Ja. Domien naar Sky.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Half negen valt reuze mee. Nou, tis duidelijk dus
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Ben ik de enige die Regina geen lekker ding vind?
[ afbeelding ]
Oei...zelfs de EO was boos! http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?lStrAction=archief&oId=2744
Dat moest een webcam voorstellenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Captain_Slow het volgende:
WTF, waarom een foto van de parkeerplaats laten zien?
dat is een camera alleen hij stond niet goed scherpquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Captain_Slow het volgende:
WTF, waarom een foto van de parkeerplaats laten zien?
Dagje 3FM en ik vind hem al minder wordenquote:
Het valt mij vooral op bij de platen van SIA en Keet Nesj. Vre-se-lijk. Ik vind M & S wel tof dus daar irriteer ik mij dan wat minder snel aan. Maar je hoort deze inderdaad redelijk vaakquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dagje 3FM en ik vind hem al minder worden, is het de laatste tijd erger met 'dubbel-draaien' of is dat altijd al en viel het me niet op
?
Who cares? Niemand luistert hier blijkbaar 's nachts, want de meeste hier kende Barend niet eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Henkiepsv het volgende:
Ik denk toch dat die Lex Gaarthuis van Slam komt getuige zijn twitter![]()
´´Afscheidsborrel bij SLAM!FM gehad...nu thuis...raar en onwennig om te beseffen dat het klaar is...nu op naar een nieuw avontuur! Thanx SLAM!´´
Oh Barend ken ik wel hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Who cares? Niemand luistert hier blijkbaar 's nachts, want de meeste hier kende Barend niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |