Yap, zo'n trompetje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef Omniej het volgende:
Oke, die jaarlijkse, onoriginele zomerklacht over klappende paupers interesseert me niet, maar wordt er bij Ryanair serieus een vast muziekje afgespeeld bij de landing?![]()
Hahahha zo'n zooitje is gewoon meesterlijkquote:
Ik geef het door aan de NS.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Een keer niet op tijd zijn hoort een uitzondering te wezen, ipv andersom.
Jemig...Dat is erg...quote:
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Klappen en een muziekje afspelen omdat je als maatschappij op tijd op je bestemming bent...
Dat geeft dus aan dat je je zaken totaal niet voor elkaar hebt, en het een hele prestatie voor je is om uberhaupt een dienstregeling te volgen.
Een keer niet op tijd zijn hoort een uitzondering te wezen, ipv andersom.
campinggangers gaan toch met de caravan? Ik snap je uiteenzetting niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:00 schreef Leonidas82 het volgende:
If you pay peanuts, you get monkey's
Dat geldt ook voor dat volk welke massaal met Ryanair vliegen. je weet dan gewoon dat je tussen de campinggangers zit
Camping met tenten/stacaravans die je kunt huren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
campinggangers gaan toch met de caravan? Ik snap je uiteenzetting niet.
Ja want meer maatschappijen zijn er niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:06 schreef HalvinCarris het volgende:
RyanAirDaarom vlieg ik dus alleen met KLM.
ik weet niet waar je het over hebt maar je tt daar kan ik wel inkomen want et is idd lachwekkend dat applaus alsof we blij moeten zijn dat we zonder kleerscheuren geland zijn.NEE DAAR BETALEN WE TOCH VOOR!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh en Ryanair, die voor een vlucht van 2,5 uur, 3 uur uittrekt en als ze naar 3 uur en een kwartier dan toch eindelijk aankomen alsnog het liedje gaan spelen dat ze wederom wéér op tijd zijn.
Want?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef honkhonk het volgende:
Als ik met Ryanair zou vliegen zou ik ook klappen na aankomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |