Haha, inventiefquote:
Haha, volgens mij is het hoogste aantal katten wat we ooit tegelijk gehad hebben 7 of 9 geweest ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef witte_fantasie het volgende:
6 katten in en rond het huis. Pfff, arme buren en arme katten. Lekker alle tuinen, deuren, auto's en wat nog meer onder zeiken.
Verder hou ik best van katten hoor.
Ik vind 't een Pino.quote:
Precies, echte eindbazen heten Pino.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef Moira. het volgende:
Goeie!
Wel een standaard naam, maar een bazen standaard naam
Da's ook wel een goeie jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, echte eindbazen heten Pino.![]()
Hoorde laatst trouwens Spinner, ook leuk.
Daarom heet mijn tortymeisje ook Purrr(dy)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, echte eindbazen heten Pino.![]()
Hoorde laatst trouwens Spinner, ook leuk.
4+2 straks toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is het hoogste aantal katten wat we ooit tegelijk gehad hebben 7 of 9 geweest ofzo
Maar nu zijn 't er nog 4 hè? De 2 kittens zijn bij m'n vriend en als ze hier zijn komen ze de eerste maanden het huis ook niet uit.
Ik snap trouwens dat mensen dat denken. Maar wij hebben wel de grootste tuin van de buurt dus vaak komen ze ons terrein niet eens af. Plus, we wonen hier al zo'n 15 jaar en nooit minder dan 3 katten gehad. De buren vinden 't zelfs leuk als ze een keer een van onze katten in hun tuin zien en aaien enzo
Hoewel ik me goed voor kan stellen dat mensen zoiets echt schijtvervelend zouden vinden. Dus we moeten maar blij zijn met onze diervriendelijke en katliefhebbende buren
Grumpy is leuk, gaat op 't voorstel-lijstje
Ik moet wat bekennenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heet mijn tortymeisje ook Purrr(dy)
Geeft dat een beetje aan hoe pa over katten denkt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Moira. het volgende:
Mijn pa vond dat vooral leuk omdat dat een van de duurste geweren is ofzoiets
Mijn Purrr is een heel goed poesje, dus het is een eerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen
Spinner vonden ze niet leuk dus toen kwam ik stiekem met Purrdy
Mijn pa vond dat vooral leuk omdat dat een van de duurste geweren is ofzoiets
Mijn moeder gaat morgen ofzo naar de DA om ze te laten enten en dan moet ze ook een naam opgeven. Nu is dat dus even Burnsy en PurrdyGeen idee of dat dan zo blijft hoor.
Dus ik ben stiekem een vuile jatterd
Haha nee hoor, mijn vader is de grootste kattenliefhebber uit het hele huis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geeft dat een beetje aan hoe pa over katten denkt?
Gelukkigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn Purrr is een heel goed poesje, dus het is een eer
Ik heb al foto's geplaatst en er zijn ook al namen uitgedeeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:27 schreef aychelle het volgende:
hoe zien de katjes eruit? zijn ze gelig/beige geef het chinese of marokkaanse namen. Zijn de katjes zwart of bruin geef het afrikaanse of indiaanse namen. Zijn ze spierwit geef het egelse namen
Haha leuke naam!quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:30 schreef Moira. het volgende:
En dit is 'naamloos'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Naamloos" is dus destijds vernoemd naar de poes van Nokwanda (Purrrdy - ook echt met 3 rrr'en in het vaccinatieboekje).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Purrrdy is vanochtend aangereden door een auto. Helaas heeft ze het niet overleefd![]()
Maar ze heeft bijna een jaar bij ons gewoond en meer dan een jaar van haar zusje Burnsy kunnen genieten, die nu helaas alleen overblijft...
Rust zacht, lieve Purrr![]()
Fuck the EBU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |