Nee jij maakt een mooiequote:
froyo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker voor de desire gaan. Die is sneller, groter scherm, ziet er geiler uit, meer geheugen, ect. En froyo komt uit binnenkort
de updates van Android (het besturingssysteem van die telefoons) hebben namen van eetbare dingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
froyo?
enfin, t zou iig fijn zijn om een foon te hebben met tomtomfunctie etc. alleen dan nog uitzoeken hoe t verder met inet en limiten zit enzo
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de updates van Android (het besturingssysteem van die telefoons) hebben namen van eetbare dingen
donut, cupcake, froyo (frozen yoghurt)
Froyo is android 2.2quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
froyo?
enfin, t zou iig fijn zijn om een foon te hebben met tomtomfunctie etc. alleen dan nog uitzoeken hoe t verder met inet en limiten zit enzo
vlutafonequote:
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:08 schreef Ynske het volgende:
wat is de meerwaarde van?BlackBerry Plus
[..]
vlutafone
Dank je wel, nu wil ik een gebakje met chocolade en room.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
Cupcake
Donut
Eclair
Froyo
Gingerbread (die is nog in ontwikkeling)
alles op volgorde, A en B waren de Alpha en Beta test versies geloof ik
BB teert volgens mij alleen nog op de naam die ze hebben, ze waren ooit bijzonder goed maar inmiddels achterhaaldquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.
Ik wijk nooit meer van android af
Vodafone heeft een FUP tot 250 mb per maand.
Vrij weinig IMHO. Ik zit nu al op 450
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleidquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij maakt een mooie
En NIEMAND die iets over mijn mooie "groeten uit" kaartje zegt he...
[ afbeelding ]
Heeft Zwab zo zn best gedaan voor me ...
Mn stalker zit nog steeds in de bak
Alstu!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank je wel, nu wil ik een gebakje met chocolade en room.
Lul.
maar dat bieden ze aan bij dat desire toestelquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.
owquote:Ik wijk nooit meer van android af
Vodafone heeft een FUP tot 250 mb per maand.
hmmquote:Vrij weinig IMHO. Ik zit nu al op 450
Meer nat? Ik vond m juist wel lekker subtiel met die natte pootjes en die uggs , de plu en het shirtje van de hondquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleid. Het regenachtige (ik neem aan dat dat de bedoeling was?) kan wat mij betreft wel iets meer benadrukt worden.
Wel oppassen wat jullie op je gadgets installeren hè?: http://www.nu.nl/internet(...)elige-data-door.html
Mijn baas had dat ding. Mijn god, wat een ellende hebben we daar mee gehad zeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BB teert volgens mij alleen nog op de naam die ze hebben, ze waren ooit bijzonder goed maar inmiddels achterhaald
Hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleid. Het regenachtige (ik neem aan dat dat de bedoeling was?) kan wat mij betreft wel iets meer benadrukt worden.
Wel oppassen wat jullie op je gadgets installeren hè?: http://www.nu.nl/internet(...)elige-data-door.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |