Player!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, geeft niet.Hoelang ben je zelf dan?
Jij eerst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, geeft niet.Hoelang ben je zelf dan?
Ja, precies! Echt zo om te flaneren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd. Eensch met klacht. Allemaal even stoer, met hun zonnebril en coole houding...
Terrasbezoekers houden TS tegen met hun stoere blikken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Vrijdag, eind van middag ft. begin van de avond. TS is even buiten en loopt door de binnenstad. Zitten daar hordes met mensen op terrasjes van café´s en kroegen. Allemaal met gezichten van ´check-mij-hier-stoer-zitten-en-genieten´._! Niet om aan te zien. Een ´stoer´ drankje erbij en popi-jopi met tafelgenoten praten.
![]()
Nauwelijks de mogelijkheid om rustig langs de lopen om naar de brievenbus te komen.
Klacht: drukke, luide terrasbezoekers
Same shit in Oud-West.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Terechte klacht, maar ik woon dan ook in Oud-Zuid.
Verkapte kijk-mij-stoer-in-Oud-Zuid-wonen
Zoals al het klootjesvolk kijkt, natuurlijk.quote:
En lachen om mensen als TS, heerlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:22 schreef snakelady het volgende:![]()
Op een terrasje zitten is heerlijk man, gewoon lekker kletsen met wat te drinken en eventueel wat te eten, genietend van het mooie weer en (soms) de mooie mensen.
Terrasjes weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |