zijn laptop natuurlijkquote:
Dat moet wel voldoening gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef crv het volgende:
De vent die achter mijn rug om is binnegehaald en mijn job ingepikt heeft moet samen met de sales in Zurich een RFP beantwoorden![]()
Ze zitten al 3 weken te stoeien en hij heeft me woensdag gevraagd of ik ook wat kon doen.
Heb me gister en vandaag ff kwaad gemaakt en in totaal misschien 4 uurtjes er mee bezig gehouden en klaar. Natuurlijk wel even op de juiste manierteruggemaild zodat veel mensen zien dat het allemaal niet zo moeilijk is
![]()
Maar toch nog ongemerkt zoveel werk voor hun openlaten dat ze lekker door kunnen denken en zuchten vandaag hehehe
Hoorde zelfs al via vrienden van S_NL dat die gast daar ook al heen had gebeld en gehoopt dat zij dat wel even zouden doenJammer, hij kreeg hints en hij was toch de expert
hehehe, buiten trappen die gastquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef crv het volgende:
De vent die achter mijn rug om is binnegehaald en mijn job ingepikt heeft moet samen met de sales in Zurich een RFP beantwoorden![]()
Ze zitten al 3 weken te stoeien en hij heeft me woensdag gevraagd of ik ook wat kon doen.
Heb me gister en vandaag ff kwaad gemaakt en in totaal misschien 4 uurtjes er mee bezig gehouden en klaar. Natuurlijk wel even op de juiste manierteruggemaild zodat veel mensen zien dat het allemaal niet zo moeilijk is
![]()
Maar toch nog ongemerkt zoveel werk voor hun openlaten dat ze lekker door kunnen denken en zuchten vandaag hehehe
Hoorde zelfs al via vrienden van S_NL dat die gast daar ook al heen had gebeld en gehoopt dat zij dat wel even zouden doenJammer, hij kreeg hints en hij was toch de expert
quote:
o ok hahaquote:
ik ben het hier zo zat, ze zoeken het maar uit. Ben al aan het solliciteren en mijn netwerk in gang gezet dus hoop dit jaar nog te wisselen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehehe, buiten trappen die gast
heb je niks aan
en mag je dan weer even luchtenquote:
quote:
je typt tochquote:
en blijf je dan in zwitserland of kom je weer hierheenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben het hier zo zat, ze zoeken het maar uit. Ben al aan het solliciteren en mijn netwerk in gang gezet dus hoop dit jaar nog te wisselen.
Heb me 3 jaar lang uit de naad gewerkt en alles wat je doet is eigenlijk voor niets. ze weten het allemaal beter en uiteindelijk ben je dus niet succesvol, maar dat wordt wel teruggereflecteerd op jouw natuurlijk.
Dat pikken we 1 keer en daarna is het schluss
als de ketting lang genoeg is ....quote:
nee blijf hier, wil niet meer terugquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je typt toch
[..]
en blijf je dan in zwitserland of kom je weer hierheen
o okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat werkt nog, maar mijn rug en benen denken heel anders over bewegen
aah ok, tussen de zwitserse vrouwkesquote:
Misschien nog een beetje los spittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat werkt nog, maar mijn rug en benen denken heel anders over bewegen
quote:
Oh ja, over dierentuinen gesproken ff opzoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
We maken er hier gewoon een dierentuin van
nee, we zijn niet kromquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Nee gewoon het totaalplaatje van kwaliteit van leven is hier zoveel beter. ook hier heb je best dat je denkt van pfff moet dat zo of gezeik met ambtenaren. Maar in zijn totaliteit merk je gewoon veel verschil.
NL is echt een bananenrepubliek als je het een tijdje van de buitenkant bekijkt
mja iedereen begon hier een dier na te doen, echt, echt vrijdag hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef crv het volgende:
[..]
Oh ja, over dierentuinen gesproken ff opzoeken
gezelligquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja iedereen begon hier een dier na te doen, echt, echt vrijdag hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |