abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 21:07:19 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_84680786
lol ik had de laatste post :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:10:38 #2
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84680936
Ik dacht al waar bleef je nou?! :(

:P

post van mij:

Keiharde faal van mij :'( :'( :'(

Ik zei net dat ik overnieuw was begonnen met campaign en ik wou een archievement van "The Outlaws" hebben, met andere woorden:

quote:
Cash Reward
Collect all Gas and Minerals Pallet pickups in "The Outlaws" mission on Normal diffilculty.
En wat ik deed ik?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist :X.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:10:42 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84680939
*O*
*Hosselcopter*
pi_84681150
Spel pas 2 dagen gespeeld en het is tof . Vooral leuk dat ze league matches hebben. Moet nog wel erg wennen aan de SC 2 interface, want had vroeger sc1 heel veel gespeeld. Totaal verschillend nu.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:26:52 #5
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_84681543
Hoera, m'n Zeratul avatar gehaald!
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_84682353
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:26 schreef Wriggles het volgende:
Hoera, m'n Zeratul avatar gehaald!
Hoe heb je die 20 min achievement gedaan met die Overmind map? Best een hoop Zerg om doorheen te ploeteren.
pi_84682738
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik dacht al waar bleef je nou?! :(

:P

post van mij:

Keiharde faal van mij :'( :'( :'(

Ik zei net dat ik overnieuw was begonnen met campaign en ik wou een archievement van "The Outlaws" hebben, met andere woorden:
[..]

En wat ik deed ik?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist :X.
:9 :'(
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:53:11 #8
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_84682766
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:45 schreef Jimmie het volgende:

[..]

Hoe heb je die 20 min achievement gedaan met die Overmind map? Best een hoop Zerg om doorheen te ploeteren.
Daar had ik nogal wat geluk, gewoon met zeratul + observer er doorheen rushen. Elke keer als Zeratul op zo'n circle of power bij zo'n tendril staat, wordt ie niet aangevallen en als ie klaar is wordt ie volledig geheald. Dus met een beetje Void Prison + Blink micro kun je zo door al die zerg heen rennen. ^O^
pi_84683072
Nou, ik heb um. Even de specs omhoog gezet en eerste stukje gespeeld. Heef ttoch wel de oude SC feel. Ik vind het nu al errug leuk!
Whatever...
pi_84683130
Wanneer verandert mijn avatar eigenlijk? Kheb al 200+ aan achievement points gehaald. Er staat ook nergens bij hoeveel je nodig hebt om te veranderen. Of werkt dat niet zo?
pi_84683199
Heb de secret mission gevonden. *O*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:07:42 #12
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_84683480
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Wanneer verandert mijn avatar eigenlijk? Kheb al 200+ aan achievement points gehaald. Er staat ook nergens bij hoeveel je nodig hebt om te veranderen. Of werkt dat niet zo?
Kijk bij je Profile en dan Rewards, daar staan alle portraits, als je met je muis over zo'n portrait gaat zie je hoe je em kan unlocken!
pi_84683714
met terran een medium protoss verslagen, wel weer vervallen in mijn speelstijl (turtelen) nadat ik de eerste paar aanval waves had weggejaagd

uiteindelijk met een groepje battle cruisers (4) + raven (2x), aantal marines, mauradars, siege tanks protoss plat gewalst..
geen replay van..
was, volgens de game, na ~2700 seconden klaar... wat neer zou komen op 3 kwartier.. (ergo: teruggevallen op turtelen). De 3 barrakken tacktiek heb ik alleen helemaal aan het begin gevolgd.. nooit aan 3 barakken toegekomen...

de tip voor rally point @ mineralen was heel snugger, wist niet dat dat kon *O*
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 22:32:47 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_84684657
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef ElmarO het volgende:
Heb de secret mission gevonden. *O*
De moeite waard?

ben er nu opnieuw doorheen aan het worstelen op hard *O*
stuk makkelijker de tweede keer!
pi_84684898
Er zit nogal verschill tusen Medium AI en Hard AI.
:P Tegen hard hoef ik niet eens te proberen om eerst ffe een groot legertje te bouwen voordat ik aanval.

@sp3c

zou je deze kunnen/willen sluiten?
Starcraft 2, #8 Oefenen, oefenen en oefenen.
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 22:40:31 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_84684994
dit subforum heeft zijn eigen subforums _O-

gegastmoved
pi_84686212
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:13 schreef mschol het volgende:
De 3 barrakken tacktiek heb ik alleen helemaal aan het begin gevolgd.. nooit aan 3 barakken toegekomen...

Sneller timen (kijk je replays na) én je basis afsluiten zodat 1 a 2 marines de zealots veilig kunnen uitschakelen.
Timen:
- Je bent altijd een werker het bouwen
- Je kan je gebouwen op geen enkele manier sneller krijgen/neerzetten en de werker weer terug (gebruik de shift knop voor meerdere commando's)
- Zet je 2 barracks voor marrauders op een hotkey, de 'marine'-barrack op een andere. Zodra je 3de barrack staat moeten ze constant bezig zijn maar maak niet de beginnersfout om meer dan 1 marauder of 2 marines per keer in de rij te zetten. Gebruik je hotkeys om te voorkomen dat je barracks werkeloos worden, maar vooral in het begin heb je de resources nodig en niét in de wachtrij. Als je grondstoffen eenmaal echt op gang zijn gekomen kun je natuurlijk meer units in de wachtrij zetten, dan maakt het toch niks meer uit.
- Zorg dat je nooit te weinig supply depots hebt. In het begin moet je je gewoon aan de build houden (dus verspil nog geen kristal aan meer supply's), zodra je productie op gang is selecteer je een werker, houd shift in en b+s +s+s+s+s+s+s.
-Zet de rally points van je barracks zo neer dat ze je choke kunnen verdedigen. Geweldig als zealots op je supply depots vastlopen terwijl je marines hem uitschakelen. (Tegen aggressieve tegenstander: Repareer je choke-gebouwen met een werker)

3 barracks (dus mass marines+marrauders) werkt zeker tegen hard a.i.
(Anders moet je even je build geven)
pi_84686359
tvp en:

- waar kan je replays openen?
- mothership geen timebomb en black hole :(
- lastig uit te vinden welke strategie met zerg werkt, veel units pfff
- verslavend :(
- in missies leuke flashbacks naar SC1
- geen goliath/vulture kunnen kiezen in skirmish :(
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:10:27 #19
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_84686478
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef PabloLopez het volgende:
tvp en:

- waar kan je replays openen?
- mothership geen timebomb en black hole :(
- lastig uit te vinden welke strategie met zerg werkt, veel units pfff
- verslavend :(
- in missies leuke flashbacks naar SC1
- geen goliath/vulture kunnen kiezen in skirmish :(
Replays is 1 van die knoppen tussen o.a. profile, achievements, etc. of je kunt de replay op het icoontje van SC2 slepen, dan laadt ie em ook!
pi_84686897
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Siddartha het volgende:

[..]

Sneller timen (kijk je replays na) én je basis afsluiten zodat 1 a 2 marines de zealots veilig kunnen uitschakelen.
Timen:
- Je bent altijd een werker het bouwen
- Je kan je gebouwen op geen enkele manier sneller krijgen/neerzetten en de werker weer terug (gebruik de shift knop voor meerdere commando's)
- Zet je 2 barracks voor marrauders op een hotkey, de 'marine'-barrack op een andere. Zodra je 3de barrack staat moeten ze constant bezig zijn maar maak niet de beginnersfout om meer dan 1 marauder of 2 marines per keer in de rij te zetten. Gebruik je hotkeys om te voorkomen dat je barracks werkeloos worden, maar vooral in het begin heb je de resources nodig en niét in de wachtrij. Als je grondstoffen eenmaal echt op gang zijn gekomen kun je natuurlijk meer units in de wachtrij zetten, dan maakt het toch niks meer uit.
- Zorg dat je nooit te weinig supply depots hebt. In het begin moet je je gewoon aan de build houden (dus verspil nog geen kristal aan meer supply's), zodra je productie op gang is selecteer je een werker, houd shift in en b+s +s+s+s+s+s+s.
-Zet de rally points van je barracks zo neer dat ze je choke kunnen verdedigen. Geweldig als zealots op je supply depots vastlopen terwijl je marines hem uitschakelen. (Tegen aggressieve tegenstander: Repareer je choke-gebouwen met een werker)

3 barracks (dus mass marines+marrauders) werkt zeker tegen hard a.i.
(Anders moet je even je build geven)
ik zet m'n supply depots altijd aan de rand achter alles... niet doen dus en voorin plaatsen? :+

achja.. morgen weer eens een potje doen :)
pi_84687177
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:10 schreef Wriggles het volgende:

[..]

Replays is 1 van die knoppen tussen o.a. profile, achievements, etc. of je kunt de replay op het icoontje van SC2 slepen, dan laadt ie em ook!
thanks!
pi_84687199
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:10 schreef Wriggles het volgende:

[..]

dubbelklikken werkt hier ook :)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:36:53 #23
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_84687644
TerranVersusProtoss
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_84688615
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef GoodGawd het volgende:
TerranVersusProtoss
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:42:10 #25
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_84690691
Character code : 997
Je weet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties