Speed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ja je moet dat poeder ook niet elke dag nemen is echt heel slecht hoor
Omg die smilies die ik gebruikte.quote:
quote:
is ook eigenlijk wel een van mij favo gerechten, makkelijk en toch voedzaam en gezond. Kartoffeltjes zijn dan wel gekruide, met paprika en peper en zout en nog wat vere troep uit de tuinquote:
Lang verhaal, maar mijn schoonpa is dus vanmorgen weer met spoed opgenomen Suikerwaarde 572 HIGH (dat betekent dat het hoger is maar het app. het niet kan meten) Bij de huisarts zo'n zelfde meting ander apparaat.quote:
Ik zat er ook over na te denken om ff langs te gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
Omg ga trouwens zeker wel naar Glazen Huis dit jaar, Eindhoven.
Mini meet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er ook over na te denken om ff langs te gaan
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar mijn schoonpa is dus vanmorgen weer met spoed opgenomen Suikerwaarde 572 HIGH (dat betekent dat het hoger is maar het app. het niet kan meten) Bij de huisarts zo'n zelfde meting ander apparaat.
Dus mijn schoonmoe erachteraan (plaats dat ze met de ambu meerijdt)
dus ik was alweer het ziekenhuis aan het bellen wat de stand was, mijn zwager was handig uit eten in Basel. Want mijn schoonmoe is nachtblind, ziet aan 1 oog slecht en is zo onzeker als een maagd in een parenclub. dus die moet teruggereden worden. Mijn vrouw natuurlijk ongerust dus die hing in de msn, ik mijn zwager bellen of hij wat gehoord heeft (niet dus want hij zat in basel). belt ineens mijn schoonmoe van thuis , smst mijn zwager en msnt mijn vrouw
plaats dat iedereen nou even rustig doet en nadenkt![]()
Maar goed toestand is stabiel, krijgt allerlei onderzoeken en zo ook met namen nieren want dat is ook al niet veel meer door veel medicijngebruik.
dus we gaan morgen moe maar eens oppikken en richting Mulheim.
Oh en ondertussen was ik dus aan het kokkereln. is nu klaar dus ga eten nu. ff wijntje opentrekken![]()
ben een beetje vervelend... Baileys staat naast me... pas maar opquote:
Jij en serieusze klachtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben een beetje vervelend... Baileys staat naast me... pas maar op
Maar dit was een serieuze klacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |