ha nee dat spreek ik tegen : door het slaan met de hamer word het biefstukje dunner en is daardoor sneller mals...... wij kopen het altijd voor op de barbecue en is altijd een minuutje ongeveer boven de kolen en dan is al medium rare.......quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:39 schreef _Loki het volgende:
Je punt hangt vast.
Oh en slaan om 'm malser te maken is echt al lang van bekend dat dat niet werkt, juist omdat ie dan veel te snel doorbakken en te gaar wordt.
Lijkt mij dat je biefstuk eerder gaar is in dat geval, niet sneller mals...quote:door het slaan met de hamer word het biefstukje dunner en is daardoor sneller mals
Biefstuk platslaan is idd not done. Er zit structuur in het vlees , die structuur bepaald ook de smaak.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef dandybleu het volgende:
Ha ja sorry ik wist helemaal niet dat dat een breakpoint was : Het platslaan van een biefstukje.......
Maar dan zonder dat gegeven : Dan ben ik wel nieuwsgierig naar e kruidenmix van de Spanjaarden want ja die is niet te koop AH ( dit met tegenstelling tot Italiaanse en Indische kruiden )
Ja dat vind ik in die zin raar : Nederlanders zijn wel echt fervente bezoeker van Spanje....
wordt sneller mals? Het is mals en blijft mals, dat wordt ie niet. Al helemaal niet door 'm plat te slaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee dat spreek ik tegen : door het slaan met de hamer word het biefstukje dunner en is daardoor sneller mals...... wij kopen het altijd voor op de barbecue en is altijd een minuutje ongeveer boven de kolen en dan is al medium rare.......
ps ps ja sorry voor de spelfouten en ja ha ik had nogwel zo mijn best gedaan ai ai ai
Ha oke ik heb geloof ik een doodzonde begaan ha ha wist ik echt niet dat dit een issue was hey? Is een leuke ook voor een geheel nieuw topic aan te wijden met een pol erbij ( vind ik dus )quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef _Loki het volgende:
[..]
wordt sneller mals? Het is mals en blijft mals, dat wordt ie niet. Al helemaal niet door 'm plat te slaan.
Ik zou eerst maar even een beetje je kennis verbreden voordat je mensen wat aansmeert.
Wie wil er in godsnaam een gare biefstuk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:54 schreef error_404 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je biefstuk eerder gaar is in dat geval, niet sneller mals...
De schoenmaker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie wil er in godsnaam een gare biefstuk?
koop schouderkarbonade sla het plat en serveer het als t-bonesteak!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:07 schreef dandybleu het volgende:
platgeslagen biefstuk kan ook prima medium rare : gewoon heel kort op de BBQ gooien : een heel klein minuutje
Ligt aan jou, je barbeque is gewoon te koud. Bij mij zijn ze nog sneller klaar dan op het gas fornuisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef _Loki het volgende:
Juist op de barbeque wordt ie zo taai bij mij omdat ie langzaam gaart.
is dat een seconde?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:07 schreef dandybleu het volgende:
platgeslagen biefstuk kan ook prima medium rare : gewoon heel kort op de BBQ gooien : een heel klein minuutje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |