Oh ja, hierna wilde ik '48 doen, maar die is al eens geweest, maar met heel weinig films. Is het geen bezwaar om 't nog eens te doen met wat meer keuze?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Gorro het volgende:
Goede zaak trouwens, dat er weinig tijd verspilt wordt met het opstarten van een nieuw toernooi.
Dat waren er 13 ipv de 16 die we nu meestal doen. Dat vind ik niet een heel groot verschil eigenlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, hierna wilde ik '48 doen, maar die is al eens geweest, maar met heel weinig films. Is het geen bezwaar om 't nog eens te doen met wat meer keuze?
Heden steun voor Miracle on 34th Street en Crossfire.
Hoezo 'ook'?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Falco het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd ook wel een beetje gehad met die jaren '40-films.
Yep, vind ik ook wel aantrekkelijk. En ik vind het ook wel mooi dat zometeen de jaren 40 gewoon afgerond is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef Gorro het volgende:
Ik vind het wel tof om de jaren op volgorde af te werken. Zo kijk je mee met de ontwikkeling van de cinema
Een link in het Ideeëntopic wil ook nog wel eens helpen, dan had ik dit topic in ieder geval eerder gevondenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:33 schreef Gillingham het volgende:
Select gezelschap hier trouwens. The usual suspects met drie moderators.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |