abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84672518
Ik heb bij het webcammen met iemand anders een aantal keer een foto gemaakt met Skype, maar nu heb ik geen idee waar die screencaps zijn opgeslagen. Ik heb alle Skypefolders al doorgekeken en ook hidden files zichtbaar gemaakt, maar ik zie ze niet.

Iemand hier die weet waar ze staan? Of een shortcut heeft of zo? :{
pi_84672696
Oh laat maar, heb ze nu gevonen via wijzig profielfoto...

[ Bericht 9% gewijzigd door -Strawberry- op 30-07-2010 17:13:28 (Tja, maar dat is alleen in het klein....) ]
pi_84672706
quote:
go on skype --> tools at top, go on video snapshots. Then it'll open a new window thing. Click on take me to folder or something. You'll see it when you find it mate.
pi_84672930
Ik zie geen tools staan, alleen extra's. Ik neem aan dat ze dat bedoelen, maar ik zie daar niets staan over video snapshots. Ik kan de plaatjes nu zien via Skype zelf (in het klein :') ), maar ik heb nog altijd geen idee waar ze staan opgeslagen. :{
pi_84673172
Momentje.
pi_84673479
Stap 1:
Open de website van Skype in je browser.

Stap 2:
Klik op Support, je wil immers ondersteund worden.

Stap 3:
Je bevindt jezelf op de supportpagina van Skype. Oriënteer.

Stap 4:
Oh snap, waar moet je nou ook alweer op zoeken?

Stap5:
WAJOW.

Stap 6:
Volgende keer zelf even zoeken op de website van het programma waar je vragen over hebt. Vergeet zarGon niet te bedanken.

En dus:
https://support.skype.com(...)e=search&q=snapshots.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 17:31:28 ]
pi_84673794
Nee precies, dat had ik ook wel gevonden. Maar ik kon eerder application data niet vinden. Nu wel. Misschien was die eerste keer toen ik nog niet had aangegeven dat de pc verborgen bestanden moest weergeven. Daarom stond het er ook niet en zocht ik naar een nederlandse uitleg.

Maar nu is het dus wel gelukt, bedankt voor de uitgebreide moeite. :)
pi_84673907
Wel irritant dat Skype het opslaat in hidden files trouwens. Best slecht.
pi_84674025
:*.

Aangezien je zocht naar Application Data gebruik je Windows XP. De shortcut voor Application Data is %USERPROFILE%\Application Data. Directe shortcut is dus %USERPROFILE%\Application Data\Skype\Pictures (denk ik).
pi_84674123
Klopt, maar ik was dus 'application data' al naar het nederlands te vertalen omdat die uitleg in het engels was. Ik wist niet dat het op mijn pc ook gewoon application data zou heten. Ik heb het mezelf een beetje onnodig moeilijk gemaakt. :')
Maar nogmaals bedankt en hier kan nu dus wel echt een slotje op. Ik zag trouwens wel dat veel mensen online om hulp vroegen bij het zoeken naar die afbeeldingen. Misschien dat Skype het eens moet veranderen.
pi_84674272
Mjah, ze geven wel de optie om het op een andere locatie op te slaan:
quote:
Taking a video snapshot of a friend

Skype for Windows:

1. Sign in to Skype
2. Select the friend to call in your Contact list and click Video call.
3. When the video call begins, in the video window, click Take snapshot.
4. The Video snapshots window opens. In this window you can review all the video snapshots you have taken. You can also:
* Send the snapshot to a contact
* Set the snapshot as your own picture
* Set the snapshot as your desktop background
* Save the snapshot to another location
* Edit the snapshot
* Delete the snapshot
Maar het zou handiger zijn als het in je Mijn afbeeldingen-map wordt opgeslagen, inderdaad.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 17:55:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')