Ik lees alles terugquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij leest dus niet alles terug
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Patrique heeft een witte blackberry
Zou hij gay zijn?
Als niemand het doet moet je het zelf doen! Zou zijn seksleven ook zo werken?quote:
Jahhhh ik word ook zo genoemdquote:
Zit je nou alweer jezelf te quotenquote:
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zou hij gay zijn?
No shitquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zou hij gay zijn?
kan het even niet zo snel meer vinden... maar volgens mij was je aangeschotenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees alles terug
Maar ik weet niks van een Duitse emmers en beloftes daarvan
Dat dacht ik eerder van het blonderen dan bij het hebben van een witte blackberry! Maar als je het dan toch bent dan moet je het goed doen! Half werk afleveren is ook weer zo biseksueel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zou hij gay zijn?
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken
Mijn man heeft een witte iPhone.... issie nu gay
Dat verklaard al een hoopquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan het even niet zo snel meer vinden... maar volgens mij was je aangeschoten
Blijkbaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je man is een lieverd! Geef hem maar een kusje van me!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerder van het blonderen dan bij het hebben van een witte blackberry! Maar als je het dan toch bent dan moet je het goed doen! Half werk afleveren is ook weer zo biseksueel!
Kusjes voor jouquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zou hij gay zijn?
Minstens biseksueelquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |