Gehaktballen tillenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Leandra het volgende:
Door de Ikea lopen is ook sport Hesje, topsport
Vergeet het snijden niet....quote:
Kijk, daar is een topsport waar ik me ook in kan vindenquote:
We verwachten wel een foto!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
ja ff met de buuv mee die heeft auto en moet ff naar de Ikea, en ja als er dan gevraagd wordt ga je mee, zeg ik geen nee, wil een mooie lamp in de keuken dus die ga ik kopen.
tot vanavond all
Da's nog steeds niet duur vind ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet het snijden niet....![]()
Overigens baal ik er wel van dat een glas drinken in het restaurant inmiddels veel duurder is dan bij de bistro....
Bij de Bistro heb je voor een Euro een hotdog en drinken, en in het restaurant betaal je al 1,25 voor een glas.
Wel lekker trouwens, de eigen mix: half cranberryfrisdrank, half 7-up
Pcies Heks, dus 2 dagen Ikea en dan een dag rust, anders valt je portemonnee te snel afquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Leandra het volgende:
Door de Ikea lopen is ook sport Hesje, topsport
Nah, je mag nog een keer bijvullen dus het valt nogal mee..... bij een AC restaurant betaal je gegarandeerd meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's nog steeds niet duur vind ik?
In dat Zweedse waren-winkeltje hebben ze tegenwoordig ook bier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil ook naar de IKEA! Tijd voor een RLS IKEA Meet.
Dat kunnen we ook in de Stairway, Dolf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat Zweedse waren-winkeltje hebben ze tegenwoordig ook bier!
Oh, goed idee, de Ikea in Duiven is op zondag ook altijd openquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).quote:
Klinkt aanlokkelijk zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook in de Stairway, Dolf.
Met z'n alle kutbullar vreten, dáár gaat het om
Euh!? Perfect voor een RLS!? Ik zie de COSsen al volstromenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).
Oh, en ze is dom...... met hoofdletters, DOM dus, maar dat valt haar eigenlijk ook niet te verwijten, het maakt haar wel tergend irritant.
Die heb ik volgens mij bij Ranking The Stars gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Gert het volgende:
Kim Feenstra doet ook mee in de nieuwe Expeditie Robinson die vanaf september wordt uitgezonden.
Ik vind haar niet mooi. Een beetje een eng hoofd heeft ze, van een veenlijkje.
[ afbeelding ]
Het is neem ik aan geen RLS met streams.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh!? Perfect voor een RLS!? Ik zie de COSsen al volstromen
Ohja, kutquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is neem ik aan geen RLS met streams.
En zo toch, dan moet ie hier naar toe.![]()
http://www.sportzorg.nl/upload/File/Topsport%20is%20ongezond.pdfquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil er best aan dat om de dag sporten meer rendement heeft en beter is. Maar dat dit slecht is, dat geloof ik gewoon niet, minder goed, daar hou ik het maar op. Ik voel mij, los van de moeheid, echt prima en veel beter dan voor ik begon. Dit zou ook de moeilijkste week zijn, volgende week moet het weer gemakkelijker gaan.
Cardio (vet verbranden) heeft ook pas effect na 40 minuten inspanning bij een bepaalde hartslag. Nah, ik ben nu echt bijna tweeënhalf uur bezig om alles af te werken. Eén uurtje is dus veel en veel te kort.
Zo'n verhaal vertelde mn man laatst over haar, dat ze 100 e voor zichzelf had gehouden ofzo? Ik dacht hij heeft het vast verkeerd begrepen of het was een bananensplitactie ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).
Oh, en ze is dom...... met hoofdletters, DOM dus, maar dat valt haar eigenlijk ook niet te verwijten, het maakt haar wel tergend irritant.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel afwisselen dan hè!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Topsport! Op de bank zitten en aan mijn hol krabben is ook topsport heur!
Volgens mij is dit onzin. Als je harder gaat, gebruik je relatief meer energie. Vergelijk het met een auto. Die rijdt 1 op 14 als je er 80 meer rijdt, maar 1 op 7 als je er 200 mee scheurt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:38 schreef FANN het volgende:
of je nu tien kilometer hardloopt of tien kilometer wandelt, het vreet evenveel calorieën, je hebt immers evenveel arbeid verricht."[/i] (Kijk, dat lezen we graag.)
Die heeft dr handjes al vol aan bank zitten en aan dr eigen hol krabben! Dat is wel een full-time baan hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel afwisselen dan hè!Linkerhand, rechterhand, linkerhand van Laysa..
Ow bahquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wat ik je brom...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
Af en toe een avond uitzinnige seks is ook topsport.
En als je constant alleen maar rondscheurt gaat je motor stuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is dit onzin. Als je harder gaat, gebruik je relatief meer energie. Vergelijk het met een auto. Die rijdt 1 op 14 als je er 80 meer rijdt, maar 1 op 7 als je er 200 mee scheurt.
14 kilometer afleggen kost dan 1 liter benzine als je 80 rijdt, en 2 liter als je dit met een snelheid van 200 doet.
als Midas het zegt geloof ik hemquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is dit onzin. Als je harder gaat, gebruik je relatief meer energie. Vergelijk het met een auto. Die rijdt 1 op 14 als je er 80 meer rijdt, maar 1 op 7 als je er 200 mee scheurt.
14 kilometer afleggen kost dan 1 liter benzine als je 80 rijdt, en 2 liter als je dit met een snelheid van 200 doet.
Midas is leuk, maar bedoelt sommige veel dingen ook wel met een knipoog denk ik.quote:
Die je gister niet hadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Midas is leuk, maar bedoelt sommige veel dingen ook wel met een knipoog denk ik.![]()
Hij heeft gewoon een hekel aan mensen die in opzichtige trainingspakken langs hem heen lopen te hijgen terwijl hij in het bos van de vogeltjes aan het genieten is.
Daar hebben we "ik hou zou van seks en ik ben zo geil" weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
Joh.quote:
en ik vind Midas leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh.![]()
O vandáááár het stukje over Midas!
*fap, fap, fapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neequote:
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we "ik hou zou van seks en ik ben zo geil" weer.
Ben blij dat je erom kan lachen, ik vind je bar sneu posten zo nu en danquote:
tis alweer overquote:
Dat doen we allemaal wel eens hè?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat je erom kan lachen, ik vind je bar sneu posten zo nu en dan
Ben je in Arnhem danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat we nog zuipen vanavond, Remmie?
Dat komt door de interwebsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom wonen jullie allemaal zo ver uit elkaar?
In feite zit hij juist in het midden en wonen wij ver.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom wonen jullie allemaal zo ver uit elkaar?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè?
Mensen die Fok! niet snappen_!
Nou ik vind het een beetje raar dat je in je "bijna niet geneukt post" Liesje erbij haalt. Dat heeft niks met fok te maken. Kan me voorstellen dat ze daar kriegel van word, ook al hebben jullie nog leuk contact ofzoquote:
Dat was een grapje waarvan ik bijna zeker weet dat ze er om moet lachen als ze het leest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vind het een beetje raar dat je in je "bijna niet geneukt post" Liesje erbij haalt. Dat heeft niks met fok te maken. Kan me voorstellen dat ze daar kriegel van word, ook al hebben jullie nog leuk contact ofzo
Van die inside jokes, die niemand snapt. Tja ik ben nieuw op fokquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een grapje waarvan ik bijna zeker weet dat ze er om moet lachen als ze het leest.
Ik ken haar wel een beetje
Wat begreep je niet aan: "Nee, Liesje, deze ken je niet" ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die inside jokes, die niemand snapt. Tja ik ben nieuw op fok
Ga painten ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan: "Nee, Liesje, deze ken je niet" ?
Het voelt soms andersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gun het remlof van harte om te neuken hoor, van mij mag hij. Ik denk dat hij bedoelde dat het niet zijn standaard fuckbuddy was maar iemand anders :")
Voelde in ieder geval niet als sneer maar wel lief van Soury dat ze daar aan denkt.
Ik ga er vanuit dat we het hoofdstuk "sneren" al een beetje achter ons hebben na ruim een jaar.
Logisch, het was ook iemand andersquote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Logisch, het was ook iemand anders
Snap ik, jullie hebben genoeg meegekregen en ook wel door dat het niet altijd even gezellig was tussen remlof en mij. Maar ik ga er serieus vanuit dat dat nu echt wel achter ons ligt. Als de sfeer nog slecht was had ik het vast ook als sneer opgevat, maar nu niet.quote:
Hou jij er van als ze een vinger in je kontgaatje doet net voordat je klaarkomt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
Laten we hier niet mijn seksleven bespreken ok? Als ik iets erover wil delen doe ik dat zelf wel
Neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou jij er van als ze een vinger in je kontgaatje doet net voordat je klaarkomt?
We hadden het over zijn KONTGAATJE.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ga koffie drinken en als ik terug kom gaat het hier niet meer over remlof's sexleven
HOU OPquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hadden het over zijn KONTGAATJE.
En of daar al dan niet vingers in gaan.
Specifiek.
Vroeger ja! Nu heb ik liever een knuistje!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou jij er van als ze een vinger in je kontgaatje doet net voordat je klaarkomt?
Dan moeten mensen ook niet gaan lopen zeiken dat ik fok niet snap, serieus ik vond het soms op het stalkeren af. Wat jullie achter de schermen besrpeken zie ik niet. Dan kan ik het ook niet snappen. Doe dat lekker op msn ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, jullie hebben genoeg meegekregen en ook wel door dat het niet altijd even gezellig was tussen remlof en mij. Maar ik ga er serieus vanuit dat dat nu echt wel achter ons ligt. Als de sfeer nog slecht was had ik het vast ook als sneer opgevat, maar nu niet.
Anaal gedoe komt sowieso niet voor in mijn sekslevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ga koffie drinken en als ik terug kom gaat het hier niet meer over remlof's sexleven
Heb je het nou serieus over mijn sarcastisch bedoelde post over "hier komen om sneu te doen"?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moeten mensen ook niet gaan lopen zeiken dat ik fok niet snap, serieus ik vond het soms op het stalkeren af. Wat jullie achter de schermen besrpeken zie ik niet. Dan kan ik het ook niet snappen. Doe dat lekker op msn ofzo.
Ik werd echt een beetje misselijk van die post. Shoot me
Sorry ..... Dat moet jij zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je het nou serieus over mijn sarcastisch bedoelde post over "hier komen om sneu te doen"?
Want dan denk ik dat je het echt niet helemaal begreep
Mensen die alles serieus nemen_!_!_!
Wacht nog ff mijn film is bijna binnenquote:
Euh, schat, ik ben nu al vergeten wat ik een half uur geleden heb gepostquote:
Liesjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de seksleven van Remlof eik, wie kan en wil er wat over kwijt?
Nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Anaal gedoe komt sowieso niet voor in mijn seksleven
Godver, ik moet je anders wel even spreken heurquote:
Inderdaad, gatverdamme, Rem.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, rimmen![]()
Kijk, dat vind ik nu weer goor
Ik ga niet alles uitleggen Teunquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, rimmen![]()
Kijk, dat vind ik nu weer goor
Dat is inderdaad niet de moeite waard om te vertellen over Remlof's seksleven.quote:
Is goed, ik ben rond een uur of 10 wel weer wakker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, ik moet je anders wel even spreken heurEn dan niet eens over anaal vingeren
Maar we doen het wel op msn, dan kunnen we daarna hier cryptische opmerkingen naar elkaar maken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de moeite waard om te vertellen over Remlof's seksleven.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog zo'n kontenkruiper![]()
Ik word misselijk van dit soort posts
Geen natuurlijk, maar als Liesje zegt 'Powernap' dan valt er weinig te ervarenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Want? Jij hebt slechte ervaringen met z'n orale kwaliteiten?
WAT HEB JIJ MET DIE HAND GEDAAN DAT IE PIJN DOET!? RANZIGE KONTFISTER!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is goed, ik ben rond een uur of 10 wel weer wakker.
Nu ben ik moe en heb last van mijn hand en dus doet typen pijn.
Ben benieuwd!
Dubbelquote:
Ja en noem 'm kutvocht ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor dit soort dingen toch maar een baggerkloontje moet nemen.
Kontvocht was toepasselijker geweest.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kontvocht was toepasselijker geweest.
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Trek je ook lingerie aan als je ermee post?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Trek je ook lingerie aan als je ermee post?
Verkapte kijk-mij-eens-snel-om-kunnen-kleden-post.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe je snel!
Je had het al aan hè?
Oeh, geilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef KutVocht. het volgende:
Ik Fok! altijd in een van Mera gestolen stringetje
Ik vind die zin niet zo'n fijne combinatie met je username.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef KutVocht. het volgende:
Trekt ze het dan ook lekker naar je schouders op als ze je betraptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef KutVocht. het volgende:
Je moet het niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind die zin niet zo'n fijne combinatie met je username.
Prima, maar we hadden het over Remlof's sekslevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef KutVocht. het volgende:
Hoeveel? Ik gok meer dan 10.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, maar we hadden het over Remlof's seksleven![]()
Hoeveel Fokkers zou hij inmiddels gehad hebben?![]()
En na hoeveel bier zou hij "het" niet meer kunnen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
Je moet het niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Remlof ook zo iemand die heel goed kan beffen.
Terug naar je relkloon en reageren op die "Heil Hitler" zoals het hoort!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
Hou eens op Teun, ik heb géén anale fixatie
Wij noemen dat hier "de ontkenningsfase"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef remlof het volgende:
Hou eens op Teun, ik heb géén anale fixatie
Ow jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terug naar je relkloon en reageren op die "Heil Hitler" zoals het hoort!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terug naar je relkloon en reageren op die "Heil Hitler" zoals het hoort!
Steek maar in je reet, dan snappen meerdere mensen het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij noemen dat hier "de ontkenningsfase"
Hier, speciaal voor jou, mallerdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat maar een muziekje opzetten, 't pakt niet echt door hier
Logisch, omdat Duitsers geen humor hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
'Allo 'allo is trouwens tot voor kort nog nooit in Duitsland op TV geweest... Je vraagt je af waarom
Grüber zei toch altijd "Klopf!" ofzo? Met zo'n hoog stemmetje?quote:
Er is maar één lollige duitser, en die heeft Nederlandsche oudersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Logisch, omdat Duitsers geen humor hebben
quote:Verschillende hoofdrolspelers waren ten tijde van het draaien van de serie al op relatief hoge leeftijd. Binnen 15 jaar na het eindigen van de serie waren daardoor al verschillende acteurs overleden, zoals de vertolkers van Madame Edith, Madame Fanny, Monsieur Alfonse, Kolonel Von Strohm en Generaal Von Klinkerhoffen. De eerste twee vertolkers van Monsieur LeClerc overleden al toen de serie nog draaide.
Ah, ze kunnen het welquote:De serie werd in 96 landen uitgezonden, maar tot voor kort nog niet in Duitsland. In 2008 kocht de Duitse omroep ProSiebenSat1 de serie aan, om hem vanaf 15 februari 2010 uit te zenden.
Ich weiss es nicht mehr.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grüber zei toch altijd "Klopf!" ofzo? Met zo'n hoog stemmetje?![]()
Iemand anders: Heil Hitler!
Güber: Klopf!
Toch? toch!?
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Steek maar in je reet, dan snappen meerdere mensen het.
quote:Dreigbrief: Bin Laden komt eraan
EMMEN - Osama bin Laden valt Nederland binnen enkele dagen aan. Althans, dat beweert de schrijver van de dreigbrief die verstuurd werd naar verschillende (ex-)gemeenteraadsleden in Emmen. Ook de redacties van RTV Drenthe en RTV Gelderland ontvingen de brief. De politie onderzoekt de zaak. Dat heeft de gemeente Emmen vrijdag gemeld.
Onder de waarschuwing in de brief, die ondertekend is door iemand met een doctorstitel, staat 'Coran code 3'. Naar verluidt hebben ook landelijke politici de brief ontvangen. Bij de dreigbrief zou bovendien een cd met een filmpje zitten. Wat daarop te zien is, is onbekend. De gemeente Emmen wil verder geen uitspraken doen over de zaak.
Wie begon er over anaal ofzoquote:
Mootiequote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:26 schreef FANN het volgende:
kunnen jullie niet een beetje rekening houden met burgertrutten zoals ik die dan
rimmen weer moeten gaan goegelen en dan de meest smerige plaatjes onder
ogen krijgt?
godsamme![]()
Ik zal een beetje afrimmenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:26 schreef FANN het volgende:
kunnen jullie niet een beetje rekening houden met burgertrutten zoals ik die dan
rimmen weer moeten gaan goegelen en dan de meest smerige plaatjes onder
ogen krijgt?
godsamme![]()
Ik moet ook nog etenquote:
zit ik met meijn stomme kop Mootie te googelenquote:
Trouwe rls usert. Volgens mij jaren niet gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
zit ik met meijn stomme kop Mootie te googelen![]()
![]()
zie ik nu pas dat het een user is
maar die ken ik niet !![]()
maar dat zal wel weer aan mij legge
ja had ik al gezien, ook een wonder dat dat beessie het overleefd heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:32 schreef Marrije het volgende:
Dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tien-keer-raam.html
Ja, ik las het in F&F: Tiener gooit onzindelijk katje tien keer uit raamquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:32 schreef Marrije het volgende:
Dan ben ik serieus al blij dat hij dat beesie niet met baksteen in een sloot dumpt. Wat een eikel, ik hoop dat ie iig een boete krijgtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:32 schreef Marrije het volgende:
En het is nog een domme eikel ook, iedereen weet dat katjes juist tegen van hoogtes vallen kunnenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik serieus al blij dat hij dat beesie niet met baksteen in een sloot dumpt. Wat een eikel, ik hoop dat ie iig een boete krijgt
Heb je dat wel eens uitgeprobeerd dan ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het is nog een domme eikel ook, iedereen weet dat katjes juist tegen van hoogtes vallen kunnen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:37 schreef hondjes het volgende:
Net een frikandel op, die volgens mij niet goed was, hij bleef ook helemaal slap.
En nu heb ik maagpijn,en wordt een beetje misselijk.
Je moet ze in de frituur gooien niet alleen ontdooienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:37 schreef hondjes het volgende:
Net een frikandel op, die volgens mij niet goed was, hij bleef ook helemaal slap.
Het is wel een raar bericht"zijn jonge katje meerdere malen met kattenbak en al uit het raam van zijn woning aan de Paviljoensgracht had gegooid"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het is nog een domme eikel ook, iedereen weet dat katjes juist tegen van hoogtes vallen kunnen
Je moet er ook saus over gooienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:37 schreef hondjes het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:37 schreef hondjes het volgende:
ja dat vat ik eigenlijk ook niet helemaal,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een raar bericht"zijn jonge katje meerdere malen met kattenbak en al uit het raam van zijn woning aan de Paviljoensgracht had gegooid"
Hoezo ? meerdere keren
Ja, omdat die beesten dat overleven. Vanaf een bepaalde hoogte hebben ze een reflex dat er voor zorgt dat er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een raar bericht"zijn jonge katje meerdere malen met kattenbak en al uit het raam van zijn woning aan de Paviljoensgracht had gegooid"
Hoezo ? meerdere keren
Die komt er juist uit als ie hard isquote:
Eigenlijk is Honda gewoon een ransbakquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, zwengel (:+) het onderwerp maar weer aan. Het ging net weer de beschaafde kant op
Godver, scherp, Donny.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt er juist uit als ie hard is
Zo, heb ik ook weer even aan m'n verwachtingspatroon voldaan![]()
Ik mag toch hopen dat ze dat berekend hebben en niet getestquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, omdat die beesten dat overleven. Vanaf een bepaalde hoogte hebben ze een reflex dat er voor zorgt dat er niets aan de hand is![]()
Frappant Detail: Als je ze precies van de 7e verdieping gooit is de tijd van de val precies verkeerd voor dat reflex en dan sterven ze dus wel.
Het heeft maar 5 katten gekost, valt reuze meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat berekend hebben en niet getest
serieus?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, omdat die beesten dat overleven. Vanaf een bepaalde hoogte hebben ze een reflex dat er voor zorgt dat er niets aan de hand is![]()
Frappant Detail: Als je ze precies van de 7e verdieping gooit is de tijd van de val precies verkeerd voor dat reflex en dan sterven ze dus wel.
Wel lekkerder, maar eindelijk het laatse bestand binnen van http://www.imdb.com/title/tt0418455/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Worden die van jou hard als je d'r saus overheen gooit?
Nee, die kan je in principe al van de eerste verdieping doodgooien, ligt een beetje aan je "schwung" zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel lekkerder, maar eindelijk het laatse bestand binnen van http://www.imdb.com/title/tt0418455/
Pff dat duurde
waar gaat die filum over?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel lekkerder, maar eindelijk het laatse bestand binnen van http://www.imdb.com/title/tt0418455/
Pff dat duurde
Da's dan mooi kut dat ik 4 hoog woon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:
quote:Ivan is a priest in a rural church known for the apples that grow on a large tree in front. He's odd: seeing the world through rose-colored glasses, in denial about personal facts, and convinced he's at war with Satan. The rectory is a half-way house for recently paroled convicts. Adam arrives for 12 weeks, a large, tough neo-Nazi, first baffled by Ivan's thick-headed optimism, then angry. He vows to break Ivan's faith. Meanwhile, in exasperation at Ivan's insistence, Adam sets a personal goal: to bake an apple cake. All goes awry for the tree: crows, worms, lightening. The Book of Job gives Adam perverse insight, and his hooligan mates provide the resolution's spring.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gaat vrijwillig Adam's Apples kijken!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
Geen idéé ... FF mijn Deens opleukenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klopt![]()
Mijn ex kat heeft het overleefd
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een knackerbrodje vreten?
Je komt op een goed momentquote:
Daar kan je op blazenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gooien nog niet met kikkers... Dat experiment komt nog
Ja?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remlof komt altijd op het goede moment
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kikkerlikkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Thanks voor de info, daar zat ik op te wachten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
Om 21.00 uur een extra nieuwsuitzending op 4 vanwege de formatie
Kikkerlikker was ook ooit een fok user dacht ikquote:
Yup.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Kikkerlikker was ook ooit een fok user dacht ik
Verzameltopic voor Kikkerlikker quotesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks voor de info, daar zat ik op te wachten.
tsssskkkkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent gewoon net zo'n ransbakje als de rest
die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
HA !!!! Ik ben niet zo vunzig als julie denkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verzameltopic voor Kikkerlikker quotes
DGK is newbie shit vergeleken met Kikkerlikkertquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
die ken ik ook niet![]()
julie zaten zeker allemaal in de SC te klooien terwijl ik serieus DGK aan het volgen was![]()
de echte actie heb ik gemist
Ik heb bier nodig geloof ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken alleen de horny palingkant van Laysa
Sjjjttttttttttquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken alleen de horny palingkant van Laysa
quote:Basis voor kabinet VVD-CDA
DEN HAAG - VVD, PVV en CDA willen gaan onderhandelen over een minderheidskabinet van VVD en CDA waaraan de PVV van Geert Wilders gedoogsteun zou leveren.
VVD-leider Mark Rutte zei vrijdagavond dat hij, Wilders en CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen perspectief zien voor zo'n kabinet. Rutte zei dat nadat de drie verslag hadden uitgebracht aan informateur Ruud Lubbers.
Wilders zei dat hij „ontzettend blij” is met deze stap. „Het kan gaan lukken.” Volgens hem zou het fantastisch zijn voor Nederland als er een rechts minderheidskabinet komt.
ik heb hoofdpijn en probeer zo min mogelijk geluid te makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
De helft van Laysa's posts zijn gewoon geluidjes
Voordat ik al die bestanden heb uitgepakt slaap ik alquote:
Dat is in 2002 zie ik nuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DGK is newbie shit vergeleken met Kikkerlikkert
Sorry, ik zal zachtjes posten...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb hoofdpijn en probeer zo min mogelijk geluid te maken
Wel gezeik, geen Fok om je op af te reageren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is in 2002 zie ik nu![]()
toen had ik waarschijnlijk net internet![]()
nah... nee da's nie waar, maar ik had in ieder geval nog nooit van Fok gehoord
God dat waren nog eens tijdengeen Fok ... geen Gezeik
Ik reageer me hier nooit af eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel gezeik, geen Fok om je op af te reageren.
Je liep hier laatst nog te dagboeken over de boete van Die Griek van je!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik reageer me hier nooit af eigenlijk![]()
wat ik hier wel doe weet ik eigenlijk ook niet
Wat heeft ie gedaan danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je liep hier laatst nog te dagboeken over de boete van Die Griek van je!
Ja da's waar !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je liep hier laatst nog te dagboeken over de boete van Die Griek van je!
Hij kreeg een boete hier voor de deur omdat ie zijn riem niet omhad, maar hij was aan hetquote:
Oh ja.. En ik doe dat nog steedsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij kreeg een boete hier voor de deur omdat ie zijn riem niet omhad, maar hij was aan het
''uitparkeren'' stond er meteen zo'n knulletje naast hem op een scooter...
hij moest zijn riem omdoen VOORDAT hij ging uitparkeren![]()
90 eurootjes lichter
Volgens mij (in mijn tijd) mocht je achteruit rijden zonder gordel. Zonder gordel rij ik nooit, ik vind dat niet eens prettig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... mag je wel uitkijken![]()
als je toevallig zo'n mierenneuker treft kost het je 90 euro
Jij kan daarvandaan helemaal niet zien of het hier lekker isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Julie zitten natuurlijk weer binnen te loeren, maat het is buiten best lekker
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verzameltopic voor Kikkerlikker quotes
quote:he ik ben kikkerlikker ik vind het tofste op fok filosofie over bevorbeeld god of het opwenbaar vervoer nou dat was het effe
Ik ben HGT aan het kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Julie zitten natuurlijk weer binnen te loeren, maat het is buiten best lekker
quote:VVD, PVV, CDA: er is veel wat ons bindt
DEN HAAG - VVD, PVV en CDA zijn het niet eens over de vraag of de islam een religie is of een politieke ideologie, maar accepteren dat meningsverschil en zullen op grond van hun eigen opvattingen handelen als ze het eens worden over een minderheidskabinet. Dat stellen de drie fractievoorzitters Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Maxime Verhagen (CDA) in een gezamenlijke verklaring.
„Er is echter veel wat partijen bindt: het sterker, veiliger en welvarender maken van Nederland is daarbij het gemeenschappelijke doel en uitgangspunt”, aldus de verklaring. Daarom hebben ze afgesproken dat de PVV het kabinet gedoogsteun zal verlenen. VVD en CDA zullen in het 'gedoogakkoord' wensen van de PVV honoreren, zoals op het gebied van immigratie, integratie en asiel, veiligheid en ouderenzorg. De PVV zal de afspraken over bezuinigingen steunen.
Kom jij eigenlijk ook naar de Klundert Meet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Tijd geleden alweer, maar heb me vaak ziek gelachen om die maffe posts van 'm. Of deze dan uit z'n fobo:
[..]
http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=nijmegen&wuSelect=WEATHERquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan daarvandaan helemaal niet zien of het hier lekker is
Nijmegen!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=nijmegen&wuSelect=WEATHER
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk ook naar de Klundert Meet?
Duh, met Liesje en Remlof zuipen in de stamkroegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Klundert meet?
Dan heb ik wat gemist.
Ik weet alleen van twee FOK!-brede meets, in utreg en ergens op het platteland, die op twee achtereenvolgende weken () plaatsvinden terwijl ik op ferkantsie ben.
Nee, vertel eens?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh, met Liesje en Remlof zuipen in de stamkroeg
Remlof weet overigens ook nog van niets geloof ik
Dus de "meet" in Klundert bestaat eruit dat dit even ter sprake is geweest op msn met liesje? En ook dat is niet helemaal zeker?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh, met Liesje en Remlof zuipen in de stamkroeg
Remlof weet overigens ook nog van niets geloof ik
Ow, ok. Goed plan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij komt naar Klundert om biertjes te drinken in de stamkroegst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |