Gefeliciteerd! U bent geselecteerd als lezer van een officieel gecertificeerd dWc-topic!
Vandaag gaat mijn klacht over
meisjes chicks in semi-modieuze kleding die je vaak in tijdschriften ziet (niet dat ik tijdschriften lees, maar ik herken die rotzooi eruit van de keren dat ik er één opensla) en die je dan logischerwijs afdoet als "'is dat nou mode

? zoiets draagt men toch niet?". Nou, wel dus.
Hoe beschrijf je dit soort kledij? Van die eigentijdse losse zomerse kleding met onmogelijke vormen. Van die grijze of lichtbruine driekwartsbroekspijpen van juten zakken-stof die onderin opbollen met een tuinbroek-achtige constructie rond het torso bijvoorbeeld

.
In ieder geval, ze hebben allemaal iets gemeen: De vrouwelijke vormen die geaccentueerd dienen te worden zijn mijlenver te zoeken. Enkele voorbeelden:
![]()
Skinnyjeans-achtige taferelen. Met skinnyjeans is eigenlijk zich niks mis, maar als je dan een lekker kontje verwacht maar je ziet een ernstig platte kont of een teveel aan stof zodat je je halve inboedel er nog in kwijt kan.. Nee, doe dan maar niet.
![]()
Dit soort afschuwelijke kleding dat eruit ziet alsof een peuter ze in een middagje op de naschoolse opvang in elkaar heeft geniet

. Kom op, een comapatiënt heeft nog meer gevoel voor mode.
![]()
En het laatste plaatje,
precies wat ik bedoel, misschien wel ietjes overdreven, maar waar is de pasvorm? Waar is de vrouwelijkheid? Let op hoe een redelijk lekkere chick totaal niet uit de verf komt.
En dat is jammer dames
en heren, kweek
enig gevoel voor mode en zie er lekker uit deze zomer

.