Mijn moeder is Gronings en uberblond en mijn vader was vroeger een grote, donkere neger maar sinds ook hij een Drents accent heeft weet ik het niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe half/half ben jij dan?
En Bella is zelf toch ook halfbloedje ofzo?
die eerste denk ik welquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
Hebben die kinderen van Willem en Maxima nou het syndroom van Down of niet?
Niet dat het me verder wat uitmaakt, maar het lijkt er wel op... toch?
MacDonalds. Al is KFC heerlijk. Watermeloenen zijn wel.quote:
en ik geef serieus antwoordquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag eigenlijk
Nee joh. Amalia leek wel een beetje in het begin, maar nu echt niet meer hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag eigenlijk
ik vond het wel een heel erg mooie baby, toen ze net geboren was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh. Amalia leek wel een beetje in het begin, maar nu echt niet meer hoor
Volgens mij is het juist 'erger' geworden hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh. Amalia leek wel een beetje in het begin, maar nu echt niet meer hoor
ik ook... en dat word straks onze koninginquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist 'erger' geworden hoor
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van overquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik typ telkens Analia ipv Amalia
Daarom... ik zat al te twijfelen of we niet dat 2de kind als koningin zullen krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook... en dat word straks onze koninginOOIT~!
Ik vind van niet!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist 'erger' geworden hoor
Ja, dat ligt aan jouquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik typ telkens Analia ipv Amalia
Dat maken wij vast niet eens meer meequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook... en dat word straks onze koninginOOIT~!
Grappige combi dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder is Gronings en uberblond en mijn vader was vroeger een grote, donkere neger maar sinds ook hij een Drents accent heeft weet ik het niet meerwie ben ik eigenlijk?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:37 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over
Zou het z'n coming out zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:37 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over
Je bent liev.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder is Gronings en uberblond en mijn vader was vroeger een grote, donkere neger maar sinds ook hij een Drents accent heeft weet ik het niet meerwie ben ik eigenlijk?
Ik zie er echt geen down in.quote:
Die middelste is cute, die tandjesquote:
ja hèquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die middelste is cute, die tandjes
Echt, alsof het dan niet al eerder in het nieuws was geweest ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar zie ik het ook niet in
Maar ze waren laatst op tv en toen dacht ik van wel
Maar goed dat die geen katholiek zijn geworden!quote:
Denk dat je dan de Josti-band in het kabinet hebt zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt, alsof het dan niet al eerder in het nieuws was geweest ofzo.
Ben beniewd wat ze zouden doen als de oudste een retard is ja. Je kan zo iemand ook geen koningin maken natuurlijk, zou een mooie boel worden
Nou ja, ze doet het toch ook goed op school dacht ik? En ik heb wel eens foto's van Maxima van vroeger gezien, die was ook zo bol hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt, alsof het dan niet al eerder in het nieuws was geweest ofzo.
Ben beniewd wat ze zouden doen als de oudste een retard is ja. Je kan zo iemand ook geen koningin maken natuurlijk, zou een mooie boel worden
Die linker word de dorpssletquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
Die tweede wordt denk ik een nieuwe Prince Harry, die laatste gaat Rechten studeren, maar gooit haar leven daarna over een andere boeg en gaat bomen knuffelen net zoals haar oudtante.
''Majesteit, wat vindt u van de voorgestelde informateur?''quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Denk dat je dan de Josti-band in het kabinet hebt zitten
Zoals de afgelopen tijd bedoel je?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Denk dat je dan de Josti-band in het kabinet hebt zitten
Echt waar, veeg mij maar op hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Majesteit, wat vindt u van de voorgestelde informateur?''
''WEET IK NIE MAR IK WIL OP TRIANGLE PINGELELN WHAHAHAHAHAHAHA.''
''Goed.''
Ben je al lang gek?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Majesteit, wat vindt u van de voorgestelde informateur?''
''WEET IK NIE MAR IK WIL OP TRIANGLE PINGELELN WHAHAHAHAHAHAHA.''
''Goed.''
Nee, die werd al koninginquote:
Hea?quote:
Wel leuk om ze te zien opgroeien in van die verschrikkelijke slettenbakken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die werd al koninginAlexia wordt wel de wildste denk ik, die doet nu soms al dwars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |