Het zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef Arcee het volgende:
Volgens Frits Wester is er een doorbraak en is het minderheidskabinet nabij (RTL Nieuws).
Dat dus. Ze zijn net naar buiten gekomen en de plannen zijn idd een minderheidskabinet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef Arcee het volgende:
Volgens Frits Wester is er een doorbraak en is het minderheidskabinet nabij (RTL Nieuws).
Let maar eens op hoe groot de PvdA uit de volgende verkiezingen komt, als dit misbaksel van een kabinet er al daadwerkelijk komt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef Linkerrijtje het volgende:
Ze hebben besloten te gaan onderhandelen over een CDA+VVD-kabinet met gedogen van PVV.
Die afschuwelijke PvdA kan dus de klere krijgen.
Wellicht wel, maar het lijkt me sterk dat die groei dan ten koste gaat van VVD of PVV... CDA misschien, maar toch vooral andere linkse partijen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Let maar eens op hoe groot de PvdA uit de volgende verkiezingen komt, als dit misbaksel van een kabinet er al daadwerkelijk komt natuurlijk.
quote:Basis voor kabinet VVD-CDA
` De fractieleiders van VVD,PVV en CDA,
Rutte,Wilders en Verhagen hebben met
informateur Lubbers afgesproken dat er
onderhandelingen komen over een kabinet
van VVD en CDA,met gedoogsteun van de
PVV.
Volgens PVV-leider Wilders waren er met
het CDA principiële meningsverschillen
over onder meer de islam,waardoor de
partijen niet samen in een coalitie
kunnen.Hij is blij dat hij in de Kamer
vrij blijft om te zeggen wat hij wil.
De drie fractieleiders spraken vandaag
met hun eigen fracties over de uitkomst
van de verkennende gesprekken,die begin
deze week begonnen.
Als ze maar de grootste worden hè?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar het lijkt me sterk dat die groei dan ten koste gaat van VVD of PVV... CDA misschien, maar toch vooral andere linkse partijen.
Mensen verschuiven meestal niet van rechts naar links en andersom.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Let maar eens op hoe groot de PvdA uit de volgende verkiezingen komt, als dit misbaksel van een kabinet er al daadwerkelijk komt natuurlijk.
Nou dat domme PVV volk stemt gewoon op alles dat tegen is, dus daar kunnen nog wel eens verrassingen uit komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen verschuiven meestal niet van rechts naar links en andersom.
Verschuivingen vinden vaak binnen het rechste en linkse blok zelf plaats.
Denk je echt dat dit kabinet, als het er al komt, de kerst haalt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Valt goed mee te leven, VVD-CDA kabinet in een tijd van bezuinigingen.
Jij zo te lezen niet, ik denk dat het nog wel eens anders kan liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
Denk je echt dat dit kabinet, als het er al komt, de kerst haalt?
denk dat elk kabinet wat er met deze uitslag kan worden gevormd er voor kerst weer ligtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef ze weinig kans, zelfs met gedoogsteun van amateuristisch extreemrechts hebben ze maar 76 zetels.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij zo te lezen niet, ik denk dat het nog wel eens anders kan liggen.Het is in ieder geval in de basis al een stuk beter dan Paars+.
Welke basis? Die is er nog niet eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij zo te lezen niet, ik denk dat het nog wel eens anders kan liggen.Het is in ieder geval in de basis al een stuk beter dan Paars+.
Ik denk dat Wilders zich niet populairder maakt als hij binnen een half jaar de stekker er al uit trekt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies genoeg dus, of is dat nou een hele gekke constatering.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef ze weinig kans, zelfs met gedoogsteun van amateuristisch extreemrechts hebben ze maar 76 zetels.
Totdat Brinkman eruit stapt, of een andere PVV neppoliticus gekke dingen gaat doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies genoeg dus, of is dat nou een hele gekke constatering.
Het betekent wel dat bij elke stemming in de Tweede Kamer alle leden van de betreffende partijen aanwezig moeten zijn om een meerderheid te kunnen garanderen. En reken maar dat de oppositie er alles aan zal doen om wél in groten getale aanwezig te zijn. Ziek worden mag dus niet meer voor VVD-ers, CDA-ers en PVV-ers.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies genoeg dus, of is dat nou een hele gekke constatering.
Ik heb het idee dat Wilders veel gezag heeft binnen de PVV. Ook ben je er kennelijk blind voor dat de PVV tot op heden gewoon een stabiele partij is in Tweede Kamer. Links hoopt op een LPF scenario terwijl dat station voor de PVV al lang gepasseerd is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
Totdat Brinkman eruit stapt, of een andere PVV neppoliticus gekke dingen gaat doen
Ja en in het bericht staat dat er "onderhandelingen gaan komen".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lees de titel van het Teletekst bericht nog eens.
Je hebt altijd de SGP nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Totdat Brinkman eruit stapt, of een andere PVV neppoliticus gekke dingen gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |