ik heb anne 2 keer gefeliciteerd, in het topic en op facebook, zal ik haar nog ff smsen anders ook?quote:
Sorry Robinhoo, omdat jij het zegt!quote:
Dit zei Robinhoo's moeder ook vannacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat ik van dit spektakel vannacht niet meer kan slapen.
wat moest je haar betalen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit zei Robinhoo's moeder ook vannacht.
Dat is privé, ik ga toch heul niet alles online zetten zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik neuk geen Fok!kers, laat staan mensen die Nederlands sprekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
hoezo, welke fokkerts heb jij geneukt dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is privé, ik ga toch heul niet alles online zetten zeker
Heb je al een volle stempelkaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compenseer me uiterlijk met me inkomen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is privé, ik ga toch heul niet alles online zetten zeker
ik heb haar vorige week een zak wokkels gegeven, was ze al blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, haha, je zult maar in die lijst staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik neuk geen Fok!kers, laat staan mensen die Nederlands spreken
Fokkers zijn autisten, dat weet toch iedereen
Ik moest lachenquote:
Omdat baggeren in PTA het nieuwe baggeren in ONZ is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom heb ik dit in PTA geopend btw?schop eens naar onz
Leuke autistengrap.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit zei Robinhoo's moeder ook vannacht.
Goeie comeback!quote:
ik heb geen wokkels in huis, niet grappigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ja, ik verbaas me dat jij er maar 1x in staat, ik dacht dat jij de slet van Fok was
kan ie niet betalenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goeie comeback!
Ga nu maar uithuilen bij je moeder.
Mijn moeder is in Frankrijk, wat moet ik nuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goeie comeback!
Ga nu maar uithuilen bij je moeder.
en nu moet ik me aangevallen voelen of zo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:59 schreef Robinhoo het volgende:
Oke die Alexxxx neem ik niet meer serieus na zijn fobo te hebben bekeken
begin maar vast met fietsen dan he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn moeder is in Frankrijk, wat moet ik nu
Robinhoo's moeder, je moet dus ff met de Niva naar Frankrijk crossen. Daar zijn wel meer gewillige dames, dus pleur een matras in de kofferbak en maak een mooi rondje!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geen wokkels in huis, niet grappig
wie wil neuken in ruil voor wokkels?
ik ga dit weekend al naar Limburg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Robinhoo's moeder, je moet dus ff met de Niva naar Frankrijk crossen. Daar zijn wel meer gewillige dames, dus pleur een matras in de kofferbak en maak een mooi rondje!
Volgens zorgvuldig geselecteerde bronnen is Alex anders wel de player van Fok! Van Robinhoo heb ik nog nooit wilde verhalen gehoordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:59 schreef Robinhoo het volgende:
Oke die Alexxxx neem ik niet meer serieus na zijn fobo te hebben bekeken
ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu moet ik me aangevallen voelen of zo?![]()
mn tiet is lek
Ohw gelukkig hoor je die op FOK inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens zorgvuldig geselecteerde bronnen is Alex anders wel de player van Fok! Van Robinhoo heb ik nog nooit wilde verhalen gehoord
quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:06 schreef Barcaconia het volgende:
Waar anders? Iemand die "Hasj coke pillen" als sig heeft ontmoet ik waarschijnlijk toch nooit IRL.
Dat dan weer wel. Een pilsje op een gezellig terrasje zou er wel in fietsenquote:
bakje wokkels er bijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Een pilsje op een gezellig terrasje zou er wel in fietsen
Kom maar naar Enschede.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Een pilsje op een gezellig terrasje zou er wel in fietsen
Haha.quote:
Dan niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:13 schreef Barcaconia het volgende:
Enschede? Dat is godverdomme 11 uur vliegen man
Daarbij wil ik nog niet dood gevonden worden in Enschede. Ik had eens 2 huisgenoten die daar vandaan kwamen. Wat een teringlijers, ik hoef nooit meer mensen uit Enschede te ontmoetenquote:
Waren het mede-hooligans?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daarbij wil ik nog niet dood gevonden worden in Enschede. Ik had eens 2 huisgenoten die daar vandaan kwamen. Wat een teringlijers, ik hoef nooit meer mensen uit Enschede te ontmoeten![]()
![]()
oh god, we hebben een gebomberjacked kaalkopje, wat een hekel aan mensen heeft die een andere kleur t shirt dan ze zelf aan hebbenquote:
Eerder om die van jou.quote:
Ik besta niet, zoals al vaker gezegd: Ik ben een bot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |