Z'n mama doet ook zijn vriendin ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:26 schreef Robin__ het volgende:
tja.. nog erger zijn de mensen die wel rond de 20 uit huis gaan maar waarvan de ouders werkelijk alles regelen. Ken er 1 die 50% van de huur krijgt en een auto op papa's naam voor de deur heeft staan. En mama doet de was/strijk voor hem + vriendin
22-23 en nog thuis wonen kan prima ivm studie.. maar imo hoor je voor je 25e wel op te krassen. Kan me persoonlijk ook niet voorstellen dat je daar op die leeftijd zelf geen behoefte aan hebt. Dat zal er ook wel aan liggen hoe relaxt je kamer thuis is en hoe je met je ouders omgaat, persoonlijk had ik op mn 20e echt behoefte aan een andere omgeving en naar een studenten hokje (geen studentenhuis) vertrokken. De opleiding die ik doe had ook dichterbij gekund, maar de hogeschool hier sprak mij meer aan.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou eigenlijk ook niet meer thuis willen wonen, maar dat hele zelfontplooiing en dat je er zo zelfstandig van wordt is ook echt overschat hoor. Alsof koken en de was doen zo moeilijk is.Bovendien doet een derde zijn eigen was niet eens, maar nemen ze dat mee naar papa en mama. En dan wel verkondigen hoe zelfstandig ze zijn geworden nu ze op kamers zitten.
!
Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om op kamers te gaan. Als je moeite hebt met een stapeltje afwas zo hier en daar, een wat smerige vloer, een niet compleet spic en spanne badkamer en mensen die dat niet zoveel interesseert, dan moet je gewoon niet op kamers gaan. Is ook een stuk prettiger voor de mensen die wel kunnen genieten van de gezelligheid en de ongedwongenheid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:11 schreef Charie het volgende:
Bij ouders tja.. op 'kamers' wonen is echt niet veel beter hoor, en trouwens ik doe alles al zelf koken etc de hele zooi. Dus ik zou dan een normaal ruim schoon huis inruilen voor zo'n tyfusbendeIk zou niet op kamers gaan wonen als ik nog bij me ouders kan wonen. Wel een verbetering is als je voor jezelf iets kan krijgen, appartement of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |