treurig dieptepunt was Overrated, maar verder gaat het muzikaal erg goed bij Claudia d'r Oppas!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:38 schreef -Hans- het volgende:
Vampire Weekend!!!. Hij gaat maar door met het draaien van vette muziek.
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Joesse het volgende:
[..]
treurig dieptepunt was Overrated, maar verder gaat het muzikaal erg goed bij Claudia d'r Oppas!
Blij mee! Dit is toch wel een topper zeg. Hij heeft ook zelfspot. Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef alors het volgende:
Hahah BertHij doet het nog 3 weken dus
beter
Zei ik zoiets gister al nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:19 schreef Joesse het volgende:
Lex Gaarthuis van Slam!FM naar 3FM nacht. Nog niet bevestigd trouwens.
radiofreak.nl
oh sorry, had ik even gemistquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zei ik zoiets gister al niet.
3FM lijkt wel een voetbalclub.
heeft hij toch al een half jaar of zo ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god die bril van Rabbering. Dat dit kan in Nederland.
Tsja, sponsoring door Carglass gaat ver tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god die bril van Rabbering. Dat dit kan in Nederland.
Wel super veel over gelezen, maar zie het pas net op de camquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
heeft hij toch al een half jaar of zo ?
Haha nou inderdaad zegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, sponsoring door Carglass gaat ver tegenwoordig.
Ok, zo slecht staat het hem niet, alleen je hebt ook figuren die gewoon dat ding op hebben als modeaccessoire dan ben je wel treurig. Je zult er maar niet modieus genoeg uitzien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel super veel over gelezen, maar zie het pas net op de cam. Dacht dat die grote bril gewoon een geintje was, maar het lijkt serieus te zijn
Gisteren was het niets meer dan een gerucht dat ik opving, nu een persbericht naar dat geruchtquote:
Ricky L ft. Mick - Born Againquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gisteren was het niets meer dan een gerucht dat ik opving, nu een persbericht naar dat gerucht.
PS: Die heerlijke plaat die Coen gister draaide bij dat 'spel' dat ze een plaat verdedigen om te draaien, iemand de titel aangezien op 3FM Guru Josh Project staat.
Mag ik u dankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |