abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84629894
Ha dat verkopen ze bij ons..... ja zover ik weet alleen bij de Marokaanse slager....... super lekker is dat.... ik heb wel eens geprobeerd te googlen wat nu precies de kruidenmix is die de Spanjaarden gebruiken......

het is een soort gefermiteerd smaakje ( als ik het goed spel dan ) net zoals bij sommige stinkkaasjes......

en n a het eten heb je dan nog steeds die lekkere prikkelende smaak in je mond en in je buik .....

anders als bij Hollanders : de Marokaanse slager die slaat met een hamer het biefstukje helemaal plat en zodoende is ie dan al een beetje malser en sneller gaar ook ......

ha en op een dag heb ik ook AH een mail gestuurd : Dat ik het zo lekker vind ...... En of zij ook niet dachten dat daar een markt voor is bij de Hollanders.....

Ze hebben mijn mail wel gelezen maar hun mening was dat daar dus geen animo voor is bij de Hollanders...Ja dus eigenlijk een beetje een mail voor nix gestuurd dus...... Maar ja dat hoort bij het vak ....ha ha.....

Ja en dat kan ik me dus echt niet voorstellen want ja das gewoon zo superlekker dat ik bijna met 100% durf te stellen dat daar wel een markt voor is hee? hoort gewoon in het rijtje thuis : van chinees en indisch en shoarma......Ook iets waar de Nederlander eventjes aan moest wennen......

Iemand wel eens op ? bij vakantie in Spanje? Ben benieuwd......Of weet je een plek waar ze dat in Nederland verkopen? En zoja waar dan?
pi_84629963
Je punt hangt vast.
Oh en slaan om 'm malser te maken is echt al lang van bekend dat dat niet werkt, juist omdat ie dan veel te snel doorbakken en te gaar wordt.
pi_84630105
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:39 schreef _Loki het volgende:
Je punt hangt vast.
Oh en slaan om 'm malser te maken is echt al lang van bekend dat dat niet werkt, juist omdat ie dan veel te snel doorbakken en te gaar wordt.

ha nee dat spreek ik tegen : door het slaan met de hamer word het biefstukje dunner en is daardoor sneller mals...... wij kopen het altijd voor op de barbecue en is altijd een minuutje ongeveer boven de kolen en dan is al medium rare.......

ps ps ja sorry voor de spelfouten en ja ha ik had nogwel zo mijn best gedaan ai ai ai
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:45:37 #4
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_84630182
de Marokaanse slager die slaat met een hamer het biefstukje helemaal plat

Hier stopte ik met lezen , en een beetje kok weet waarom.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_84630381
Ha ja sorry ik wist helemaal niet dat dat een breakpoint was : Het platslaan van een biefstukje.......

Maar dan zonder dat gegeven : Dan ben ik wel nieuwsgierig naar e kruidenmix van de Spanjaarden want ja die is niet te koop AH ( dit met tegenstelling tot Italiaanse en Indische kruiden )

Ja dat vind ik in die zin raar : Nederlanders zijn wel echt fervente bezoeker van Spanje....
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:54:59 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_84630554
quote:
door het slaan met de hamer word het biefstukje dunner en is daardoor sneller mals
Lijkt mij dat je biefstuk eerder gaar is in dat geval, niet sneller mals...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:59:39 #7
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_84630735
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef dandybleu het volgende:
Ha ja sorry ik wist helemaal niet dat dat een breakpoint was : Het platslaan van een biefstukje.......

Maar dan zonder dat gegeven : Dan ben ik wel nieuwsgierig naar e kruidenmix van de Spanjaarden want ja die is niet te koop AH ( dit met tegenstelling tot Italiaanse en Indische kruiden )

Ja dat vind ik in die zin raar : Nederlanders zijn wel echt fervente bezoeker van Spanje....
Biefstuk platslaan is idd not done. Er zit structuur in het vlees , die structuur bepaald ook de smaak.
Als jij je biefstuk platslaat met zo'n hamer is de structuur weg , en daarmee ook je smaak.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_84630744
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha nee dat spreek ik tegen : door het slaan met de hamer word het biefstukje dunner en is daardoor sneller mals...... wij kopen het altijd voor op de barbecue en is altijd een minuutje ongeveer boven de kolen en dan is al medium rare.......

ps ps ja sorry voor de spelfouten en ja ha ik had nogwel zo mijn best gedaan ai ai ai
wordt sneller mals? Het is mals en blijft mals, dat wordt ie niet. Al helemaal niet door 'm plat te slaan.
Ik zou eerst maar even een beetje je kennis verbreden voordat je mensen wat aansmeert. :D
pi_84630855
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef _Loki het volgende:

[..]

wordt sneller mals? Het is mals en blijft mals, dat wordt ie niet. Al helemaal niet door 'm plat te slaan.
Ik zou eerst maar even een beetje je kennis verbreden voordat je mensen wat aansmeert. :D
Ha oke ik heb geloof ik een doodzonde begaan ha ha wist ik echt niet dat dit een issue was hey? Is een leuke ook voor een geheel nieuw topic aan te wijden met een pol erbij ( vind ik dus )
pi_84630917
Ja doe dat, ben best benieuwd hoeveel mensen het met je eens zijn. :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:36:22 #11
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84634433
Spaanse biefstukken zullen wel een stuk zeldzamer worden, nu er in de streek van Barcelona geen stierengevechten mogen worden georganiseerd....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_84648068
opgeschoond.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:03:56 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_84649614
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:54 schreef error_404 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je biefstuk eerder gaar is in dat geval, niet sneller mals...
Wie wil er in godsnaam een gare biefstuk?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:06:05 #14
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_84649702
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wie wil er in godsnaam een gare biefstuk?
De schoenmaker.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_84649765
platgeslagen biefstuk kan ook prima medium rare : gewoon heel kort op de BBQ gooien : een heel klein minuutje
pi_84649931
Juist op de barbeque wordt ie zo taai bij mij omdat ie langzaam gaart.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:39:40 #17
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_84650907
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:07 schreef dandybleu het volgende:
platgeslagen biefstuk kan ook prima medium rare : gewoon heel kort op de BBQ gooien : een heel klein minuutje
koop schouderkarbonade sla het plat en serveer het als t-bonesteak!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_84657459
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef _Loki het volgende:
Juist op de barbeque wordt ie zo taai bij mij omdat ie langzaam gaart.
Ligt aan jou, je barbeque is gewoon te koud. Bij mij zijn ze nog sneller klaar dan op het gas fornuis
pi_84658365
Dat kan ook ja :') Dacht ik eigenlijk ook al.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 01:14:18 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84691868
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:07 schreef dandybleu het volgende:
is dat een seconde?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')