Nee tochquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh god, jij bent echt aan vakantie toe
Ehm die is juist expres zo fout geschrevenquote:
Zie zojusit, expres fout gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
Zoals Bos al meldde, opfriscursus duits zou niet misstaan![]()
Los van dat HIJ geen duits is is het mannelijk en DIE crv maak je vrouwelijk nog weer afgezien van ES wat onzijdig is![]()
Dacht dat mijn duits ruk was , maar dat is echt vakantieduits
Zelfs de zins opbouwen kloppen niet als je ziet hehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
Zoals Bos al meldde, opfriscursus duits zou niet misstaan![]()
Los van dat HIJ geen duits is is het mannelijk en DIE crv maak je vrouwelijk nog weer afgezien van ES wat onzijdig is![]()
Dacht dat mijn duits ruk was , maar dat is echt vakantieduits
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
Laten we hier maar niet over schrijf- en grammaticafouten beginnen......
ja die was ik nog vergeten inderdaad. Buiten dat vraag ik me af of dwaas weet wat Geil in het duits betekentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en er moet nog een lidwoord voor Schweiz (wat dus ook met hoofdletter S geschreven dient te worden.)
Nee doe maar niet ajbquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ehm die is juist expres zo fout geschreven
[..]
Zie zojusit, expres fout gemaakt
Komt gewoon uit een suf liedje hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
ja die was ik nog vergeten inderdaad. Buiten dat vraag ik me af of dwaas weet wat Geil in het duits betekent
precies ff kwijt, maar is in elk geval niet de geil zoals wij die kennenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
ja die was ik nog vergeten inderdaad. Buiten dat vraag ik me af of dwaas weet wat Geil in het duits betekent
ja maar....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
ook dat nog isquote:
Grammaticafouten dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar....
ik heb het niet ove d,t,dt en punten en kommas en zo. Nu staat er heel wat anders dan die waarschijnlijk bedoelt en dan begrijpen we het allemaal weer verkeerd dus ik probeerde gewpoon duidelijkheid te brengen
toch
Die dus jahquote:
da kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar....
ik heb het niet ove d,t,dt en punten en kommas en zo. Nu staat er heel wat anders dan die waarschijnlijk bedoelt en dan begrijpen we het allemaal weer verkeerd dus ik probeerde gewpoon duidelijkheid te brengen
toch
Moet je vragen of je waterkonijn kan etenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
precies ff kwijt, maar is in elk geval niet de geil zoals wij die kennen
maar zo moet je in belgie ook niet gaan zeggen dat je gaat poeppen
Schrecklichquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook dat nog is
anton aus tirol, moet je maar op zoeken
doe is niet zo bijdehand jijquote:
Die weet ik nog nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:25 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je vragen of je waterkonijn kan eten
C_AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
ach, als je paar biertjes op hebt, is het best leukquote:
quote:
ok dus vandaag is het in tegenstelling tot normaal dus "onzinuitkraamdag"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die dus jah
[..]
da klopt
maar vandaag boeit het allemaal niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |