En dat tentje dat tegenover FLOOR zit, op de andere hoek zeg maar? Nog nooit geweest maar ziet er wel gezellig uit. En is sushi niet leuk/lekker. Sumo is echt heel leuk, en anders heb je altijd nog dingen als Sushi Qube of Shabuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook niet naar de beer. En ik ga met een vriendin. Maar die kan niet tegen vieze handen.Dus die moet ik sowieso nooit naar de beer meenemen.
Ja dat ligt er een straatje achter volgens mij jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ja dat is toch daar bij de admiraliteit (dat grote witte gebouw) in de buurt, ben al een tijdje natuurlijk niet meer daar geweest
Ja maar de oudste is allergisch voor muggen dus ik moet welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb je het al... hier staat alles gewoon wagenwijd open
weettoch.quote:
ahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar de oudste is allergisch voor muggen dus ik moet wel
Ik heb te vaak in dure restaurantjes gezeten met mijn ouders, nou ik vind het een heel stuk toffer met mijn moeder nu ze gewoon naar de beer of iets gaat. Ik zie het nut niet van 150 euro neerlegen voor een avondje eten, waarbij je 4 uur moet blijven zitten en maar netjes moet doen. Niet mijn stijl.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
De beer![]()
![]()
Zeg dan gewoon dat vlees met patat wilt
Kaat Mossel is niet duur, wel erg gewild. evenals koeien en kreeftenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb te vaak in dure restaurantjes gezeten met mijn ouders, nou ik vind het een heel stuk toffer met mijn moeder nu ze gewoon naar de beer of iets gaat. Ik zie het nut niet van 150 euro neerlegen voor een avondje eten, waarbij je 4 uur moet blijven zitten en maar netjes moet doen. Niet mijn stijl.
Hoezo ben ik nou weer vaag ana het doenquote:
Of een bordje krijgen met nauwelijks iets erop onder het mom van ''haute cuisine''.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb te vaak in dure restaurantjes gezeten met mijn ouders, nou ik vind het een heel stuk toffer met mijn moeder nu ze gewoon naar de beer of iets gaat. Ik zie het nut niet van 150 euro neerlegen voor een avondje eten, waarbij je 4 uur moet blijven zitten en maar netjes moet doen. Niet mijn stijl.
Ik zie de titel. Nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_babyspinnetjes.html
Dan zou ik gewoon 't Fust doen ofzo, of zo'n ander kroegje annex eetcafe'tje op Stadhuis- of Schouwburgplein.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of een bordje krijgen met nauwelijks iets erop onder het mom van ''haute cuisine''.Als ik honger heb ik wil vreten en dan heb ik dus veul eten nodig.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer vaag ana het doen
Misschien komt het wel omdat je blij bent dat je weekend hebt ofzo, maar je bent zo gevat ofzo
Ja is het ookquote:
Fust heeft heerlijke kip in de wokquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon 't Fust doen ofzo, of zo'n ander kroegje annex eetcafe'tje op Stadhuis- of Schouwburgplein.
Kan je prima voor 15 euro een lappie vlees of vis en wat groenten met patat krijgen.
Ik heb kippevelquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_babyspinnetjes.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |