abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 2 augustus 2010 @ 01:22:53 #151
109131 crew  sportfreak
pi_84759734
Zeer tegenvallend seizoen gehad waardoor ik zelfs vandaag een p/d wedstrijd moest spelen. Gelukkig met 7-0 gewonnen. *O*

Ik had er niet aan moeten denken dat zou degraderen.

Zie ik net de nieuwe competitie-indeling, komt er een team bij wat gewoon twee internationals van het Nederlandse elftal heeft, kampioen worden kan ik dus al vergeten.
pi_84763038
Morguh
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:52:24 #153
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84765009
quote:
Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Reint Schelvis.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer rampzalig zijn. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' slecht op het gebied van Verdedigen!

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
:N

quote:
Bel Anfred van Epen
|Hallo baas, goed je weer te spreken.

Javier Blommers heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Deze speler is slecht in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.

Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hmzz twijfel twijfel....
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_84765227
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

:N
[..]

Hmzz twijfel twijfel....
Die laatste is voor mijn selectie al een topper, maar dat ligt meer aan mijn selectie. :')
pi_84765334
Lastig.

Ik neem spelers direct aan als ze goed of uitstekend halen. Redelijk is gewoon te laag voor me.
Maar het kan ook zijn dat deze speler een andere hoge skill kan hebben.. Inderdaad lastig.

Wat train je nu?
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:11:04 #156
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84765510
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef Drassss het volgende:

[..]

Die laatste is voor mijn selectie al een topper, maar dat ligt meer aan mijn selectie. :')
Ik heb m ook maar aangenomen. Ik zat nogal met zn leeftijd. 16jaar is altijd lastig. Straks neem je zo een speler aan en is ie al 100 dagen oid. :P Gelukkig had hij maar 21 dagen

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef Nixx- het volgende:
Lastig.

Ik neem spelers direct aan als ze goed of uitstekend halen. Redelijk is gewoon te laag voor me.
Maar het kan ook zijn dat deze speler een andere hoge skill kan hebben.. Inderdaad lastig.

Wat train je nu?
Met zo een selectie als jij hebt snap ik dat ja! :D

Verdedigen en vleugelspel.
pi_84765589
Iemand een top Prentje kopen? Je mag hem voor teveel geld van me kopen :P 278179873
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:18:52 #158
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84765752
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:13 schreef Drassss het volgende:
Iemand een top Prentje kopen? Je mag hem voor teveel geld van me kopen :P 278179873
Koop dan mijn topper : 295047982

Net gepromoveerd uit mn jeugd. :+
pi_84765790
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
Met zo een selectie als jij hebt snap ik dat ja! :D
Ik heb het ook een keer meegemaakt:

"Japie is 15 jaar en heeft op dit moment redelijk passen. Hij kan maximaal uitstekend passen worden."

Ik dacht: TOPPER

Ik druk op verschillende posities testen.
Uiteindelijk: max. slecht verdedigen, max. slecht positiespel, max. slecht vleugelspel, max. slecht scoren -O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:23:54 #160
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84765914
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:19 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik heb het ook een keer meegemaakt:

"Japie is 15 jaar en heeft op dit moment redelijk passen. Hij kan maximaal uitstekend passen worden."

Ik dacht: TOPPER

Ik druk op verschillende posities testen.
Uiteindelijk: max. slecht verdedigen, max. slecht positiespel, max. slecht vleugelspel, max. slecht scoren -O-
:') Ja das klote ja. Zo 1 ben ik nu aan het testen. Ok uitstekend haalt ie niet maar hij haalt max goed passen. Helaas is er verder nog steeds niets van zn max waarden bekent. :{ Hij is matig allerounder maar ja dat zegt niet veul.)
pi_84766025
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
:') Ja das klote ja. Zo 1 ben ik nu aan het testen. Ok uitstekend haalt ie niet maar hij haalt max goed passen. Helaas is er verder nog steeds niets van zn max waarden bekent. :{ Hij is matig allerounder maar ja dat zegt niet veul.)
Hoe stel je hem dan op?

Edit: Oh ja, uit mijn hoofd: matig allround heeft 12 tot 18 punten in de sterkste 3 skills... dacht ik....
pi_84766053
Ik krijg steeds de melding dat dit het toptalent in mijn jeugdteam is. Maar om nu te zeggen dat ik meteen ga dansen als ik zijn skills zie, nee.

Remy Leurs (A) (79460375)
16 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 15-11-2010

Specialiteit: Technisch
Team: De Welpen
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 02-05-2010 10:11 (92 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit

Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: onbekend (max. matig)
Positiespel: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: slecht (max. slecht)
Scoren: redelijk (max. redelijk)
Spelhervatting: onbekend
pi_84766104
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef Drassss het volgende:
Ik krijg steeds de melding dat dit het toptalent in mijn jeugdteam is. Maar om nu te zeggen dat ik meteen ga dansen als ik zijn skills zie, nee.
Positiespel zou kunnen....
pi_84766194
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:29 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn laatste hoop op een wonder. Morgen kom ik er misschien achter dus we gaan het zien.
pi_84766275
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef Drassss het volgende:
Ja, dat is mijn laatste hoop op een wonder. Morgen kom ik er misschien achter dus we gaan het zien.
misschien?
pi_84766377
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:34 schreef Nixx- het volgende:

[..]

misschien?
Oefenwedstrijd, misschien krijg ik een trainingsupdate van mijn coach. ( overmorgen is dat eigenlijk ).
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:41:47 #167
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84766527
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:27 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Hoe stel je hem dan op?

Edit: Oh ja, uit mijn hoofd: matig allround heeft 12 tot 18 punten in de sterkste 3 skills... dacht ik....
Nu stel ik m eigenlijk puur op als verdediger. Ik wil geen training weg gooien om uit te vinden waar hij nou het beste tot zn recht komt. Helaas heb ik nog niets vernomen.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:29 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Keepen ook. ;) Zow ff lezen ipv wat roepen possie! :') Spelhervatten kan ook nog een optie zijn. Als je bij je jeugd geen spelhervatter kiest dan stelt hattrick dat zelf in en kan je na de wedstrijd zien wie volgens hun je beste spelhervatter is. Ok je weet dan geen skills maar het is dan wel een optie. ;)
pi_84766546
Oefenwedstrijd of niet.
Je krijgt zo ie zo een trainingverslag.

Als je positiespel als secundaire training heb ingesteld en je speelt met Remy Leurs op het middenveld. De overige spelers op op het middenveld hebben al een zichtbare maximum van positiespel, dan is er maar een optie mogelijk... van Remy Leurs krijg je zijn max positiespel te weten.
pi_84766633
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef Outpost76 het volgende:
Nu stel ik m eigenlijk puur op als verdediger. Ik wil geen training weg gooien om uit te vinden waar hij nou het beste tot zn recht komt. Helaas heb ik nog niets vernomen.
Maar dan hou je toch verdedigen als primaire training en wissel je elke keer van secundaire training toch?
Dan stel je hem elke keer op een andere positie op.
Als je hem als vleugel verdediger opstelt, dan weet je al zijn huidige skill verdedigen + max vleugel. Dan hoef je hem alleen nog een keer op het middenveld testallen + in de punt van de aanval.
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:47:41 #170
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84766715
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Maar dan hou je toch verdedigen als primaire training en wissel je elke keer van secundaire training toch?
Dan stel je hem elke keer op een andere positie op.
Als je hem als vleugel verdediger opstelt, dan weet je al zijn huidige skill verdedigen + max vleugel. Dan hoef je hem alleen nog een keer op het middenveld testallen + in de punt van de aanval.
Dan gooi ik dus een training weg van een vleugel verdediger die nu daar training krijgt. Aangezien ik veul meer vleugel \ verdedigen trainies heb dan passen train ik m nu puur als verdediger en krijgt hij verder niks. Hem daar een keer uit testen is dus voor mij geen optie omdat die andere ook training moeten krijgen. :Y
pi_84766728
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef Outpost76 het volgende:
Keepen ook. ;)
Maar spelhervatten neem ik niet als serieuze optie...
Zou in theorie wel kunnen natuurlijk. Ik zou het alleen trainen als ik echt 1 super topper heb die ik maximaal wil pimpen.
pi_84766747
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:42 schreef Nixx- het volgende:
Oefenwedstrijd of niet.
Je krijgt zo ie zo een trainingverslag.

Als je positiespel als secundaire training heb ingesteld en je speelt met Remy Leurs op het middenveld. De overige spelers op op het middenveld hebben al een zichtbare maximum van positiespel, dan is er maar een optie mogelijk... van Remy Leurs krijg je zijn max positiespel te weten.
Dat is nog niet mogelijk. Ik heb hem nog op primair staan dus ik wacht rustig af wat het trainingsrapport gaat zeggen. Het is gewoon even een mindere periode in mijn jeugd. Niet erg en ik ga er niet dood van ;) Het zal vast wel " ooit " eens bijtrekken.
pi_84766843
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:49 schreef Drassss het volgende:
Dat is nog niet mogelijk. Ik heb hem nog op primair staan dus ik wacht rustig af wat het trainingsrapport gaat zeggen. Het is gewoon even een mindere periode in mijn jeugd. Niet erg en ik ga er niet dood van ;) Het zal vast wel " ooit " eens bijtrekken.
Wees nou eens eerlijk. Hoeveel gaat een redelijke speler opbrengen? 1k, 10k... volgens mij niet veel meer.
Ik zou dan liever druk op zoek naar naar een jonge speler die ergens minimaal goed haalt en deze gaan pimpen.
pi_84766936
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:52 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Wees nou eens eerlijk. Hoeveel gaat een redelijke speler opbrengen? 1k, 10k... volgens mij niet veel meer.
Ik zou dan liever druk op zoek naar naar een jonge speler die ergens minimaal goed haalt en deze gaan pimpen.
True true, gaat meer om dan ik nog 2 gasten heb van 15j waar ik nog niks van weet ( het positiespel gedeelte ). Maar ach ik probeer het in het oefenpotje morgen wel even ( de 50% truc, we gaan zien wat eruit gaat komen ).
pi_84767106
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Drassss het volgende:
True true, gaat meer om dan ik nog 2 gasten heb van 15j waar ik nog niks van weet ( het positiespel gedeelte ). Maar ach ik probeer het in het oefenpotje morgen wel even ( de 50% truc, we gaan zien wat eruit gaat komen ).
En dan heb je overmorgen een 15jarige die als huidige skill zwak positiespel heeft. Wat weet je dan?

Ik speel morgen een oefenpot. Ik stel express verdedigen als eerste in en openingen maken als tweede om de huidige skill van Isendor (uitstekend verdedigen) te weten te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')