Had je wel een limiet ingesteld?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef JimmyJames het volgende:
Ok misschien ben ik de grootste beleggingsleek die dit topic ooit gekend heeft want:
Als je iets wilt kopen moet je altijd op of boven de laat zitten niet?
En je kunt alleen verkopen voor de bied of lager?
Why the fuck werd dan zojuist een kooporder van mij uitgevoerd terwijl ik 1 cent onder de laat zat?
Waarschijnlijke een rappe beweging van de markt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef JimmyJames het volgende:
Ok misschien ben ik de grootste beleggingsleek die dit topic ooit gekend heeft want:
Als je iets wilt kopen moet je altijd op of boven de laat zitten niet?
En je kunt alleen verkopen voor de bied of lager?
Why the fuck werd dan zojuist een kooporder van mij uitgevoerd terwijl ik 1 cent onder de laat zat?
Dat klinkt niet slecht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Misschien een kleine posities short & long met enorm kleine stoploss en hopen op een enorme uitbraak zodat je je verlies direct heb weggewerkt.
Ja iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef Mercer het volgende:
Die shorts Unilever hadden goed gewerkt, itt wat iedereen hier zei.![]()
Sloeg ook nergens op al diequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef Mercer het volgende:
Die shorts Unilever hadden goed gewerkt, itt wat iedereen hier zei.![]()
Ja maar dat lijkt mij de kleinste statistische kans. Men heeft op het nieuws, de financiėle kranten en tv zenders zoals BB al genoeg over de jobs report over 10 minuten gesproken dat een kleine impact me niet waarschijnlijk lijktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
Behalve als de markt relatief rustig reageert.
Ik weet niet wat je in gedachten had? Deze beweging was wild genoeg in de futures.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:35 schreef Dalliance het volgende:
Futures reageren tot nu toe nauwelijks.
Nope. Dat was geen succes. Te vroeg ingestapt waardoor de piramide te snel inklapte. Volgende richtpunt FOMC op dinsdag, tot dusver daarop een hogere successie rate op behaald. Niet dat het heel dramatisch was, netto 7 tientjes er op achteruit gegaan. Dat is wel eens slechter geweest.quote:
Erg netjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Niet dat het heel dramatisch was, netto 7 tientjes er op achteruit gegaan. Dat is wel eens slechter geweest.
Ik zie het nu ook. Om 14.40u waren die nog niet veranderd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je in gedachten had? Deze beweging was wild genoeg in de futures.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |