abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 10 september 2010 @ 11:55:11 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86272927
Je kunt op Hato gewoon naar de balie van een verhuurder lopen en alles contant afrekenen hoor, geen probleem. En ze zullen vast nog wel auto's te huur hebben als je niet reserveert. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86273065
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:55 schreef Breuls het volgende:
Je kunt op Hato gewoon naar de balie van een verhuurder lopen en alles contant afrekenen hoor, geen probleem. En ze zullen vast nog wel auto's te huur hebben als je niet reserveert. :)
ok, bedankt voor de tip! Is Hato ver van Willemstad?
SJAAKIE!
  Admin vrijdag 10 september 2010 @ 12:08:39 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86273340
Hato is de luchthaven. :+

En ja, ver, hangt af van wat je als Willemstad beschouwt. Vanaf het centrum, dus Punda etc is het gemiddeld een half uur rijden. Of langer, als je de weg niet weet. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86273653
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef Breuls het volgende:
Hato is de luchthaven. :+

En ja, ver, hangt af van wat je als Willemstad beschouwt. Vanaf het centrum, dus Punda etc is het gemiddeld een half uur rijden. Of langer, als je de weg niet weet. :P
Ooh.. haha :D lekker slim van me :P

Maar goed.. dat duurt dus langer dan een half uur. Nu zit ik toch even met nog een dilemma.
Ik mijn maat (die van de CC) erop aangesproken dat ik die cc bij moet hebben, en hij zegt van ja dan neem je mijn cc toch mee. Ideaal dus! Maar we willen vanaf donderdag een auto huren (we komen woensdag aan), maar je moet een week van tevoren die auto huren. Zou dat lukken als ik de datum gewoon op donderdag zet als ik een auto huur, of zou je er dan ook echt pas vrijdag om kunnen komen..?

Als je dan ook echt pas vanaf vrijdag die auto kan huren, ga ik toch voor jou optie, om bij het vliegveld een auto te huren op donderdag. Maar ik heb het liever al helemaal vast staan, snappie..

Update: Net ff naar mijn medevakantieganger gefietst, die een paar honderd meter verder in een cafeetje aan het werk is. De 2 opties besproken, en we gaan toch maar wachten tot we daar zijn met een auto huren.
Breuls,nog bedankt voor de tips en zo. Je hoort me wel weer als ik nog wat heb :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Razende_Rosser op 10-09-2010 12:56:06 ]
SJAAKIE!
pi_86275668
Bedenk wel dat je je moet legitimeren bij CC gebruik, dus dat gaat nog steeds niet werken.

Huur zelf trouwens altijd bij G&G autoverhuur in Willemstad zelf. Niet te duur en nette wagens.
pi_86299520
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Reintji het volgende:
Bedenk wel dat je je moet legitimeren bij CC gebruik, dus dat gaat nog steeds niet werken.

Huur zelf trouwens altijd bij G&G autoverhuur in Willemstad zelf. Niet te duur en nette wagens.
Ok, ook jij bedankt voor de tip! Ik zal bij allebei even gaan kijken wat het beste eruit ziet. En waar uiteraard de voordeligste prijzen zijn.

Ohja, en over dat legitimeren met die CC.. ik had dat ook aan die gast gevraagd, maar die zei dat dat niet zoveel uitmaakte. Als je maar betaald is het in orde zei hij. Maar goed, dat vertrouw ik dus sowieso ook al niet echt idd.. want voor hetzelfde geldt is het een gejatte CC.
SJAAKIE!
pi_86344475
Waar verblijf je? Is een beetje onzin namelijk om de dag na aankomst weer terug te gaan naar het vliegveld om een auto te regelen...
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_86348036
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef thomaster het volgende:
Ja het was voor de eilandsraad en ja dat wordt 1 op 1 het eerste kabinet. (door de toevoeging dat Emily de eerste MP wordt bedoelde ik die optie dus :P )
Dat zal heel moeilijk worden voor Emily zonder haar partij in de regering, maar misschien en hopelijk valt de huidige instabiele coalitie. Tot 10.10.10 blijft de eilandsraad en het BC in de oude vorm bestaan en daarna komt er een MP en ministers en vervallen ook het parlement (Staten) en de Antilliaanse regering dus geen dubbele bestuurslaag meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lagadishi op 12-09-2010 17:13:23 ]
pi_86348970
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:08 schreef Lagadishi het volgende:

[..]

Dat zal heel moeilijk worden voor Emily zonder haar partij in de regering, maar misschien en hopelijk valt de huidige instabiele coalitie. Tot 10.10.10 blijft de eilandsraad en het BC in de oude vorm bestaan en daarna komt er een MP en ministers en vervallen ook het parlement (Staten) en de Antilliaanse regering dus geen dubbele bestuurslaag meer.
Dat lag op dat moment nog het meest voor de hand (dacht ik), maar toen gingen MFK, PS en MAN ineens een coalitie vormen, dus dat zal inderdaad niet gebeuren. Ik denk dat de huidige coalitie het wel volhoudt tot 101010, maar dat ze volgend jaar rond maart/april elkaar zat zijn.
pi_86366839
In dat geval alweer naar de stembus, want dan ontstaat er een onmogelijke situatie of de gedoogvariant met MFK moet lukken.
pi_86632804
Beste Curaçaoënaars,

Het begint weer te kriebelen en hoewel de vakantie dit jaar nog moet beginnen kijken we nu al weer uit om volgend jaar Curaçao te gaan bezoeken. Mijn vriendin heeft er twee keer een half jaar gezeten en ik één keer een half jaar, dus blijft een beetje als thuiskomen voelen.

We zitten zelf te denken aan één van de drie parken bij Jan Thiel, maar er zijn daar wat nieuwe parken geopend. Wellicht dat één van jullie inwoners daar weet wat er leuk is :).

Dank!
  Admin maandag 20 september 2010 @ 14:27:27 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86635967
Eigenlijk moet je daarvoor in dit topic zijn: Curacao, Nederlandse Antillen # Deel 4 »

Waar je nu post is het topic voor mensen die in Curaçao wonen. :)

Bij Jan Thiel heb je Chogogo, Papagayo, Livingstone en Morena. Als ik het goed heb, zijn Morena en Papagayo daarvan de mooist ingerichte. Ik ben een paar keer in Morena geweest, en dat is gewoon een paradijsje. Die is overigens ook pas een jaar (ofzo) open. Papagayo heb ik een keer van binnen gezien, en dat is ook prachtig om te zijn. Jan Thiel is sowieso geen slechte keuze, want alle parken zijn daar wel acceptabel of beter, en je hebt O+ Zanzibar O+ om de hoek.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86637701
I know, ik moet ook eigenlijk dat topic hebben. Echter ik hecht even meer waarde aan de mening van de bewoners op Curaçao. Ik weet namelijk de meeste hotels en parken wel te vinden. We keken dan ook met name naar Livingstone, Chogogo en Papagayo.

Veel meer was er niet op jan Thiel toen we er woonden... echter doordat er nu wat bij is, vroegen we ons af of we wat over het hoofd zagen.. :).
pi_86639810
Afhankelijk van wanneer je gaat kun je misschien ook op Boca Gentil verblijven, maar ik heb geen idee wanneer dat af is.
  Admin maandag 20 september 2010 @ 16:43:50 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86641023
Je kunt natuurlijk ook een Villa huren op Jan Thiel. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 11 oktober 2010 @ 17:51:22 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87425484
Heeft er gewoon gisteren niemand gepost hier :o

*O* Pais Korsou *O*

:P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87495386
Er is een supervette stage op curaçao maar ik weet niet of het land me aanspreekt.
Kan iemand mijn mening veranderen hierover? :')
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 14:34:31 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87495699
Zie dit topic. :P

Hangt af van wat je leuk vindt. Stagiairs op Curaçao houden wel van een feestje, dus als je daar wel voor in bent, zit je goed. En verder is het een mooi (en lelijk, hier en daar) tropisch eiland waar je regelmatig op het strand of bij het zwembad kunt chillen, als je niet zo van het feesten bent.

En beide kan ook natuurlijk. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87496071
Dat is allebei niet echt iets voor mij. Ik verbrand binnen 10min als ik op het strand zit, en feestjes bouwen vind ik ook niets. :')
pi_87497795
Wat zoek je wel dan? :)
pi_87499863
Iets met veel cultuur, waar je je ook kunt vermaken zonder iedere avond uit te gaan zeg maar. En vooral leuke mensen. Ik weet ook niet echt wat ik van curaçao moet verwachten, eigenlijk.
  Admin woensdag 13 oktober 2010 @ 16:42:45 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87500290
Mja, cultuur.. die is er wel natuurlijk, maar daar ben je na een tijdje wel op uitgekeken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87950215
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef _Loki het volgende:
Dat is allebei niet echt iets voor mij. Ik verbrand binnen 10min als ik op het strand zit, en feestjes bouwen vind ik ook niets. :')
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:31 schreef _Loki het volgende:
Iets met veel cultuur, waar je je ook kunt vermaken zonder iedere avond uit te gaan zeg maar. En vooral leuke mensen. Ik weet ook niet echt wat ik van curaçao moet verwachten, eigenlijk.
Ik zou je dan afraden om hierheen te gaan en in plaats daarvan naar China te gaan. Of dichterbij huis iets van Wenen, Berlijn, voormalig oostblok. Daar zijn veel dingen met cultuur enzo. Op Curacao kun je het beste toch wel op zijn minst een biertje lusten en af en toe naar het strand willen.

Er is wel wat cultuur en mooie natuur (maar die kan je niet bekijken, want buiten en dan ben je binnen 10 minuten verbrand) om te bekijken, zoals het slavenmuseum, het historische centrum van Willemstad is werelderfgoed, de oudste synagoge die constant gebruikt is van het westelijk halfrond enz.
pi_88242455
Zo, iedereen hier nog in leven, na het bezoekje van Tomas? :)
pi_88243434
Klopt het dat het eiland overspoelt is of wordt door landgenoten,zeg maar het Spanje gebeuren, en dat er daardoor veel spanningen zijn tussen de lokale bevolking en de blanken die de Hollandse mentaliteit daar aan de lokale mensen willen opleggen?
Dus de vraag is of je wel veilig bent als blanke als je daar over straat loopt overdags of in de avond.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')