SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 24-09-2010 14:06:09 ]A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.

quote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef MrEarcheese het volgende:
Thanks for the spoiler alert man. Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 24-09-2010 14:06:26 ]

Het zijn promos.. Zullen we anders gewoon maar Glee niet meer bespreken?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
Thanks for the spoiler alert man. Thanks.

Er zijn mensen die de promo's bewust niet kijken, voor die mensen is het een spoiler om te horen welke nummers ze in de ep doen. Als de ep in USA ge-aired is mag je zeggen wat je wil, als ik het dan niet wil weten moet ik niet in het USA topic komen. Maar promo's moet je in spoilers plaatsen.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het zijn promos.. Zullen we anders gewoon maar Glee niet meer bespreken?

dat dus, gefixedquote:Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de promo's bewust niet kijken, voor die mensen is het een spoiler om te horen welke nummers ze in de ep doen. Als de ep in USA ge-aired is mag je zeggen wat je wil, als ik het dan niet wil weten moet ik niet in het USA topic komen. Maar promo's moet je in spoilers plaatsen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier kun je alle volledige nummers vinden van episode 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off

ooeeh ik wil een cheerio zijn voor halloweenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Deze herfst gaat fox glee merchandise verkopen! Ik kan niet wachten!

quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga lekker door spoilerenHahaha geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
 Gleehee, Gleehee, Gleehee.
Gleehee, Gleehee, Gleehee.
Ik ben addicted.Ik ben nu bezig om samen met mijn vriend seizoen 1 af te kijken en ik ben helemaal fan van Kurt.
En ik vind dat ze állemaal mooi kunnen zingen, vooral Mercedes.

welk aflevering gaan ze bad romance dansen
welk aflevering gaan ze bad romance dansen
?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
 ohquote:
ohquote:
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
 Britney vs. Brittany was briljant.
Britney vs. Brittany was briljant.
"It's britney, bitch"
"Finn can fly?"
"It's like... a Jewish cloud...'Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
 Reclame nu, we zijn halverwege. Leuk gemaakt, maar....wat is dit, een clip-show?
Reclame nu, we zijn halverwege. Leuk gemaakt, maar....wat is dit, een clip-show?Totaal geen verhaal tot nu toe.
Uncle Jesse, daarentegen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
 Eerste kwartier was tof, daarna ruk.
Eerste kwartier was tof, daarna ruk.
Rachel mag wat mij betreft wel weg.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
 Ik vond het tegenvallen.
Ik vond het tegenvallen.Alleen het groepsnummer was leuk...
Het nadoen van clips gaat me erg vervelen."Atb is lief, groetjes Peri."
 You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
 preview van de nummers voor volgende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
preview van de nummers voor volgende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
 mmm leuk zo'n tribute aflevering...
mmm leuk zo'n tribute aflevering...
maar de nummers slaan nu inderdaad nergens meer op....
mixed feelings
 quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef dollce het volgende:
preview van de nummers voor volgende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
 Ik vond m goed!! Brittany eindelijk aan het zingen, en ze zag er nog onwijs sexy uit ook
Ik vond m goed!! Brittany eindelijk aan het zingen, en ze zag er nog onwijs sexy uit ook.
De humor was deze aflevering ook van uitstekend niveau, niet in de laatste plaats Brittany.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
 Leave Britney alone
Leave Britney alone
 Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
 quote:Op woensdag 29 september 2010 21:13 schreef eightone. het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:13 schreef eightone. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
 Ja die gozer is zo grappig! Mag er vaker in voorkomen van mij. Leuke aflevering trouwens! Heather Morris kan echt belachelijk goed dansen zegquote:
Ja die gozer is zo grappig! Mag er vaker in voorkomen van mij. Leuke aflevering trouwens! Heather Morris kan echt belachelijk goed dansen zegquote:Die tribute afleveringen zijn wel leuk, maar ze moeten het niet te vaak gaan doen.
Because simple is bad!
 Vond het een geweldige aflevering! Idd super dansnummers, mogen ze vaker doen van mij, houd ik wel van.
Vond het een geweldige aflevering! Idd super dansnummers, mogen ze vaker doen van mij, houd ik wel van.
Wel paste Baby one more time totaal niet bij Rachel I picture your face.. In the back of my eyes
I picture your face.. In the back of my eyes
 ze kan super dansen ja, maar zingen kan ze niet echt imoquote:
ze kan super dansen ja, maar zingen kan ze niet echt imoquote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ja die gozer is zo grappig! Mag er vaker in voorkomen van mij. Leuke aflevering trouwens! Heather Morris kan echt belachelijk goed dansen zegDie tribute afleveringen zijn wel leuk, maar ze moeten het niet te vaak gaan doen.
ik vond m leuk deze aflevering. Die 2 leipos bij toxic idd Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
 Ik lees ff niet, want ik ben pas net begonnen. Maar holy moly Brittany kan dansen
Ik lees ff niet, want ik ben pas net begonnen. Maar holy moly Brittany kan dansen. Ik wist dat ze danseres was, maar in de Britney clips knalt ze echt. Ben jaloers
.

Wat was deze aflevering SLECHT. Holy shit. Echt zo van, hoe prop ik al deze Britney liedjes in de epi. Het was veel te random allemaal. De Madonna centric epi was veel beter gedaan.
Wat was deze aflevering SLECHT. Holy shit. Echt zo van, hoe prop ik al deze Britney liedjes in de epi. Het was veel te random allemaal. De Madonna centric epi was veel beter gedaan.
Brittany kan goed dansen, maar dat is het dan ook. Zingen kan ze niet. En die one-liners waren ook belachelijk deze keer, hoe vaak kun je "You're so hot" erin gooien? Het was ook pijnlijk obvious dat Lea Michele niet kan dansen...
 Ik vind Glee nu al voor de tweede week een flinke glijer worden.
In Seizoen 1 was er een verhaal waarin er ook gezongen werd en gedanst. Er gebeurde aflevering met een aantal personen iets en dat werd bezongen of afgesloten met een wijze les.
Nu wordt er gezongen en gedanst en komen af en toe Sue, de nieuwe voetbalcoach en anderen ook in beeld. Waar de fuck is Puck? De nummers hebben niets te maken met wat er gebeurd en er zit geen enkel verhaal in.
Ik kijk het nog een aflevering aan, anders kap ik ermee.Voor vrienden is het kortweg Wauw
 ik vond het wel leuk, alleen begint wel vervelend te worden hele videoclips na te doen. Lady gaga, madonna, britney spears...
ik vond het wel leuk, alleen begint wel vervelend te worden hele videoclips na te doen. Lady gaga, madonna, britney spears...
En Brittany

Idd, ik volg het hele 'verhaal' ook niet meer (voor zover daar nog sprake van is). Zoals die kerel met die gigantische mond van vorige week, geen idee wat daar mee gebeurd is en het boeit me eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Idd, ik volg het hele 'verhaal' ook niet meer (voor zover daar nog sprake van is). Zoals die kerel met die gigantische mond van vorige week, geen idee wat daar mee gebeurd is en het boeit me eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Elke dinsdag even de liedjes luisteren op youtube is eigenlijk wel voldoende.
 Boeiend, er zat weinig verhaal in deze aflevering. Maar het is nog steeds een geniale serie
Boeiend, er zat weinig verhaal in deze aflevering. Maar het is nog steeds een geniale serieM'en wat heb ik weer moeten lachen om Britney

Trouwens, wat ik niet snap is; aan het einde van S1 waren Emma en Will toch juist weer samen, en nu heeft ze ineens een andere tandarts vriend 14.gif RaymanNL vindt dit leuk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
 Die wilt niet meer joinen omdat hij de "new kid" is en daarom een goeie indruk wil maken bij het football team.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:39 schreef Symer het volgende:
Die wilt niet meer joinen omdat hij de "new kid" is en daarom een goeie indruk wil maken bij het football team.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, ik volg het hele 'verhaal' ook niet meer (voor zover daar nog sprake van is). Zoals die kerel met die gigantische mond van vorige week, geen idee wat daar mee gebeurd is en het boeit me eigenlijk ook niet.
Elke dinsdag even de liedjes luisteren op youtube is eigenlijk wel voldoende.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: