quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Daarom had ik de reactie ook niet gequote...
Je kan anders al wat bieden op de 3 spelers die ik te koop heb staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
Niks mis mee. Op HT kan ik namelijk niks meer doen dus het is wachten op de updates
Hij drinkt samen met mij koffie, omdat ik mijn mok heb laten vallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat doet je huis dan dat ie zo gek is?
![]()
Hoeveel gaat dat grapje me kosten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kan anders al wat bieden op de 3 spelers die ik te koop heb staan.
Ze staan voor 0 gelist, dus je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Maar als je op ze alle drie beidt, dan ben je minimaal 3000 kwijt.quote:
Zo Bidal is in de marktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze staan voor 0 gelist, dus je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Maar als je op ze alle drie beidt, dan ben je minimaal 3000 kwijt.
Doh!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij drinkt samen met mij koffie, omdat ik mijn mok heb laten vallen.
En je bent al overboden!quote:
Het lastige van alles is, dat ik al wist dat Herman nummer 1 is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Nixx-, voor zover je nog twijfelt. Hermannus is veruit je waardevolste trainee (leeftijd/potentieel), daar dus op richten en dan is het primair Positiespel
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oeh. Bidwar.
Maar nu ga ik even met vrouwlief wat winkelen.
Ik zou kiezen voor de uitstekende. Die gaan het meeste geld opbrengen. Zodra die uitgetraint zijn kan je altijd nog een keer kijken wat je trainen zou.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het lastige van alles is, dat ik al wist dat Herman nummer 1 is.
Maar hij zit op zijn max qua bijskills.
Ik kan als secundaire training kiezen:
- Verdedigen voor 2x uitstekend en 3x goed
- Passen voor 3x redelijk (3 verdedigers), 6x onbekend (3 middenvelders, 2 verdedigers en een vleugelspeler)
- Vleugelspel voor 2x goed (middenvelder en vleugelspeler) 7x matig (2 middenvelders en 5 verdedigers)
Verrek, Isendoorn over het hoofd gezien. Die scheelt qua leeftijd natuurlijk ook weer niet zo heel veel met Hermannus.. Je zou binnenkort eens een keer primair Verdedigen moeten doen (waarbij van je andere 4 trainees het huidige niveau reeds bekend is), daarmee krijg je dan te horen hoever hij is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het lastige van alles is, dat ik al wist dat Herman nummer 1 is.
Maar hij zit op zijn max qua bijskills.
Ik kan als secundaire training kiezen:
- Verdedigen voor 2x uitstekend en 3x goed
- Passen voor 3x redelijk (3 verdedigers), 6x onbekend (3 middenvelders, 2 verdedigers en een vleugelspeler)
- Vleugelspel voor 2x goed (middenvelder en vleugelspeler) 7x matig (2 middenvelders en 5 verdedigers)
Ok bedankt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verrek, Isendoorn over het hoofd gezien. Die scheelt qua leeftijd natuurlijk ook weer niet zo heel veel met Hermannus.. Je zou binnenkort eens een keer primair Verdedigen moeten doen (waarbij van je andere 4 trainees het huidige niveau reeds bekend is), daarmee krijg je dan te horen hoever hij is.
Qua bijstats zit je inderdaad lastig, qua meerwaarde op transferprijs zou ik voor Passen kiezen als 'waardevolste' bijstat. De combi PM/Verdedigen is gewoon een erg ongelukkige
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet MrMoon niet ineens gaan bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |