Gehaktballen tillenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Leandra het volgende:
Door de Ikea lopen is ook sport Hesje, topsport
Vergeet het snijden niet....quote:
Kijk, daar is een topsport waar ik me ook in kan vindenquote:
We verwachten wel een foto!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
ja ff met de buuv mee die heeft auto en moet ff naar de Ikea, en ja als er dan gevraagd wordt ga je mee, zeg ik geen nee, wil een mooie lamp in de keuken dus die ga ik kopen.
tot vanavond all
Da's nog steeds niet duur vind ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet het snijden niet....![]()
Overigens baal ik er wel van dat een glas drinken in het restaurant inmiddels veel duurder is dan bij de bistro....
Bij de Bistro heb je voor een Euro een hotdog en drinken, en in het restaurant betaal je al 1,25 voor een glas.
Wel lekker trouwens, de eigen mix: half cranberryfrisdrank, half 7-up
Pcies Heks, dus 2 dagen Ikea en dan een dag rust, anders valt je portemonnee te snel afquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Leandra het volgende:
Door de Ikea lopen is ook sport Hesje, topsport
Nah, je mag nog een keer bijvullen dus het valt nogal mee..... bij een AC restaurant betaal je gegarandeerd meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's nog steeds niet duur vind ik?
In dat Zweedse waren-winkeltje hebben ze tegenwoordig ook bier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil ook naar de IKEA! Tijd voor een RLS IKEA Meet.
Dat kunnen we ook in de Stairway, Dolf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat Zweedse waren-winkeltje hebben ze tegenwoordig ook bier!
Oh, goed idee, de Ikea in Duiven is op zondag ook altijd openquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).quote:
Klinkt aanlokkelijk zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook in de Stairway, Dolf.
Met z'n alle kutbullar vreten, dáár gaat het om
Euh!? Perfect voor een RLS!? Ik zie de COSsen al volstromenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).
Oh, en ze is dom...... met hoofdletters, DOM dus, maar dat valt haar eigenlijk ook niet te verwijten, het maakt haar wel tergend irritant.
Die heb ik volgens mij bij Ranking The Stars gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef Gert het volgende:
Kim Feenstra doet ook mee in de nieuwe Expeditie Robinson die vanaf september wordt uitgezonden.
Ik vind haar niet mooi. Een beetje een eng hoofd heeft ze, van een veenlijkje.
[ afbeelding ]
Het is neem ik aan geen RLS met streams.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh!? Perfect voor een RLS!? Ik zie de COSsen al volstromen
Ohja, kutquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is neem ik aan geen RLS met streams.
En zo toch, dan moet ie hier naar toe.![]()
http://www.sportzorg.nl/upload/File/Topsport%20is%20ongezond.pdfquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil er best aan dat om de dag sporten meer rendement heeft en beter is. Maar dat dit slecht is, dat geloof ik gewoon niet, minder goed, daar hou ik het maar op. Ik voel mij, los van de moeheid, echt prima en veel beter dan voor ik begon. Dit zou ook de moeilijkste week zijn, volgende week moet het weer gemakkelijker gaan.
Cardio (vet verbranden) heeft ook pas effect na 40 minuten inspanning bij een bepaalde hartslag. Nah, ik ben nu echt bijna tweeënhalf uur bezig om alles af te werken. Eén uurtje is dus veel en veel te kort.
Zo'n verhaal vertelde mn man laatst over haar, dat ze 100 e voor zichzelf had gehouden ofzo? Ik dacht hij heeft het vast verkeerd begrepen of het was een bananensplitactie ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft een paar jaar geleden Hollands Next Topmodel gewonnen, dat ze een verschrikkelijke stem heeft doordat ze doof is kan ik haar niet kwalijk nemen, dat ze verder wat enorm asociale kanten heeft echter wel (oude mensen hun pinpas en pincode aftroggelen, midden in de supermarkt vechten).
Oh, en ze is dom...... met hoofdletters, DOM dus, maar dat valt haar eigenlijk ook niet te verwijten, het maakt haar wel tergend irritant.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel afwisselen dan hè!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Topsport! Op de bank zitten en aan mijn hol krabben is ook topsport heur!
Volgens mij is dit onzin. Als je harder gaat, gebruik je relatief meer energie. Vergelijk het met een auto. Die rijdt 1 op 14 als je er 80 meer rijdt, maar 1 op 7 als je er 200 mee scheurt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:38 schreef FANN het volgende:
of je nu tien kilometer hardloopt of tien kilometer wandelt, het vreet evenveel calorieën, je hebt immers evenveel arbeid verricht."[/i] (Kijk, dat lezen we graag.)
Die heeft dr handjes al vol aan bank zitten en aan dr eigen hol krabben! Dat is wel een full-time baan hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel afwisselen dan hè!Linkerhand, rechterhand, linkerhand van Laysa..
Ow bahquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wat ik je brom...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
Af en toe een avond uitzinnige seks is ook topsport.
En als je constant alleen maar rondscheurt gaat je motor stuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is dit onzin. Als je harder gaat, gebruik je relatief meer energie. Vergelijk het met een auto. Die rijdt 1 op 14 als je er 80 meer rijdt, maar 1 op 7 als je er 200 mee scheurt.
14 kilometer afleggen kost dan 1 liter benzine als je 80 rijdt, en 2 liter als je dit met een snelheid van 200 doet.
als Midas het zegt geloof ik hemquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is dit onzin. Als je harder gaat, gebruik je relatief meer energie. Vergelijk het met een auto. Die rijdt 1 op 14 als je er 80 meer rijdt, maar 1 op 7 als je er 200 mee scheurt.
14 kilometer afleggen kost dan 1 liter benzine als je 80 rijdt, en 2 liter als je dit met een snelheid van 200 doet.
Midas is leuk, maar bedoelt sommige veel dingen ook wel met een knipoog denk ik.quote:
Die je gister niet hadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Midas is leuk, maar bedoelt sommige veel dingen ook wel met een knipoog denk ik.![]()
Hij heeft gewoon een hekel aan mensen die in opzichtige trainingspakken langs hem heen lopen te hijgen terwijl hij in het bos van de vogeltjes aan het genieten is.
Daar hebben we "ik hou zou van seks en ik ben zo geil" weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef remlof het volgende:
Joh.quote:
en ik vind Midas leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh.![]()
O vandáááár het stukje over Midas!
*fap, fap, fapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neequote:
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we "ik hou zou van seks en ik ben zo geil" weer.
Ben blij dat je erom kan lachen, ik vind je bar sneu posten zo nu en danquote:
tis alweer overquote:
Dat doen we allemaal wel eens hè?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat je erom kan lachen, ik vind je bar sneu posten zo nu en dan
Ben je in Arnhem danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat we nog zuipen vanavond, Remmie?
Dat komt door de interwebsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom wonen jullie allemaal zo ver uit elkaar?
In feite zit hij juist in het midden en wonen wij ver.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom wonen jullie allemaal zo ver uit elkaar?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè?
Mensen die Fok! niet snappen_!
Nou ik vind het een beetje raar dat je in je "bijna niet geneukt post" Liesje erbij haalt. Dat heeft niks met fok te maken. Kan me voorstellen dat ze daar kriegel van word, ook al hebben jullie nog leuk contact ofzoquote:
Dat was een grapje waarvan ik bijna zeker weet dat ze er om moet lachen als ze het leest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vind het een beetje raar dat je in je "bijna niet geneukt post" Liesje erbij haalt. Dat heeft niks met fok te maken. Kan me voorstellen dat ze daar kriegel van word, ook al hebben jullie nog leuk contact ofzo
Van die inside jokes, die niemand snapt. Tja ik ben nieuw op fokquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een grapje waarvan ik bijna zeker weet dat ze er om moet lachen als ze het leest.
Ik ken haar wel een beetje
Wat begreep je niet aan: "Nee, Liesje, deze ken je niet" ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die inside jokes, die niemand snapt. Tja ik ben nieuw op fok
Ga painten ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan: "Nee, Liesje, deze ken je niet" ?
Het voelt soms andersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gun het remlof van harte om te neuken hoor, van mij mag hij. Ik denk dat hij bedoelde dat het niet zijn standaard fuckbuddy was maar iemand anders :")
Voelde in ieder geval niet als sneer maar wel lief van Soury dat ze daar aan denkt.
Ik ga er vanuit dat we het hoofdstuk "sneren" al een beetje achter ons hebben na ruim een jaar.
Logisch, het was ook iemand andersquote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Logisch, het was ook iemand anders
Snap ik, jullie hebben genoeg meegekregen en ook wel door dat het niet altijd even gezellig was tussen remlof en mij. Maar ik ga er serieus vanuit dat dat nu echt wel achter ons ligt. Als de sfeer nog slecht was had ik het vast ook als sneer opgevat, maar nu niet.quote:
Hou jij er van als ze een vinger in je kontgaatje doet net voordat je klaarkomt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
Laten we hier niet mijn seksleven bespreken ok? Als ik iets erover wil delen doe ik dat zelf wel
Neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou jij er van als ze een vinger in je kontgaatje doet net voordat je klaarkomt?
We hadden het over zijn KONTGAATJE.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ga koffie drinken en als ik terug kom gaat het hier niet meer over remlof's sexleven
HOU OPquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hadden het over zijn KONTGAATJE.
En of daar al dan niet vingers in gaan.
Specifiek.
Vroeger ja! Nu heb ik liever een knuistje!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou jij er van als ze een vinger in je kontgaatje doet net voordat je klaarkomt?
Dan moeten mensen ook niet gaan lopen zeiken dat ik fok niet snap, serieus ik vond het soms op het stalkeren af. Wat jullie achter de schermen besrpeken zie ik niet. Dan kan ik het ook niet snappen. Doe dat lekker op msn ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, jullie hebben genoeg meegekregen en ook wel door dat het niet altijd even gezellig was tussen remlof en mij. Maar ik ga er serieus vanuit dat dat nu echt wel achter ons ligt. Als de sfeer nog slecht was had ik het vast ook als sneer opgevat, maar nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |