoenlijk gedragen is een groot raadsel, vast een hersenafwijking, en jouw schuld omdat mensen hierdoor een gruwelijke haat ontwikkelen voor jouw soort en mensen zoals Wilders op gaan staan.
Dit is een goed topic vriend, Wilders Geert is een clown!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gek he? Tis jouw onzinnige kuttopic en je komt met in waardeloos Nederlands geschreven non-argumenten....
Uitschot als jij maakt deze maatschappij kapot, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee waar je het allemaal over hebt, maar ik weet wel dat jij je nu zoals wel vaker hier als een debiel onvolwassen volksbuurtpubertje aan het gedragen bent. Ga maar weer lekker bang schreeuwen en boos doen richting alles wat buitenlands is en achter je debiele populist aanlopen. Je bent een idioot die een politiestaat zonder kunst en cultuur dichterbij brengt, gefeliciteerd.
Goede zelfkennis heb je, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uitschot als jij maakt deze maatschappij kapot, gefeliciteerd.
Hou je er buiten, niemand vroeg jou iets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Goede zelfkennis heb je, gefeliciteerd
Je bent toch echt in de war met rechtse populisten die allerhande dingen willen verbieden voor onze "veiligheid" en alles wat met kunst en cultuur te maken heeft helemaal kapot willen maken, want cultuur is toch maar voor de "linkse elite". Wat dat betreft zijn het net communisten, allemaal maar aanpassen aan het niveau van de volksbuurtpaupers..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uitschot als jij maakt deze maatschappij kapot, gefeliciteerd.
Gozert wat lul je nou, Geen enkel rechtse partij kraamt dat soort onzin uit, heeft zo'n onzin in hun programma staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent toch echt in de war met rechtse populisten die allerhande dingen willen verbieden voor onze "veiligheid" en alles wat met kunst en cultuur te maken heeft helemaal kapot willen maken, want cultuur is toch maar voor de "linkse elite". Wat dat betreft zijn het net communisten, allemaal maar aanpassen aan het niveau van de volksbuurtpaupers..
Denk jij dat ? Natuurlijk is kunst en cultuur belangrijk, en iets dat meer dan welkom is in die grauwe kikkerlandje. Maar er is een wezenlijk verschil tussen mensen die naar dit land toe komen om hun cultuur met ons te delen en om hun steentje bij te dragen aan de maatschappij, en mensen die hier alleen maar naar toe komen om een beetje rel te gaan schoppen en vervolgens geen flikker uitvoeren, en daar nog voor beloond worden ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent toch echt in de war met rechtse populisten die allerhande dingen willen verbieden voor onze "veiligheid" en alles wat met kunst en cultuur te maken heeft helemaal kapot willen maken, want cultuur is toch maar voor de "linkse elite". Wat dat betreft zijn het net communisten, allemaal maar aanpassen aan het niveau van de volksbuurtpaupers..
Gast, er is geen enkel volk die naar Nederland komt met het idee om eens lekker te gaan rellen. Er is gewoon een bepaalde generatie waar nu moeilijkheden mee zijn, daar hoor je net als over Molukkers later helemaal niks meer over. Stop met je kortetermijndenken en het verneuken van een heel land vanwege iets wat over 10/20 jaar helemaal verdwenen is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Denk jij dat ? Natuurlijk is kunst en cultuur belangrijk, en iets dat meer dan welkom is in die grauwe kikkerlandje. Maar er is een wezenlijk verschil tussen mensen die naar dit land toe komen om hun cultuur met ons te delen en om hun steentje bij te dragen aan de maatschappij, en mensen die hier alleen maar naar toe komen om een beetje rel te gaan schoppen en vervolgens geen flikker uitvoeren, en daar nog voor beloond worden ook.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gast, er is geen enkel volk die naar Nederland komt met het idee om eens lekker te gaan rellen. Er is gewoon een bepaalde generatie waar nu moeilijkheden mee zijn, daar hoor je net als over Molukkers later helemaal niks meer over. Stop met je kortetermijndenken en het verneuken van een heel land vanwege iets wat over 10/20 jaar helemaal verdwenen is.
Hm, goed argument. Maar of je er straks niks meer over hoort dat kan je nu nog niet weten, maar goed. Die 'moeilijkheden' zijn in de afgelopen tien jaar wel beduidend verergerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gast, er is geen enkel volk die naar Nederland komt met het idee om eens lekker te gaan rellen. Er is gewoon een bepaalde generatie waar nu moeilijkheden mee zijn, daar hoor je net als over Molukkers later helemaal niks meer over. Stop met je kortetermijndenken en het verneuken van een heel land vanwege iets wat over 10/20 jaar helemaal verdwenen is.
Eveneens goed argument, hij maakt het er op die manier niet beter op. Maar de (te) zachte aanpak van de linkse partijen maken het ook geenszins beter, of wel ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Maar een racist als Geert maakt de onvrede en verschillen tussen ons en 'de buitenlanders' alleen maar groter. Dan krijg je juist meer problemen.
En dan nagaan dat de afgelopen 10 jaar in het teken stonden van de opkomst van Fortuyn, Wilders en andere figuren die de boel even hard kwamen aanpakken en dat we al die tijd geen Paars kabinet gehad hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hm, goed argument. Maar of je er straks niks meer over hoort dat kan je nu nog niet weten, maar goed. Die 'moeilijkheden' zijn in de afgelopen tien jaar wel beduidend verergerd.
Er komt ook een arm volk naar Nederland, vaak zijn het van die kansarme Marokkanen/Turken, etc, die nooit zijn opgevoedt door hun ouders.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ondanks me Hitler naast me heeft ie gewoon gelijk. Het vmbo volk komt hier naar toe gaan schoonmaken e.d.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Alleen je usernaam al, haat aan jou moffen aanhangsel
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Alleen je usernaam al, haat aan jou moffen aanhangsel
In grote lijn ben ik het met je eens, maar er moet WEL iets gebeuren in de armere wijken van vooral de grote steden, anders blijft het niet bij deze bepaalde generatie waar moeilijkheden mee zijn.. Want deze generatie zet gewoon weer een volgende generatie op de wereld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is ook maar betrekkelijk.. Op het moment staan er nog zat mensen die gewoon kunnen werken langs de zijlijn, gewenst of ongewenst.. Een nieuwe golf onontwikkelde immigranten hierheen halen is ZWAAR onwenselijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:16 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Er zijn allochtonen nodig om te werken.Die Niederlande vergrijst
Er zijn genoeg, wat zeg ik, teveel autochtonen die het vertikken om te werken en teren op andermans geld. Laat dat ******tuig maar eens werken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:16 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Er zijn allochtonen nodig om te werken.Die Niederlande vergrijst
Dat is nu, over 10 jaar heeft Nederland veel meer oudere mensen dan jonge, dus laat maar komen die allochtonen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is ook maar betrekkelijk.. Op het moment staan er nog zat mensen die gewoon kunnen werken langs de zijlijn, gewenst of ongewenst.. Een nieuwe golf onontwikkelde immigranten hierheen halen is ZWAAR onwenselijk.
Ja, en over 20/30 jaar zijn er zoveel ouderen dood dat we helemaal niet meer zoveel jongeren nodig hebben.. En alle mensen die je hierheen haalt worden OOK oud en hulpbehoevend en in het verleden behaalde resultaten hebben aangetoond dat ongeschoolde onderontwikkelde immigranten vaak ook al voor hun 65e hulpbehoevend worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:32 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dat is nu, over 10 jaar heeft Nederland veel meer oudere mensen dan jonge, dus laat maar komen die allochtonen!
Klopt, daarom alle allochtonen (van overal) halen en goed opleiden zodat ze overal kunnen werken! En dan heb ik het over jobs zoals in de horeca en zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja, en over 20/30 jaar zijn er zoveel ouderen dood dat we helemaal niet meer zoveel jongeren nodig hebben.. En alle mensen die je hierheen haalt worden OOK oud en hulpbehoevend en in het verleden behaalde resultaten hebben aangetoond dat ongeschoolde onderontwikkelde immigranten vaak ook al voor hun 65e hulpbehoevend worden.
Om maar niet te beginnen over het gevolg van mensen zich hier laten vestigen terwijl ze de taal niet beheersen. We zitten nu met derde en vierde generatie allochtonen, die nog STEEDS met taalachterstanden aan school beginnen als kind, omdat thuis geen Nederlands word gesproken.
Eerst de problemen van vroeger oplossen, dan maar weer eens gaan kijken hoe we nieuwe problemen kunnen veroorzaken
Binnen halen en dan zelf opleiden? Ben je gek? Als ze opgeleid zijn zijn ze welkom, en anders regelen ze dat eerst maar.. Hier opleiden werkt niet, kijk maar naar hoe goed al die (gratis!) taalcursussen worden bezochtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Klopt, daarom alle allochtonen (van overal) halen en goed opleiden zodat ze overal kunnen werken! En dan heb ik het over jobs zoals in de horeca en zoMaar als er al zo negatief wordt gesproken over hun, zullen ze er zeker zin in hebben
_
Man dan krijg je te veel inmenging in het NL rasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Klopt, daarom alle allochtonen (van overal) halen en goed opleiden zodat ze overal kunnen werken! En dan heb ik het over jobs zoals in de horeca en zoMaar als er al zo negatief wordt gesproken over hun, zullen ze er zeker zin in hebben
_
Best be trolling niggaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:12 schreef Brerius het volgende:
[..]
Man dan krijg je te veel inmenging in het NL ras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn meer talen dan alleen Nederlands!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:10 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Binnen halen en dan zelf opleiden? Ben je gek? Als ze opgeleid zijn zijn ze welkom, en anders regelen ze dat eerst maar.. Hier opleiden werkt niet, kijk maar naar hoe goed al die (gratis!) taalcursussen worden bezocht
Hola echt nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Best be trolling nigga
Anders ben je echt een kutkop 1e klas..
Goeie troll, dat moet ik je nageven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Er zijn meer talen dan alleen Nederlands!
Aan Nederlands hebben ze niks.
het is de waarheid, de wereld heeft niks aan nederlands! 20 mil mensen spreken de taal maar !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:18 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Goeie troll, dat moet ik je nageven.
Grap van de week.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja en die 20 miljoen mensen zitten toevallig wel in Nederland geconcentreerd, dus als je hier naar toe komt, zorg je maar dat je de taal machtig bent!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:20 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
het is de waarheid, de wereld heeft niks aan nederlands! 20 mil mensen spreken de taal maar !
nee hoor, iedereen spreekt toch wel engels, zo niet, dan leren ze het !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:24 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ja en die 20 miljoen mensen zitten toevallig wel in Nederland geconcentreerd, dus als je hier naar toe komt, zorg je maar dat je de taal machtig bent!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:27 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
nee hoor, iedereen spreekt toch wel engels, zo niet, dan leren ze het !
Zulke taal wil ik niet tegen me ogen aangesmeten hebbe, JA?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jij bent ook 'n matige troll of een domme mongool..
lol!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:38 schreef gevaarlijke-man het volgende:
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/19976245411
Wat een clown is het ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:38 schreef gevaarlijke-man het volgende:
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/19976245411
En het is ook nog vermakelijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |