Enige optie blijkbaar. Moet ik bijna een uur reizen voor een fout aan de kant van de UvA. Arme ikquote:
Dit had ik dus ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kreeg afgelopen week een brief van de Centrale Studentenadministratie gekregen dat ze mijn diploma en cijferlijsten nog niet hebben ontvangen. Stuur ik dat niet voor 31-08 op, dan wordt mijn verzoek tot inschrijving afgewezen.
Schiet op! of doe ik iets fouts.quote:Status: Inschrijvingsverzoek ingediend
De onderwijsinstelling heeft verzoek ontvangen
Aanmeldverzoek geregistreerd door DUO
In principe voldoet de vooropleiding, mits diploma is geverifieerd (gemeld door de instelling)
Collegegeld voor dit inschrijvingsverzoek nog niet betaald
Betalingsgegevens: Betalingsgegevens ingediend
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Enige optie blijkbaar. Moet ik bijna een uur reizen voor een fout aan de kant van de UvA. Arme ik
Dat moet je geheel zelf regelen. Bij de introductieweek krijg je meestal de definitieve lijst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef rainbowroad het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn status. Ik ga psychologie doen, vandaar dat ze het over een lotingstudie hebben. Ik denk dat het tot nu toe allemaal wel in orde is - ik heb gisteren pas de machtiging op de post gezet (omdat ik op vakantie was, vandaar de laatheid).
Waar ik me echter wel zorgen om maak, zijn de boeken.Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt/of je dat zelf moet regelen, of of je daar echt specifiek bericht over krijgt, etc. Hoe werkt dat? Iemand daar enig idee over?
Nou, ik ga er ook niet heen. Beetje onzin, kost geld, ik kan niet elke dag en ik ga toch niet in die stad wonen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:16 schreef Bovenmens het volgende:
En als men niet naar de introductieweek gaat ? Hoe krijg je in godsnaam te weten wanneer je überhaupt moet beginnen, waar, met welke boeken ?
Ik heb geen idee... geesteswetenschappen is mijn faculteit...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nou, ik ga er ook niet heen. Beetje onzin, kost geld, ik kan niet elke dag en ik ga toch niet in die stad wonen.
Maar 31 Augustus is toch een (verplichte) introductiedag? Dan zal je het daar wel krijgen ofzo.
Ook van mij, en 31 Augutus moet ik komen in ieder geval.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef Bovenmens het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... geesteswetenschappen is mijn faculteit...
Oke ^^ Zal het even nachecken. Doe je toevallig wijsbegeerte ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ook van mij, en 31 Augutus moet ik komen in ieder geval.
Nee, dat toevallig niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Bovenmens het volgende:
[..]
Oke ^^ Zal het even nachecken. Doe je toevallig wijsbegeerte ?
Oke, jammer. Moet ik dat zelf even gaan uitzoeken (niet dat ik geen check zou doen, magoed).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nee, dat toevallig niet.![]()
Ik heb een mail gehad op 14 Juli, waarin informatie stond over de algemene introductiedag voor studenten Taal- en Letterkunde (daar hoor ik dus bij), en nog een specifiek bericht afhankelijk van welke studie je exact doet.
Ik weet niet hoe het bij andere studies van FGw zit.
Ze hebben me ook een keer doodleuk bij een inschrijving een verkeerd studentnummer gemaild.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kreeg een mail van mijn faculteit (FdR) dat ik de brief van de Centrale Studentenadministratie mag negeren, het loopt nogal langs elkaar heen. Begint al goed met de administratie
Ik krijg nu ook van alles door elkaar. Vandaag een brief binnen gekregen die lijkt te stemmen dat ik 'm al een maand terug had moeten ontvangen, Er staan allemaal zaken op die ver voor deze datum geregeld moesten worden of nog net een paar dagen mogelijk zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ze hebben me ook een keer doodleuk bij een inschrijving een verkeerd studentnummer gemaild.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |