Uiteraard heeft hij ook gewone schoenen, maar ze zijn wel erg makkelijk om in en uit het zwembadje te gaan. Zijn luchtig, wegen bijna niks en hebben een goed voetbed, dus ik ben benieuwd waarom je medelijden hebt. Of zit het 'm in de naam en een negatieve associatie met verplegingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef SannekePanneke het volgende:
.. jij geeft je 4 jarige zoontjes Crocs?! ik heb nu al medelijden met het ventje.
Dat past toch nooit, diameter van de achterkant is 3x zo groot als de gaatjes die er in zitten?quote:
Hmm dan kunnen ze wel niet meer losquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat past toch nooit, diameter van de achterkant is 3x zo groot als de gaatjes die er in zitten?
Foto van de achterkant zodat we kunnen zien hoe het eruit ziet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat past toch nooit, diameter van de achterkant is 3x zo groot als de gaatjes die er in zitten?
Dank voor je serieuze reactie. Ik begrijp dat het een no-go is voor volwassen, as er iets sexloos is, dan is het een vrouw op crocs. Maar waarom negatief als het om kinderen gaat? Nogmaals, menig schoen kan niet tippen aan het voetbed van een croc. Misschien dat alleen klompen in de buurt komen, maar dat is zelfs voor veel kinderen een no-goquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:16 schreef trovey het volgende:
Crocs hebben hier een zeer slechte reputatie dus voorbereiding op veelantwoorden is gewenst. Serieus: zijn het niet een soort pennetjes met een houdertje erachter, net zoals je een oorstekertje indoet?
Edit: aha, de eerste is er al.![]()
Maakt mij niet uit hoor, zelfs volwassenen mogen er voor mij op lopen als ze dat prettig vinden, moet iedereen helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dank voor je serieuze reactie. Ik begrijp dat het een no-go is voor volwassen, as er iets sexloos is, dan is het een vrouw op crocs. Maar waarom negatief als het om kinderen gaat? Nogmaals, menig schoen kan niet tippen aan het voetbed van een croc. Misschien dat alleen klompen in de buurt komen, maar dat is zelfs voor veel kinderen een no-go
Trek het je niet aan, je hebt van die users die een setje standaard reacties klaar hebben zodra ze woorden als "crocs" tegenkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dank voor je serieuze reactie. Ik begrijp dat het een no-go is voor volwassen, as er iets sexloos is, dan is het een vrouw op crocs. Maar waarom negatief als het om kinderen gaat?
Ik heb genoeg kindjes op stages gezien hoe blij ze er mee waren of dat ze "cars crocs hadden"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:13 schreef SannekePanneke het volgende:
.. jij geeft je 4 jarige zoontjes Crocs?! ik heb nu al medelijden met het ventje.
Nogmaals geprobeerd om ze er doorheen te drukken. Blijkbaar moet je ze er recht opzetten en dan duwen ipv schuin houden en die schijf er op z'n kant doorheen proberen te drukken (als een knoop in een knoopsgat). Het gaat moeilijk, maar het lukt nu. Dank voor het meedenkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Kunnen de dopjes er ook niet vanaf gedraaid worden?
Normaal zouden ze er toch wel doorheen moeten kunnen..
Bron:quote:Position the Jibbitz charm above one of the holes in the toe area of the shoe. The character or decoration should be facing out.
Step 2
The Jibbitz are designed with a black circular piece on the bottom of the charm. Push firmly on the Jibbitz until the black circular portion of the Jibbitz has pushed through the hole. It was designed to be flexible enough to do this. If the Jibbitz will not push through easily, try pushing the black portion through sideways.
Step 3
To remove a Jibbitz charm, push it firmly from the inside of the shoe, in the reverse of the way it was inserted. Do not try to pull on the top of the charm from the outside or it may break the charm.
Precies. Niets mis mee voor kinderen inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kindjes op stages gezien hoe blij ze er mee waren of dat ze "cars crocs hadden"
Ach...iemand roept dat op FOK! en de rest doet gewoon lekker mee om populair te blijven....niets anders dan op school toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nogmaals geprobeerd om ze er doorheen te drukken. Blijkbaar moet je ze er recht opzetten en dan duwen ipv schuin houden en die schijf er op z'n kant doorheen proberen te drukken (als een knoop in een knoopsgat). Het gaat moeilijk, maar het lukt nu. Dank voor het meedenken
En toch ben ik benieuwd naar inhoudelijke argumenten waarom mensen zo op crocs reageren. 25 jaar geleden liepen wij toch ook op waterschoentjes? Dit is m.i. niet veel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |