quote:Op maandag 20 september 2010 10:08 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, HET IS MORGEN AL. Naja, overmorgen dan. Ik heb d'r zin an.
oh god.quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoorde vandaag op Q music "don't stop believing" gezongen door Rachel en Finn, wow
quote:Op maandag 20 september 2010 10:08 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, HET IS MORGEN AL. Naja, overmorgen dan. Ik heb d'r zin an.
QFT!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:54 schreef Moron het volgende:
Nog maar een kleine 24 uur wachten!! Zin in.. Vond seizoen 1 fantastisch! Ik heb echt totaal geen promofilmpjes e.d. gekeken. Er wordt veel te veel gespoilerd!!Probeer ook zo min mogelijk dit topic te lezen.
Die kop van Charice ook echt. Priceless.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hoeveel episodes blijft Charice overigens in Glee? Is ze een permante toevoeging tot Glee of alleen een gastrolletje?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Wat een muilquote:Op woensdag 22 september 2010 02:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh god. Die nieuwe dude. Love EVERYTHING about him. Wat een hottie. Wat een stem
Ja hij heeft wel een gigantische mond, maar wie weet wat hij daar allemaal mee kanquote:Op woensdag 22 september 2010 02:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een muil
Ik zit nog steeds met kromme tenen als ze beginnen te zingen omdat het zo nep klinkt (duidelijk studio)Maar de rest is wel grappig.
Begonnenquote:Op woensdag 22 september 2010 04:28 schreef Cee het volgende:
Ik zit er klaar voor, T minus 33 minuten hier op de Westcoast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |