Bedankt, doe ik dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Schnappieter het volgende:
Weet niet welke opleiding je doet, maar zolang het geen lotingsstudie is en je dus zeker bent van je plek kun je gewoon het collegeld betalen via de betalingsmodule. Die toelaatbaarheid komt daarna vanzelf wel.
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef teletubi13 het volgende:
De toelaatbaarheid is nog niet gecontroleerd........................
Tja dan heeft TS simpelweg zijn profiel (met vakken) niet ingevoerd, of er is iets fout gegaan bij DUO.
Kan de universiteit er wat aan doen dat nog niet vast staat of TS wel toelaatbaar is?
Man, ik weet heus wel of ik aan de eisen voldoe voordat ik een studie begin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef teletubi13 het volgende:
De toelaatbaarheid is nog niet gecontroleerd........................
Tja dan heeft TS simpelweg zijn profiel (met vakken) niet ingevoerd, of er is iets fout gegaan bij DUO.
Kan de universiteit er wat aan doen dat nog niet vast staat of TS wel toelaatbaar is?
Ik had eind juni betaald en het was pas begin augustus verwerkt. Maar ik ben nu wel inmiddels officieel ingeschreven, scheelt alweer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:07 schreef AffenStrudel het volgende:
Afgelopen zondag collegeld betaald, krijg ik vandaag een brief dat ik nog betalen moet.
Goed, voor de rest willen ze niets meer van me hebben , maar tering wat zijn ze traag. Lijkt me dat die betalingsmodule bedoeld is voor snelle betaling en verwerking. Not
Zou er toch maar eens achteraan gaan, 't is al half augustus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef amata het volgende:
het betalen is afgehandeld, maar ik heb nog geen inschrijvingsformulier gehad, wanneer komt die? ><
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:43 schreef Aster123 het volgende:
Alleen als je al een bachelor/masterdiploma hebt toch?
Heb ik nog niet
Naar de onderwijsbalie van je opleiding gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef cookiedoughh het volgende:
Ik heb 5 augustus mijn Bewijs Betaald Collegegeld opgestuurd, kreeg 11 augustus een brief dat ze dat ding nog nodig hadden. Vandaag gebeld, maar er wordt gezegd dat de verwerking een paar weken (!) kan durenOm nou weer opnieuw zo'n bewijs aan te vragen bij de RuG schiet ook niet op.
Grr ik kan me niet eens aanmelden voor vakken/Intreeweek enz!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |