Player!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, geeft niet.Hoelang ben je zelf dan?
Jij eerst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, geeft niet.Hoelang ben je zelf dan?
Ja, precies! Echt zo om te flaneren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd. Eensch met klacht. Allemaal even stoer, met hun zonnebril en coole houding...
Terrasbezoekers houden TS tegen met hun stoere blikken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Vrijdag, eind van middag ft. begin van de avond. TS is even buiten en loopt door de binnenstad. Zitten daar hordes met mensen op terrasjes van café´s en kroegen. Allemaal met gezichten van ´check-mij-hier-stoer-zitten-en-genieten´._! Niet om aan te zien. Een ´stoer´ drankje erbij en popi-jopi met tafelgenoten praten.
![]()
Nauwelijks de mogelijkheid om rustig langs de lopen om naar de brievenbus te komen.
Klacht: drukke, luide terrasbezoekers
Same shit in Oud-West.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Terechte klacht, maar ik woon dan ook in Oud-Zuid.
Verkapte kijk-mij-stoer-in-Oud-Zuid-wonen
Zoals al het klootjesvolk kijkt, natuurlijk.quote:
En lachen om mensen als TS, heerlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef snakelady het volgende:![]()
Op een terrasje zitten is heerlijk man, gewoon lekker kletsen met wat te drinken en eventueel wat te eten, genietend van het mooie weer en (soms) de mooie mensen.
Terrasjes weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |