hmmmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Brie van de kaasboer.. die helemaal 'uitloopt' als je het plastic er van af haalt...![]()
(en ik knijp ook stiekem in de supermarktbrie)
Die vind ik minder, met roomkaas er in...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmmmm
en die gevulde brie van de kaasboer, met van die kruidenroomkaas er in? omg omg *smelt*
n geitenkaas, om nom nom nom
maaltijdsalade met warme geitenkaas en honingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem hier!!!
Ik vreet alles, als het maar kaas is! (vooruit, geen schimmelkaas, ik vind dat idee zo goor)
Maar ook schapen- en geitenkaas, heerlijk![]()
Of van die heeeeeeele zachte uitloop-brie.. Ik krijg honger van mijn eigen post
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maaltijdsalade met warme geitenkaas en honing![]()
![]()
![]()
als jij nou begint met maken dan kom ik alvast die kant opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen honing over je geitenkaas doen!!! Zonde!!!! ( Verder vind ik je nog wel lief hoor!)
Ook lekker: van die verse gietenkaas, en dan stukjes er van snijden, en dan spek er om heen en in de oven stoppen:![]()
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan mag je op zolder zitten, ik heb daar nog wel handboeien liggen
gietenkaas, hihiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen honing over je geitenkaas doen!!! Zonde!!!! ( Verder vind ik je nog wel lief hoor!)
Ook lekker: van die verse gietenkaas, en dan stukjes er van snijden, en dan spek er om heen en in de oven stoppen:![]()
is lindy zo wild dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...
Moet jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik ze lenen? ik ga straks naar lindytje toe ...
51, en de holo'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
welke nfu oh MOET ik echt bestellen? nog ff snel bestelling plaatsen nu er nog aanbieding is
Tv kijken en typen gaat niet zo best samen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gietenkaas, hihi
en ik doe dat ook, maar dan wél met honing eroverheen![]()
mirjam, ik hoor net dat ik 2 paar handboeien nodig heb!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet jeeerst even het huis uit werken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan mag je op zolder zitten, ik heb daar nog wel handboeien liggen
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mirannie, ik hoor net dat ik 2 paar handboeien nodig heb!
ik zei het fout, in de maaltijdsalade heb ik eigenlijk gewoon sla dressingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tv kijken en typen gaat niet zo best samen...
Nah, ik vind de combi hartig/ zoet gewoon meestal niet zo succesvol..
goeiemorgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen idee of mirannie handboeien heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |