Belachelijk. Echt zo'n 538- of Veronicanaam. Van de Arbeidsvitaminen blijf je af.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kogel door de kerk?
en:
[..]
Dat programma naampje '@work' is niet echt bijster orgineel...
Er is nog niks officieel bevestigd, dus geen idee waar die stellige berichten vandaan komen. Ik heb in ieder geval nog geen persbericht langs zien komen, en ook Domien ontkent 't via Twitter.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk. Echt zo'n 538- of Veronicanaam. Van de Arbeidsvitaminen blijf je af.
Heb je de bron gezien? "Bronnen rond de publieke popzender"...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk. Echt zo'n 538- of Veronicanaam. Van de Arbeidsvitaminen blijf je af.
En ik zou een ieder willen aanraden hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zolang 3FM niet zelf met een verhaal komt, geloof ik niets.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:34 schreef Herr_3r1k het volgende:
Goedemorguh,
Gerhard bij de lunch, wunderbar!
Zeer spijtig van de Arbeidsvitaminen, dat slaat nergens op. Even officiele berichten afwachten dan maar.
Ze zijn bezig met 'n nieuw album, moet begin 2011 verschijnen.quote:
Tnx Sersjee voor de infoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met 'n nieuw album, moet begin 2011 verschijnen.
blijf et toch een indrukwekkend nummer vindenquote:
MAN !! ga helemaal los hier. Damn!! dit is gewoon mijn favo Queen song ever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |