Ik ben juist heel sociaal. Ik zou nooit neerkijken op mensen die langslopen als ik op een terras zou zitten, dát is asociaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Dat je username iets sociaals uitdrukt, terwijl je contactgestoord overkomt.
Maar jij neemt alleen maar aan dat ze dit doen, en dat duidt op een laag EQ.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben juist heel sociaal. Ik zou nooit neerkijken op mensen die langslopen als ik op een terras zou zitten, dát is asociaal.
Eerder op psychotische kenmerken ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Sosha het volgende:
[..]
Maar jij neemt alleen maar aan dat ze dit doen, en dat duidt op een laag EQ.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eerder op psychotische kenmerken ofzo.
Dan kun je zo wel reageren, maar je hebt echt complete waanbeelden over de mensen om je heen. Je bent overtuigd van dingen waar je totaal geen reden van hebt. Als ze al op jou neerkijken zul je er waarschijnlijk afwijkend uitzien ofzo en zal dat terecht zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Sosha het volgende:
[..]
Maar jij neemt alleen maar aan dat ze dit doen, en dat duidt op een laag EQ.
Jij doet net alsof ik gek ben. Slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef Ritmo het volgende:
Dan kun je zo wel reageren, maar je hebt echt complete waanbeelden over de mensen om je heen. Je bent overtuigd van dingen waar je totaal geen reden van hebt. Als ze al op jou neerkijken zul je er waarschijnlijk afwijkend uitzien ofzo en zal dat terecht zijn.
Zo reageer je wat dit betreft wel. Je doet alsof het jij tegen de wereld is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik gek ben. Slaat helemaal nergens op.
Neuh. Het zijn die terrasbezoeker tegen de (op dat moment) niet-terrasbezoekers. Ze doen niet alleen tegen mij zo, hoor. Ze voelen zich verheven boven iedere langsloper.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo reageer je wat dit betreft wel. Je doet alsof het jij tegen de wereld is.
Sinds wanneer is op een terras zitten gezellig?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Splutje het volgende:
TS heeft niemand om mee op het terras te zittenEng he gezelligheid
Gast, LAAT JE ONDERZOEKEN!!!! Je bent psychotisch aan het worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh. Het zijn die terrasbezoeker tegen de (op dat moment) niet-terrasbezoekers. Ze doen niet alleen tegen mij zo, hoor. Ze voelen zich verheven boven iedere langsloper.
Precies! Men denkt of ´het is de norm´ dat het gezellig zou zijn. Het is niets anders dan pretenderen ´het gezellig te hebben´. En zien en gezien willen worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is op een terras zitten gezellig?
OMFG.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies! Men denkt of ´het is de norm´ dat het gezellig zou zijn. Het is niets anders dan pretenderen ´het gezellig te hebben´. En zien en gezien willen worden.
Ik heb alles op een rijtje, hoor. Ik weet precies waar ik het over heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:43 schreef Ritmo het volgende:
Gast, LAAT JE ONDERZOEKEN!!!! Je bent psychotisch aan het worden.
Ook zoiets, ja. Men zou niet alleen door de stad mogen lopen?quote:Die mensen worden waarschijnlijk zo aangekeken omdat ze er alternatief/raar uitzien of in hun eentje lopen.
Hij heeft gelijk, hoe vaak praten mensen op een terras met anderen een tafeltje verder?quote:
Inderdaad, ja! Eindelijk mensen in dit topic die de essentie van de klacht snappen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef sig000 het volgende:
Hij heeft gelijk, hoe vaak je mensen op een terras praten met anderen een tafeltje verder?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb alles op een rijtje, hoor. Ik weet precies waar ik het over heb.
[..]
Ook zoiets, ja. Men zou niet alleen door de stad mogen lopen?
Dit is echt niet normaal meer nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen. Jij bent echt een opperstakker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |