Begrijp ik het goed dat ik voor juni hoogste nieuwe binnenkomer op de lijst wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
ik ga wel weerquote:
eiquote:
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:34 schreef crv het volgende:
Begrijp ik het goed dat ik voor juni hoogste nieuwe binnenkomer op de lijst was![]()
Ja, in juni ben je op het verkeerde pad gekomen blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:34 schreef crv het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ik voor juni hoogste nieuwe binnenkomer op de lijst was![]()
in de lijst van juni stond ik ergens dus op plaats (078) of en in de 2e kolom enkel (___) terwijl bij anderen daar wel vaak een ander nummer stondquote:
Oven aardappelenquote:
Eén competitie nog, maar ik log maar één keer per week in ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:40 schreef Rauzer het volgende:
Speel je eigenlijk helemaal geen OSM meer Socios?
quote:
ik ben geen moderatorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Ik moet hier weer eens opruimen. Kan iemand dat voor me doen?
of het juistequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, in juni ben je op het verkeerde pad gekomen blijkbaar!
Moet ik met de stofzuiger?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Ik moet hier weer eens opruimen. Kan iemand dat voor me doen?
Ja dat wordt weer tijd, volgens mij heb je 2 dagen alweer niet gezogenquote:
Ohw, daargelinkt naar een ander topic, nu zie ik het ja! Inderdaad dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef crv het volgende:
in de lijst van juni stond ik ergens dus op plaats (078) of en in de 2e kolom enkel (___) terwijl bij anderen daar wel vaak een ander nummer stond
Oh ik vind het tegenwoordig juist beter, stuk gebruiksvriendelijkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Eén competitie nog, maar ik log maar één keer per week in ofzo.![]()
Als m´n premium seizoenkaarten op zijn, stop ik er denk ik helemaal mee.
Ik vond het vroeger veel beter. Bij de oude simulatie, puntentelling, lay out etc.
ben ik niet vanquote:
Ik heb het gisteren toch nog gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer tijd, volgens mij heb je 2 dagen alweer niet gezogen
ok dat is me ontgaan danquote:
Ik had het niet gemeldquote:
Dat heet nou een gesprek. /sociale les1.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Crazy-M het volgende:
hallo. Even gegeten. Mijn collega kon je opvegen toen ik hem afzette. Echt op alles een opmerking en reactie. Loopt er een vrouw over straat, maakt hij een opmerking over de broek. Ik gelijk weer op reageren.
Ja hoe moeten we dan weten of je gezogen hebt of nietquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Crazy-M het volgende:
hallo. Even gegeten. Mijn collega kon je opvegen toen ik hem afzette. Echt op alles een opmerking en reactie. Loopt er een vrouw over straat, maakt hij een opmerking over de broek. Ik gelijk weer op reageren.
Niet, het spijt me, ik was vergeten dat ik ieder ding die ik doe hier hoor te meldenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ja hoe moeten we dan weten of je gezogen hebt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |