ok, bedankt voor de tip! Is Hato ver van Willemstad?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:55 schreef Breuls het volgende:
Je kunt op Hato gewoon naar de balie van een verhuurder lopen en alles contant afrekenen hoor, geen probleem. En ze zullen vast nog wel auto's te huur hebben als je niet reserveert.
Ooh.. hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef Breuls het volgende:
Hato is de luchthaven.
En ja, ver, hangt af van wat je als Willemstad beschouwt. Vanaf het centrum, dus Punda etc is het gemiddeld een half uur rijden. Of langer, als je de weg niet weet.
Ok, ook jij bedankt voor de tip! Ik zal bij allebei even gaan kijken wat het beste eruit ziet. En waar uiteraard de voordeligste prijzen zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Reintji het volgende:
Bedenk wel dat je je moet legitimeren bij CC gebruik, dus dat gaat nog steeds niet werken.
Huur zelf trouwens altijd bij G&G autoverhuur in Willemstad zelf. Niet te duur en nette wagens.
Dat zal heel moeilijk worden voor Emily zonder haar partij in de regering, maar misschien en hopelijk valt de huidige instabiele coalitie. Tot 10.10.10 blijft de eilandsraad en het BC in de oude vorm bestaan en daarna komt er een MP en ministers en vervallen ook het parlement (Staten) en de Antilliaanse regering dus geen dubbele bestuurslaag meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef thomaster het volgende:
Ja het was voor de eilandsraad en ja dat wordt 1 op 1 het eerste kabinet. (door de toevoeging dat Emily de eerste MP wordt bedoelde ik die optie dus)
Dat lag op dat moment nog het meest voor de hand (dacht ik), maar toen gingen MFK, PS en MAN ineens een coalitie vormen, dus dat zal inderdaad niet gebeuren. Ik denk dat de huidige coalitie het wel volhoudt tot 101010, maar dat ze volgend jaar rond maart/april elkaar zat zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 17:08 schreef Lagadishi het volgende:
[..]
Dat zal heel moeilijk worden voor Emily zonder haar partij in de regering, maar misschien en hopelijk valt de huidige instabiele coalitie. Tot 10.10.10 blijft de eilandsraad en het BC in de oude vorm bestaan en daarna komt er een MP en ministers en vervallen ook het parlement (Staten) en de Antilliaanse regering dus geen dubbele bestuurslaag meer.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef _Loki het volgende:
Dat is allebei niet echt iets voor mij. Ik verbrand binnen 10min als ik op het strand zit, en feestjes bouwen vind ik ook niets.
quote:Ik zou je dan afraden om hierheen te gaan en in plaats daarvan naar China te gaan. Of dichterbij huis iets van Wenen, Berlijn, voormalig oostblok. Daar zijn veel dingen met cultuur enzo. Op Curacao kun je het beste toch wel op zijn minst een biertje lusten en af en toe naar het strand willen.Op woensdag 13 oktober 2010 16:31 schreef _Loki het volgende:
Iets met veel cultuur, waar je je ook kunt vermaken zonder iedere avond uit te gaan zeg maar. En vooral leuke mensen. Ik weet ook niet echt wat ik van curaçao moet verwachten, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |