username? Pics? Leeftijd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef Qwea het volgende:
Door mijn ma
Dat wijf spoooort niet.
Eerst op Hyves, toen op twitter en nu godverdomme op fok
Doe hier een lieve verwensing naar haar.
Nou, bij god gratie weet ze dan nog net niet hoe ze een account aan moet maken, dus dat is er niet.quote:
En ik word elke dag anaal in mijn reet geneukt door minimaal 3 aids negers.quote:
Zie je nou hoe fucking zwaar ik het heb?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eens in de zoveel tijd komt er weer een topic over de moeder van Qwea. Deze keer als stalker.
ok, het boeit mij eigenlijk ook niet...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, bij god gratie weet ze dan nog net niet hoe ze een account aan moet maken, dus dat is er niet.
Ik achtte haar te dom om haar reet af te vegen, maar blijkbaar is ze toch wat slimmer als ze weet hoe ze op fok en twitter kan komen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:35 schreef BrandX het volgende:
Biedt je je ma nou aan het ONZ volk aan als milf?
Vraag het dan niet, scheelt me typenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok, het boeit mij eigenlijk ook niet...
Troll, of respectloze pu/b/er.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, bij god gratie weet ze dan nog net niet hoe ze een account aan moet maken, dus dat is er niet.
Ik achtte haar te dom om haar reet af te vegen, maar blijkbaar is ze toch wat slimmer als ze weet hoe ze op fok en twitter kan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |