misschien schiet het dan opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik nooit verwacht uit jou mond.
quote:
ik welquote:
Nou opgelost dan. Geen slotje plz.quote:
Preciesquote:
Ik heb nu kant en klare ik eet alleenquote:
Lasagnebladeren, die groeien aan de lasagneboom. Ik heb er een in mijn tuin staan, maar je kunt ze ook bij de betere groentenboer halen. En dan ga je zo tomaten erin doen, heul veul. En met je voeten erop stampen, zodat de tomatenvelletjes lekker tussen je tenen doorkruipen. Het is nog lekker als de voeten beschimmeld zijn want dan hoef je geen blauwschimmelkaas meer te kopen. Dan een uur de oven in en hoppa, de lekkerste lasagna ooit.quote:
Hehe nou lang leve de stoommaaltijden en kant-en-klaar. Zelfgemaakte is natuurlijk het lekkerst maar soms is het zo heerlijk om niet meer te doen dan alleen het knopje van de magnetron in te drukken. En dan 'ping'quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu kant en klare ik eet alleen![]()
Maar normaal doe ik er gehakt en broccoli in en dan de sauzen, of spinazie![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lasagnebladeren, die groeien aan de lasagneboom. Ik heb er een in mijn tuin staan, maar je kunt ze ook bij de betere groentenboer halen. En dan ga je zo tomaten erin doen, heul veul. En met je voeten erop stampen, zodat de tomatenvelletjes lekker tussen je tenen doorkruipen. Het is nog lekker als de voeten beschimmeld zijn want dan hoef je geen blauwschimmelkaas meer te kopen. Dan een uur de oven in en hoppa, de lekkerste lasagna ooit.
C_A doe maar niet meer nu verandert het topicquote:
Echt welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe nou lang leve de stoommaaltijden en kant-en-klaar. Zelfgemaakte is natuurlijk het lekkerst maar soms is het zo heerlijk om niet meer te doen dan alleen het knopje van de magnetron in te drukken. En dan 'ping'
van klacht naar sextopicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A doe maar niet meer nu verandert het topic
quote:
Kopkaas.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
En doe je dan iets van slijm nog op de bovenkant? Dat is altijd zo gel en plakkerig. Een bepaalde kaassoort? Tenen? Kop?
Ik val best mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:29 schreef Torrio het volgende:
Wat wil je met al die natte vrouwen hier, het is vreemd om te zien als het een keer niet over sex gaat
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja vast, je valt gewoon iets minder op tussen al dat kutvocht van de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |