De nieuwe naam van dat programma, @work, vind ik zo niet nog nichteriger.quote:
Eens.. Alles moet maar een hippe naam krijgen tegenwoordig; oftewel druk er ergens een @ in, of een 'i' ervoor (Applequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De nieuwe naam van dat programma, @work, vind ik zo niet nog nichteriger.
We wonen in Nederland, dan verwachten we ook Nederlandstalige producten waar mogelijk.
Geen 'geïnternationaliseerde' namen omdat dat juist toffer klinkt...
Gerard Ekdom echt één van de weinige diskjockeys die affiniteit heeft met presenteren op de radio's en nummers.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Als Gerard Ekdom het presenteert dan verbaast het me dat dat programma nog niet eerder verdwenen is.
En dit gaat ten koste van de jeugd en de immigranten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Eens.. Alles moet maar een hippe naam krijgen tegenwoordig; oftewel druk er ergens een @ in, of een 'i' ervoor (Apple)
Schijnt gedaan te zijn om nog meer luisteraars bij Radio 538 weg te plukken. Ook Edwin Evers zendt uit van 6 tot 10.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef ValHallen het volgende:
Als het zo is is dat dikke vette faal natuurlijk.
Arbeidsvitaminen is nog steeds best een aardig programma met als grootste voordeel dat Ekdom niet al te veel ruimte krijgt om te gaan lopen keten. Gevolg is dat er aardige muziek wordt gedraaid zonder al te veel gelul. Ik vond het al een merkwaardige beslissing om Giel Beelen een uur extra te geven. Schijnt blijkbaar populair te zijn.
Je zou kunnen zeggen dat 3FM de laatste tijd alleen maar conservatieve muziek draait, met uitzondering van 3VOOR12 Radio.quote:Anyway, 3FM is in zijn geheel al jaren de kluts kwijt, het idee dat ze progressieve muziek zouden draaien is lachwekkend en het toppunt was een interview met Giel een tijdje terug in de Nieuwe Revu. Arrogantie ten top. Hij vond dus dat als een Nederlandse en een Engelse artiest hetzelfde niveau hadden, hij altijd voor Nederland zou kiezen. Klinkt goed, alleen jammer dat er op 3FM ALLEEN MAAR verschrikkelijke Nederlandse bands langskomen, oftewel: Meneer Beelen snapt er niks van.
Giel Beelen, de zelfverklaard ontdekker van wereldacts als Leaf, Valerius en Destine
Dan wil ik me graag voorstellen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen nog vrijdagavond 3FM. Ekstra Weekend heeft wel een leuke sfeer zo voor de vrijdagavond en Rudy is ook wel te pruimen. Verder is het voornamelijk KinkFM en Studio Brussel wat ik qua radio luister.
StuBru is heerlijk, vind ik persoonlijk nog een stuk beter dan KinkFM, hoewel dat ook geen slechte radio is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan wil ik me graag voorstellen.
Ofyles2, net overgelopen van 3FM naar de radiostations die jij beluistert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |