Misschien dit een optie voor je? 'Eigenlijk ben ik gewoon toe aan een nieuw avontuur'quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:05 schreef Drassss het volgende:
Tevens merk ik nu dat ik ben overboden op een Prent gisternacht
Dat is een te oude traineequote:Op zondag 1 augustus 2010 10:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien dit een optie voor je? 'Eigenlijk ben ik gewoon toe aan een nieuw avontuur'
ja, maar als je dat 14 uur en 40 minuten later had gedaan, was mn spam sunday alweer voorbijquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog 14 uur en 40 minuten de tijd voordat de zondag om is.
PM gestuurd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar als je dat 14 uur en 40 minuten later had gedaan, was mn spam sunday alweer voorbij
Vanavond zijn de P/d duels, pas daarna worden de nieuwe competities bekend, maar ik geloof dat dat niet eerder dan morgen is...quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef Skylark. het volgende:
Vandaag zou de nieuwe competitie toch bekend worden?
quote:
In 2004 begon ik met dit rot spelquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef The_Hives het volgende:
ik voel me trouwens wel oud![]()
van de Fok! Hattrickers die ik een jaar of 5 (kan ook langer zijn) geleden gemeet heb, post hier volgens mij niemand meer
ja, maar ik bedoel oldbie in dit topicquote:
Ja i know. Het Hattrick topic was me nooit opgevallenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel oldbie in dit topic
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja i know. Het Hattrick topic was me nooit opgevallen
quote:Dapp'ere Strijders Netherlands (361285)
Amsterdam, VIII.344
Competitie
3e in VIII.344
Het team is de laatste 9 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 9 gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |