Elke mongool kent dat toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, voor de kinderen die geen jeugd hebben gehad: Annamaria Koekkoek
Ik welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, ok ....
[..]
ik kende het ook niet
Dus eigenlijk gewoon: 1, 2, 3 rood lichtje ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel
1 met zn gezicht tegen de muur en ogen dicht, die zegt annamariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa koekoek! En bij koekoek draait hij zich om. De rest probeert naar de muur te komen zonder gezien te worden (vaag uitgelegd)
Das meer Socios z'n afdelingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon: 1, 2, 3 rood lichtje ?
Ik vond dat echt niets aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
Ik ken het wel![]()
Vroeger in de zomer tot etenstijd naast het huis gespeeld
hahahahaquote:
wtf hahaha, dat icoontjequote:
Ik vond dat léééuk vroegerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel
1 met zn gezicht tegen de muur en ogen dicht, die zegt annamariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa koekoek! En bij koekoek draait hij zich om. De rest probeert naar de muur te komen zonder gezien te worden (vaag uitgelegd)
Rode lampen misschien... Maar 1,2,3??? Voorlopig 0quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden altijd verstoppertje. Mijn broer verstopte zich altijd achter een groot standbeeld van een leeuw ergens in de straat. Ik achter een glazen plaat.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
Wij speelden altijd verstoppertje. Mijn broer verstopte zich altijd achter een groot standbeeld van een leeuw ergens in de straat. Ik achter een glazen plaat.
je werd zeker nooit gevonden ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
Oh gawd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
mijn meubels gestolen uit het Habbo hotel
![]()
Verstoppertje idd ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
omg, dat kán niet waar zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
mijn meubels gestolen uit het Habbo hotel
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Die reactie van vosss op deze post
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #68
Het is dan weer minder grappig als die het doorlinkt en op msn zegt om te laten zien hoe grappig die was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heb jij een man van >30 op MSN danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dan weer minder grappig als die het doorlinkt en op msn zegt om te laten zien hoe grappig die was.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Keihard fappen natuurlijk.quote:
Stoepranden heb ik maar heel weinig gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Stoepranden, met zo'n bal op de stoeprand gooien en dan vangen. Daar was ik goed in![]()
Ik had een hekel aan Buskruit of Blikkie-trap, had je bijna iedereen gevonden trapte iemand die pokkebal weer wegVerder speelde ik ook graag pyromaantje en ja dan hadden we een aansteker en oude kranten
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoepranden heb ik maar heel weinig gedaan.
Ik heb een keer de struiken naast mijn basisschool in de fik gezet. Moest ik op gesprek bij de directeur en hij zou mijn ouders bellen. Dus eerste wat ik doe als ik thuis ben is het eerlijk tegen mijn moeder vertellen. 2 weken huisarest.Heeft die hufter nooit gebeld.
Omdat appel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een man van >30 op MSN dan
Aaaaaahhhhhquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer de struiken naast mijn basisschool in de fik gezet. Moest ik op gesprek bij de directeur en hij zou mijn ouders bellen. Dus eerste wat ik doe als ik thuis ben is het eerlijk tegen mijn moeder vertellen. 2 weken huisarest.Heeft die hufter nooit gebeld.
Goed dat je eerlijk bent geweest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij Vosss op msn!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dan weer minder grappig als die het doorlinkt en op msn zegt om te laten zien hoe grappig die was.
Ik ook, ik vind ze geniaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind die zilveren ballen wel iets hebben.
Dan ben ik blijkbaar geen mongoolquote:
Hey dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
En ik schreef de telefoonnummers van meisjes waar ik ruzie mee had op de speeltoestellen. "Voor een geil gesprek, bel....."
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind ze geniaal! Als eerbetoon heb ik m'n eigen ballen ook zilver geschilderd
!
wtf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
School was ik altijd braaf, soms de leraar uitdagen.
1tje ging er met meubels gooien
Hoe graag je ook zou willen, maar we gaan toch niet om Pics vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind ze geniaal! Als eerbetoon heb ik m'n eigen ballen ook zilver geschilderd
!
Tjah, de leraar heette Pijpers ...quote:
wat zit je dwars c_Aquote:
Ik hing in bomen, speelde met auto's en cowboytje was een tomboyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
Boefjes, hier allemaal.![]()
Kally wat voor geks en ondeugends heb jij in je tijd gedaan? Je verkleed als Boy George?
Oh we waren al bij de kinderspelletjes aangekomen, excuusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
!
Ja. Ik wil er steeds een grapje over makenquote:
Ík ook, ik maakte mijn Barbie's kapot.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hing in bomen, speelde met auto's en cowboytje was een tomboy
quote:
IK BEN NIEUWSGIERIG NU!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Maar ik weet wel waar je de hele tijd op doelt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Ik wil er steeds een grapje over maken![]()
Maar ik wil niet evil zijn dus ik doe het niet![]()
Liefhé
Ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ík ook, ik maakte mijn Barbie's kapot.
Doe! Doe!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Ik wil er steeds een grapje over maken![]()
Maar ik wil niet evil zijn dus ik doe het niet![]()
Liefhé
Ja maar dat hoeft niet slecht te zijn toch, soms zijn dat soort flashbacks heel aangenaamquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik weet wel waar je de hele tijd op doelt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik weet wel waar je de hele tijd op doelt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
IK BEN NIEUWSGIERIG NU!!!!!!!!!!!!!!!!
Goffer, teasers!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft niet slecht te zijn toch, soms zijn dat soort flashbacks heel aangenaam
Ja. Vast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft niet slecht te zijn toch, soms zijn dat soort flashbacks heel aangenaam
hehequote:
ja en 9 vd 10 keer waren het een paar tikken en dan was het klaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
De "3uur, achter de gymzaal" waren ook altijd leuk. Mensen van 12 die gaan vechten en de hele middelbare school die dan kwam kijken.
Toen al GMTA.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En als ik een pop kreeg knipte ik die kaal
Jaaaaaaquote:
Ja, ik ook maar eigenlijk alleen omdat ik verwachtte dat het weer terug zou groeienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En als ik een pop kreeg knipte ik die kaal
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar eigenlijk alleen omdat ik verwachtte dat het weer terug zou groeien
Als meisjes vechten is het leuker, die gaan rondjes om elkaar heen draaien alsof ze in een boksring staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja en 9 vd 10 keer waren het een paar tikken en dan was het klaar
Viezerik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
ik speelde doktertje met mijn buurjongen :")
Hoeveel meets heb jij wel niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
Huishouden klaar, stofzuigen, gedweild, badkamer gedaan, afwassen en afdrogen. Ik ben te aardig
En nu richting meet, mensen die POP of HGT gaan volgen, veel plezier
Ik had geen buurjongensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
ik speelde doktertje met mijn buurjongen
Vadertje en moedertjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |