abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:15:50 #26
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_84945343
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

incomplete universiteit
Leg eens uit dan. |:(
pi_85028360
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Schnappieter het volgende:
Weet niet welke opleiding je doet, maar zolang het geen lotingsstudie is en je dus zeker bent van je plek kun je gewoon het collegeld betalen via de betalingsmodule. Die toelaatbaarheid komt daarna vanzelf wel.
Bedankt, doe ik dat.

Dan van de week er nogeens even achteraan bellen of ik dat toelaatbaarheids-ding weg kan krijgen ;)
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 23:56:30 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85031283
Doorgaans komt alles pas in de aankomende weken. Men heeft daar ook vakantie om het zo maar te zeggen. Op de hogeschool bij mij is mijn faculteit ook praktisch onderbezet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85040315
De RUG was bij mij in het eerste jaar ook vermoeiend. Duurde echt eeuwen voordat alles rond was. Uiteindelijk heb ik iets van drie kopieën moeten opsturen van mijn behaalde vwo-diploma. Waarna ze letterlijk drie dagen voor aanvang van de introductieweek een brief stuurde met de melding dat ze nog niets hadden ontvangen van mijn eventuele toelaatbaarheid. Ben er toen maar zelf heengegaan om alles persoonlijk te regelen. Daarna was er nog een misverstand omdat ze dacht dat ik een éénjarige internationale student was, waarschijnlijk omdat ik in het buitenland geboren ben. Maar toch, als ik hier sinds mijn vierde woon moet er toch een belletje gaan rinkelen.

Nu voor mijn derde jaar heb ik ook weer wat issue's met bewijzen dat ik het vorige jaar toch wel degelijk gehaald heb. Ook de betaling moet ik weer opnieuw achteraan. Sommigen ondervinden nooit problemen en anderen telkens. En valt niet direct een spelt op te prikken denk ik. Je zult constant overal zelf achter aan moeten anders ben je de klos.
pi_85041321
De toelaatbaarheid is nog niet gecontroleerd........................

Tja dan heeft TS simpelweg zijn profiel (met vakken) niet ingevoerd, of er is iets fout gegaan bij DUO.

Kan de universiteit er wat aan doen dat nog niet vast staat of TS wel toelaatbaar is? :')
pi_85136496
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef teletubi13 het volgende:

Tja dan heeft TS simpelweg zijn profiel (met vakken) niet ingevoerd, of er is iets fout gegaan bij DUO.

Kan de universiteit er wat aan doen dat nog niet vast staat of TS wel toelaatbaar is? :')
Dit slaat nergens op.

Duo gaat over stufi, heeft niks met de uni te maken

En toevallig heb ik dat toelaatbaarheidprobleem ook, en dat terwijl ik vorig jaar op mijn eerste studie geen enkel probleem had met toelating. Waarschijnlijk gewoon traagheid van de uva zijn kant.

Ik heb afgelopen zondag betaald en daarover heb ik ook geen enkele mail of notificatie gehad, ook weer zoiets :{
pi_85138209
Net gebeld en volgens het servicecentrum gaan zowel de betaling collegeld en toelaatbaarheid op OK wanneer ze de betaling verwerkt hebben.

Gewoon op post wachten dus :)
pi_85140784
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef teletubi13 het volgende:

Man, ik weet heus wel of ik aan de eisen voldoe voordat ik een studie begin. :')

Maar alles is inmiddels geregeld, allemaal groene vakjes op studielink (behalve de 5e over die betaling maar dat doe ik in termijnen) en ik heb m'n wachtwoord.
pi_85233942
Afgelopen zondag collegeld betaald, krijg ik vandaag een brief dat ik nog betalen moet :') .

Goed, voor de rest willen ze niets meer van me hebben , maar tering wat zijn ze traag. Lijkt me dat die betalingsmodule bedoeld is voor snelle betaling en verwerking. Not :{
pi_85234941
Meer dan een week geleden betaald, krijg ik ook bericht dat de betaling nog niet voldaan is.
pi_85236204
Same here :') 2 weken geleden betaald..

Heb verscheidene betalingsbevestigingen in de mail gekregen dus ik maak me geen zorgen
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_85248975
het betalen is afgehandeld, maar ik heb nog geen inschrijvingsformulier gehad, wanneer komt die? ><
pi_85253236
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:07 schreef AffenStrudel het volgende:
Afgelopen zondag collegeld betaald, krijg ik vandaag een brief dat ik nog betalen moet :') .

Goed, voor de rest willen ze niets meer van me hebben , maar tering wat zijn ze traag. Lijkt me dat die betalingsmodule bedoeld is voor snelle betaling en verwerking. Not :{
Ik had eind juni betaald en het was pas begin augustus verwerkt. Maar ik ben nu wel inmiddels officieel ingeschreven, scheelt alweer. :)
pi_85272132
Same here, ongeveer 3 weken geleden betaald, en kreeg gisteren een brief dat ik nog aan het collegegeld moet voldoen voor mijn tweede studie... :S Ik dacht dat je niets hoefde te ondernemen, zolang je maar twee studies aan dezelfde universiteit doet? (anders moet je wel een bewijs opsturen.) Wat doen jullie met die brief?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:34:40 #40
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85272216
Is dat niet omdat het collegegeld voor een 2e studie fors omhoog gegaan is?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_85272306
Alleen als je al een bachelor/masterdiploma hebt toch?
Heb ik nog niet :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:46:42 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85272335
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef amata het volgende:
het betalen is afgehandeld, maar ik heb nog geen inschrijvingsformulier gehad, wanneer komt die? ><
Zou er toch maar eens achteraan gaan, 't is al half augustus.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:19:59 #43
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85272683
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:43 schreef Aster123 het volgende:
Alleen als je al een bachelor/masterdiploma hebt toch?
Heb ik nog niet :)
^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_85291182
Mmh ik was verbaasd dat ik deze week al melding kreeg dat ze nog geen collegegeld bewijs hebben en papiertje dat ik er bijvakken mag volgen van me vorige uni (dat hoefde eerder niet ofzo?)
pi_85356608
-_-

[ Bericht 99% gewijzigd door amata op 17-08-2010 18:33:51 ]
pi_85358306
Hmmm ik sta bij Studielink op :

De onderwijsinstelling heeft verzoek ontvangen
Collegegeld voor dit inschrijvingsverzoek nog niet betaald

Ik heb echter een week of 2/3 geleden al de machtiging op de post gedaan. Nog meer mensen die "zo ver" zijn en nog niks hebben ontvangen?
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:08:16 #47
165633 eriksd
The grand facade...
pi_85359812
Het heeft bij mij een jaar zo gestaan, zou mij er niets van aantrekken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_85360231
Ik heb 5 augustus mijn Bewijs Betaald Collegegeld opgestuurd, kreeg 11 augustus een brief dat ze dat ding nog nodig hadden. Vandaag gebeld, maar er wordt gezegd dat de verwerking een paar weken (!) kan duren -O- Om nou weer opnieuw zo'n bewijs aan te vragen bij de RuG schiet ook niet op.

Grr ik kan me niet eens aanmelden voor vakken/Intreeweek enz!
pi_85373625
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef cookiedoughh het volgende:
Ik heb 5 augustus mijn Bewijs Betaald Collegegeld opgestuurd, kreeg 11 augustus een brief dat ze dat ding nog nodig hadden. Vandaag gebeld, maar er wordt gezegd dat de verwerking een paar weken (!) kan duren -O- Om nou weer opnieuw zo'n bewijs aan te vragen bij de RuG schiet ook niet op.

Grr ik kan me niet eens aanmelden voor vakken/Intreeweek enz!
Naar de onderwijsbalie van je opleiding gaan
pi_85382016
Ik kreeg afgelopen week een brief van de Centrale Studentenadministratie gekregen dat ze mijn diploma en cijferlijsten nog niet hebben ontvangen. Stuur ik dat niet voor 31-08 op, dan wordt mijn verzoek tot inschrijving afgewezen.

Dit terwijl alles al is opgestuurd, mijn diploma gecontroleerd is door de UvA volgens Studielinkik en officieel ben toegelaten tot een master. 'Even' bellen met die gasten zit er ook niet in, gister na 30min maar de verbinding verbroken ook net weer geprobeerd, maar dan word ik gelijk na de melding "Het is druk" eruit geknikkerd! Prutsers!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')