Dat had ook wel in anderhalf uur gemogen.... meest nutteloze film ooit....quote:
quote:
nee nee... er zijn andere films die je in 5 minuten kan kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat had ook wel in anderhalf uur gemogen.... meest nutteloze film ooit....
Lord of the Cockringsquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee nee... er zijn andere films die je in 5 minuten kan kijken
Over 9 uur film gesproken, de kwaliteit van Narnia valt me ook best mee. Tuurlijk is het niet LOTR kwaliteit, maar best leuk verhaal.quote:
Toch niet van de chocolade hè?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:35 schreef Lotusss het volgende:
In Utrecht... zo eten met een goede vriend van me! Al voel ik me nog steeds best crappy...
Dinsdag was ik daar toch echt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben er geen Nederlandse Almera tegengekomen
Dat is pas een leuke werkdagquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
'smorgens om 9 uur beginnen en rond etenstijd klaar
Crappy als in ziek of crappy als in sipjes???quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:35 schreef Lotusss het volgende:
In Utrecht... zo eten met een goede vriend van me! Al voel ik me nog steeds best crappy...
Toen zat ik in Sestri Levante.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was er vrijdagnacht en zaterdagnacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |