Je bent welkom. Ik wil je ook wel romantisch van het station ophalen. Dat je ineens achter een pilaar vandaan komt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik sta om 4 uur zaterdag voor je deur.
Ja ja en haar als 1e de trap op laten lopen enzo zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Je bent welkom. Ik wil je ook wel romantisch van het station ophalen. Dat je ineens achter een pilaar vandaan komt.
Doe dat maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Je bent welkom. Ik wil je ook wel romantisch van het station ophalen. Dat je ineens achter een pilaar vandaan komt.
Nee, dan ga ik als een echte gentleman voor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:04 schreef Kally het volgende:
Ja ja en haar als 1e de trap op laten lopen enzo zeker
Eindelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg je wel gelijk een pak yoghurt over je heenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardappelsmaak.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijg je wel gelijk een pak yoghurt over je heen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijg je wel gelijk een pak yoghurt over je heen
Afspreken met Socios! Ligt iets beter in zijn leeftijdscategorie denk ikquote:
Mijn record breek je toch nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Rauzer![]()
[..]
Je had gelijk... ik ga vandaag over iBenny heen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als je met o.us seckx zou hebben zou je een klets knoflooksaus in je muil krijgen.
Ja, de deur uit. Even iets drinken, even iets te veel ook....En dan tot in de late uurtjes ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |