Hij is te oudquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef miieejj het volgende:
zeg.. waarom stopt stenders met z'n programma
hij gaat in september vrijdag-avond doen, las ik dus net op de website van stenders..quote:
Vrijdagmiddag van 2 tot 4, avond van 10 tot 1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
hij gaat in september vrijdag-avond doen, las ik dus net op de website van stenders..
vrijdag-middag -avond..
uhm.. en coen en sander dan
Dus paul rabbering is op de de vrijdag-middag vrij , maar moet in het weekend dus werken..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag van 2 tot 4, avond van 10 tot 1
Paul heeft er in het weekend een programma bij gekregen.
Lees anders ff wat nieuwsberichten ofzo, hoef ik niet alles uit te leggen. Rudy = exit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dus paul rabbering is op de de vrijdag-middag vrij , maar moet in het weekend dus werken..
en rudy mackay..
Wat wazig zeg
3FM heeft aan Shownieuws bevestigd dat hij stopt met de arbeidsvitaminen en dat maandag bekend wordt wie hem opvolgd en wat Gerard gaat doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef Mdrop het volgende:
Klopt deze lijst met de huidige 'roddels'? :
Hij staat ook op 12-14 aangezien dat via twitter & RF wordt gezegd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef themauster het volgende:
3FM heeft aan Shownieuws bevestigd dat hij stopt met de arbeidsvitaminen en dat maandag bekend wordt wie hem opvolgd en wat Gerard gaat doen
Ik denk dat dat dan ook wel zal gebeuren Domien van 10-12 uur en Gerard naar 12-2 uurquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hij staat ook op 12-14 aangezien dat via twitter & RF wordt gezegd.
Zou het voor beide geen slechte tijden vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef themauster het volgende:
Ik denk dat dat dan ook wel zal gebeuren Domien van 10-12 uur en Gerard naar 12-2 uur
Ja maar wel jammer dat Gerard dan 2 uur verliestquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou het voor beide geen slechte tijden vinden.
De vrijdag bedoel je? ik denk dat hij blij is hoor, hij blijft (volgens mij) de freaknacht doen en kan dan dus later beginnen bij 3FM.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:21 schreef themauster het volgende:
Ja maar wel jammer dat Gerard dan 2 uur verliest
Ik vind BNN ook wel DE omroep die bij 3FM past.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:29 schreef themauster het volgende:
Zaterdag kan haast wel omgedoopt worden tot BNN FM vanaf septemberBNN zit straks van 7-10 uur,12-3 uur,18.00-20.00 22.00-00.00
Eens. Laten we wel wezen, BNN moet doorgaan voor dè jongerenomroep, dus dan is het logisch dat ze meer uren krijgen op de jongerenzender.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vind BNN ook wel DE omroep die bij 3FM past.
Maar niet de leukste programma's/dj's.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vind BNN ook wel DE omroep die bij 3FM past.
Het is de vraag of 3FM een jongerenzender moet zijn. Verschil tussen Radio 2 en 3FM wordt dan wel groot... Of zijn we al zo oud dat we geacht worden naar Radio 2 te luisterenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Laten we wel wezen, BNN moet doorgaan voor dè jongerenomroep, dus dan is het logisch dat ze meer uren krijgen op de jongerenzender.
Het is volgens mij gewoon duidelijk dat het publiek (ook qua muziek) wat jonger is dan bij radio 2 (Om te zwijgen over de rest).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is de vraag of 3FM een jongerenzender moet zijn. Verschil tussen Radio 2 en 3FM wordt dan wel groot... Of zijn we al zo oud dat we geacht worden naar Radio 2 te luisteren
Pfff slechte mix... op Bromance kan je bijna niks mixen na mijn meningquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De vrijdag bedoel je? ik denk dat hij blij is hoor, hij blijft (volgens mij) de freaknacht doen en kan dan dus later beginnen bij 3FM.
Martin Pieters!
(VrijdagMiddagMix)
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pfff slechte mix... op Bromance kan je bijna niks mixen na mijn mening
Btw...
Deze Dj een keertje uitnodigen bij EkstraWeekend zeg ik
Hij zit er helemaal midden inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Btw...
Mwah, 3 gaat tot ca. 35 jaar en dan komt 2. Valt wel mee, dat gat. Het was altijd heel groot, maar met de komst van jongens als de Heer, Diergaarde, Roodbeen, Haandrikman e.d. is dat een stuk minder geworden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is de vraag of 3FM een jongerenzender moet zijn. Verschil tussen Radio 2 en 3FM wordt dan wel groot... Of zijn we al zo oud dat we geacht worden naar Radio 2 te luisteren
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pfff slechte mix... op Bromance kan je bijna niks mixen na mijn mening
Btw...
Dat lijkt me ook ranzig!! Ontbijtkoek is wel heerlijk, en leverpastei lust ik ook wel, maar de combinatiequote:
Ja idd, hagelslag <> pindakaas ook zoetsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me ook ranzig!! Ontbijtkoek is wel heerlijk, en leverpastei lust ik ook wel, maar de combinatie![]()
![]()
Kevin zouden ze erbij moeten halen. Heb wel vertrouwen in die jongen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze bij 3FM dan toch zo aan het veranderen zijn moeten ze eens die muzieksamenstellers/pluggers eruit gooien. Constant diezelfde platen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |