Ik heb nu Mad As A Hatter weer eens op, daar doe ik altijd 20 minuten over.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eentje die KLOTE eraf te halen is wss
Die heeft iets kleinere glitters zo te zien, maar dankje!quote:
Yes!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:38 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Erg mooi! Strak randje ook gelakt! Wou dat ik dat kon...
PolishPig heeft 6 helmers, dus denk dat je haar bedoelthttp://polishpixelpig.blogspot.com/2010/03/my-stash-part-1.html
Echt tof gelukt zeg!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn franken van gisteren: hamilton
[ afbeelding ]
Even erbij denken dat in de zon je supermooie groene, goude en rode shimmer ziet
Die is wel heel heel erg mooi.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MissJ het volgende:
Zoooooooo ik ben hier echt te lang niet geweest!!![]()
Prachtigeeeeeeeeee nagels weer ladies en ook geniale fails zie ik weer![]()
Ik heb net ernstig gefaald.. heb in totaal incl shipping omgerekend 21 euri gedokt voor 1 lakje.. maar dan wel 1 die ik al máááánden wil en maar niet kan vinden of gelijk voor 60 dollar, dus dit valt enorm mee.
Via Ebay, Opi DS Glamour
(foto niet van mij)
[ afbeelding ]
Vind ik dus ook, dus na een week nadenken vond ik dat het die 21 euro wel waard isquote:
Ik heb die ook gisteren besteld!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MissJ het volgende:
Zoooooooo ik ben hier echt te lang niet geweest!!![]()
Prachtigeeeeeeeeee nagels weer ladies en ook geniale fails zie ik weer![]()
Ik heb net ernstig gefaald.. heb in totaal incl shipping omgerekend 21 euri gedokt voor 1 lakje.. maar dan wel 1 die ik al máááánden wil en maar niet kan vinden of gelijk voor 60 dollar, dus dit valt enorm mee.
Via Ebay, Opi DS Glamour
(foto niet van mij)
[ afbeelding ]
Ooow cool haha!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb die ook gisteren besteld!!
Hij is echt zo dodelijk mooi
Mooie kleurtjes! en heel bescheiden ben je idd geweestquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Hoi dames! Ik ben terug uit Antwerpen. Heb erg weinig gekocht wat knap is!
Wat ik wel gekocht heb is de lemony flutter van Lush en 3 lakjes van American Apparel.
[ afbeelding ]
Om precies te zijn : Butter, Mouse, Summer Peach.
En ik ben op de vogeltjesmarkt geweest, en het is dat mijn vriend een volhouder is anders was ik thuis gekomen met dit schatje hier onder.
[ afbeelding ]
Zou best kunnen bij wie heb jij besteld?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooow cool haha!
dan heb je denk ik bij dezelfde verkoper besteld, want ergens anders op Ebay zie ik 'm nu niet.
bij clstyle09quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:53 schreef miss--moana het volgende:
Zou best kunnen bij wie heb jij besteld?
quote:
Ja zo dacht ik ook. Maar ik twijfelde toch even had 2 dingen besteld en zou naar bed gaan en toen zij ik tegen me vriend ik ga toch dat ene lakje nog kopen. Het enigste wat hij zij was ''welke die dure bedoel je?'' toen moest hij lachen en had ik het lakje besteld! Helemaal blij nu, maar ben benieuwd wanneer we hem dan binnen hebben. Heb helemaal geen ervring ofzo met ebay.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
wel hoge verzendingskosten trouwens he.. maar goed, ik dacht, het is gewoon nu of nooit dat ik deze HTF voor een best wel redelijke prijs kan scoren, dusss DOEN
hihi, ja mannen begrijp hier natuurlijk helemaal niks vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef miss--moana het volgende:
Ja zo dacht ik ook. Maar ik twijfelde toch even had 2 dingen besteld en zou naar bed gaan en toen zij ik tegen me vriend ik ga toch dat ene lakje nog kopen. Het enigste wat hij zij was ''welke die dure bedoel je?'' toen moest hij lachen en had ik het lakje besteld! Helemaal blij nu, maar ben benieuwd wanneer we hem dan binnen hebben. Heb helemaal geen ervring ofzo met ebay.
gewoon vragen of ze een waarde van 15 dollar op het pakketje willen zetten als ze shippenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Moeten jullie ook vaak douanekosten betalen als jullie lakjes uit de VS bestellen of blijven jullie altijd onder die 21 euro grens?
praktisch nooit, enkel met grote pakkettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Moeten jullie ook vaak douanekosten betalen als jullie lakjes uit de VS bestellen of blijven jullie altijd onder die 21 euro grens?
Is me één keer gebeurd, maar die doos was huge, dus da's niet vreemd dat ze die eruit pikken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb 1x die pech gehad met een gewone TD bestelling (klein doosje). Maar goed, dat was 1 pakje, de andere 4 heb ik probleemloos ontvangen dus achquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |